කෙල්ලගේ අම්මා පොලිස්සි ගිහින් මට එරෙහිව .. 18

Dilwaale

Member
Dec 12, 2014
7,203
761
0
බදින්න කලින් හනිමුන් යනවට තොපිට හොඳම වැඩේ....:(
 
  • Like
Reactions: toiya

scurvy

Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,396
    41,433
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    මචං මේකයි කෙලින්ම අවුල . ෆේක් ආව එකට සමාවෙයල්ලා ..
    මන් යාලු වෙලා ඉන්න කෙල්ලට අවුරුදු 18 යි මාස 4 යි .
    අද කෙල්ලව ඉස්කෝලෙන් පන්නගෙන රූම් ගියා .
    ඒ කියන්නේ ඉස්කෝලේ ලගට ඇවිල්ල විල් එකක දාන් මගදී ඇදුම් මාරු කරන් රුම් සෙට් උනා .
    කොහොම හරි ආයේ ඉස්කෝලෙට එනකොට කෙල්ලගේ අම්මා ට වැඩේ මාට්ටු .
    අම්මා කෙලින්ම පොලිස්සි ගිහින් .
    කෙල්ලට 18+ ට වැඩයි . මේ පාර AL .
    කෙල්ල කියල තියනව කෙල්ලගේත් කැමැත්තෙන් ගියේ කියල .
    ඒත් අම්මා ලෙඩේ අදිනවා .
    හෙට 10 ට පොලිස්සි එන්න කියල ළමා හා කාන්තා කාර්යාංශයෙන් කෝල් කරලා කිවුවා මට .
    කෙල්ල හෙටත් ඇවිල්ල කියනව කිවුවා කෙල්ලගේ කැමැත්තෙන් වැඩේ උනේ .
    කෙල්ලමය් කෝල් කරලා මාව ගෙන්න ගත්තේ කියල .

    අනේ මන්ද ..
    මොකක්ද බන් කරන්න ඕනේ ?
    ඒ ඇන්ටිලා අපේ හොද හිතවත්තු බන් .
    ඒත් තරහ වැඩි කමට ගිහින් පැමිණිල්ලක් දාල ඇවිල්ල .

    මට හිතා ගන්න බැහැ බන් කිසි දෙයක් ..
    please කොල්ලනේ උදවු ඕනේ .. :(

    පින් සිද්ද වෙයි මචංලා විහිලුවට ගන්න එපා .
    මට සීරියස් උත්තරයක් දියන්

    මගෙන් වයස අහල තිබුනා : මගේ වයස 21 යි බන් .

    මේ වගේ සින් වෙලා තියනවද කාට හරි ?
    මන් මොනවද පොලිස්සියට කියන්න ඕනේ ?
    Molayak tiyenawada ponnayo thota.
    Iskole yana kellek ekka penala room yanne?
    Amma kiyai dushanaua karai kiyala- etakota tho ewarai.
    Dushanya kiyanne minimeruwata wada anthai SL law eke.
    Linde penahan Ponnayo.
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    Molayak tiyenawada ponnayo thota.
    Iskole yana kellek ekka penala room yanne?
    Amma kiyai dushanaua karai kiyala- etakota tho ewarai.
    Dushanya kiyanne minimeruwata wada anthai SL law eke.
    Linde penahan Ponnayo.

    එතකොට පොඩි කොල්ලෝ තියන් දුෂණය කරන එක අනුමත කරනවද ඔයා
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    Molayak tiyenawada ponnayo thota.
    Iskole yana kellek ekka penala room yanne?
    Amma kiyai dushanaua karai kiyala- etakota tho ewarai.
    Dushanya kiyanne minimeruwata wada anthai SL law eke.
    Linde penahan Ponnayo.

    ගෝඩ් හිතුවට වඩා හොඳ කෙනෙක්නෙ :yes: :yes:
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    ප්‍රශ්නේ හොදින් බේරගන්න පුළුවන් උඹට මල්ලි.....එත් අම්මා කෙනෙක් පොඩි කාලයේ ඉදන් තමාගේ දුව මලක් වගේ හදලා උගන්වන්නේ කොහොමහරි ලොකු තැනකට ගෙන්න ..එයාලා විදපු දුක ළමයට විදින්න නැති වෙන්න ...එහෙම දුක් මහන්සි වෙලා ලොකු කරන ළමයා කොහෙවත් නැති කොල්ලෙක් එක්ක රුම් ගිහිල්ලා කෙල්ලගේ පිරිසිදුකම නැති කරගන්න එක තරම් වේදනාවක් ඒ අම්මට නෑ මචං ...උඹත් කවදාහරි ඒ වේදනාව විදි උඹේ දුවක් උඹට එහෙම කරපු දවසට ...ඒ නිසා උඹ හොදට ඉගෙන ගෙන කෙල්ලව කසාද බදපන් ..කෙල්ලට දුකක් නොදී ජිවත් වෙන්න බලපන් ..නැත්තන් උඹ කෙල්ලගේ අම්මට දුන්න දුක කරකැවිලා උඹටම එනවා ...එකත් හොදට මතක තියාගන්න ...රුම් යන සහ කෙල්ලගේ පිරිසිදුකම නැති කරන හැම කොල්ලටම කිව්වේ ...තමන් කරන්නේ සැබෑ ආදරයක් නම් කවදාවත් තමාගේ කෙල්ලගේ වටිනාම දේ උදුරා ගන්නේ නෑ ...ඕනිම කෙල්ලෙක් අසයි බදිනකන් කඩන්නේ නැතිව ඉන්න ..ගොඩක් වෙලාවට කොල්ලා තරහවෙයි , දාලා යයි කියලා හිතලා තමයි එක කරන්න කොල්ලට අවස්ථාව දෙන්නේ ....

    කෙල්ලෝ එක්ක රුම් ගිහිල්ලා ඒකිව නැති කරලා බදින්නේ නැතිව වෙන කෙල්ලෙක් බැන්දොත් අනිවා ස්භාවධර්මයා දඩුවම් දෙනවා ..තාත්තගේ වැරදි වලට ඉපදෙන දුවක් ඒ වෙනුවෙන් බිලි වෙනවා...එක ස්භාවධර්මයාගේ නීතියයි ..හැමෝම එකට යටයි ..

    :yes::yes:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    kellata 18 wadi nisaa awulak naha..

    kiyapan kellawa bandinawa kiyala.. habayi danma baha, job ekak hoyaa gatthata passe....

    karana bambuwak karapan ahu nowenna... iwasanna bari nam athe paarak gahapan.. chance eka enakal hitapan.. hadissi welaa koras kate atha daa gannawath baha kiyala ahala thiyenawada.. (dan ahanna epaa mokakda "koraha" kiyanne kiyala)
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    aulak wena ekak nah
    advice karala gedara yawai
    school eken pannagena gyapu ekata aulak weida kiyanna nam bah
    room gyata aulak nah
    but kellage studies aul karanna epa

    methana maru kiyawa kiyawa inne nathuwa ara bangkok thread eka update karapan:P:P:P:P:P.........
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    Molayak tiyenawada ponnayo thota.
    Iskole yana kellek ekka penala room yanne?
    Amma kiyai dushanaua karai kiyala- etakota tho ewarai.
    Dushanya kiyanne minimeruwata wada anthai SL law eke.
    Linde penahan Ponnayo.

    ගෝඩ් හිතුවට වඩා හොඳ කෙනෙක්නෙ :yes: :yes:

    umbe ammanam owa hitanne ne- kelinmma room ekata mawa edan yanne.

    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/
    \:lol::lol::lol::lol::lol:/