මම කෙල්ලෙක්ගේ මුලින්ම බලන්නේ අතේ ඇඟිලි ටික සහ කකුල් දෙක. ගොඩක් මූණ ලස්සනට තියාගෙන ඉන්න කෙල්ලන්ගේ කකුල් දෙක මාරම අපිරිසිඳුයි සහ කැතයි.
ඇතුලට එන්න ලමයි
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
උඹලා සංසර්ගයේ යෙදෙන්න කලින් හරි කෙල්ලගෙන් ආතල් ගන්නකොට හරි කෙල්ලව කිස් කරනවාවෙන්. එතකොට කෙල්ලලේ කකුල් එහෙම කිස් කරනවාද? කකුලේ ඇගිලි උරද්දි කෙල්ලට ආතල් එකක් හරි මොල් වෙලා එනවා හරි කියන දේ ගැන මොකද හිතන්නේ ?
ලස්සන කකුල් තියෙන පිරිසිදු කෙල්ලෙක්ගේ කකුල් වලට උබලත් ආසයි නේද? මම නම් ආසයි.
මම නම් කෙල්ලෙක් දැක්කම මූනට පස්සේ කකුල් , කකුලේ ඇගිලි දිහා බලන්නේ , මොකද පොලොවට පෑගෙන කකුල් ලස්සනට තියන් ඉන්නවා කියන්නේ ඒ කෙල්ලත් පිරිසිදුවට ඉන්නවා කියලා මැන ගන්න පුලුවන් දෙයක් තමා මං හිතන්නේ..
ඉස්සර කාලේ මනමාලියක් බලන්න ගියත් කකුල් පැලිලා, කකුල් අපිරිසිදු වගේ නම් ඒ කෙල්ල සුදුසු නෑ කියලා මනින මිම්මකුත් තිබිලා තියෙනවා. උබලා ඒක අහලා තියෙනවාද?
කකුල ඉඹල ඉඹල ගඳ සුවඳ බලන්ඩ හිතෙනව
මේ වගේ තියෙන සුපිරි කෑල්ලක් සෙට් කරගන්න බලපන් කොල්ලෝ. එතකොට ඉතිං හැමදාම ඉඹ ඉඹ කිස් කරන්න පුලුවන් 





Adoh![]()
![]()
Aththatama honda neat ekata innawada kiyala balaganna puluwan hodama factor ekak
Photos tikata nam tikak vithara TOIN wuna![]()
ado uba wagema tamai ban mamath...mamath balanne kellek dakka gaman munai kakul dekai..kakul lassana nam kella pirisidui..
high heels kellantath asai mn...

එල එල නියමයි බන්.. 

එකෙන්ම කකුල් ලස්සනට පිරිසිදුව තියන් ඉන්න කෙල්ලෝ නියමයි. 





Adoh![]()
![]()
Aththatama honda neat ekata innawada kiyala balaganna puluwan hodama factor ekak
Photos tikata nam tikak vithara TOIN wuna![]()

ඉස්සරකාලේ මනමාලියෙක් බලන්න ගියාම කෙල්ලගේ කකුල් දිහා බබලා ඒකිගේ පිරිසිදුකම ගැන මිම්මක් ගන්නවා කියන්නෙත් ඒකනේ.. මම හොදට බලලා තියෙනවා මූනට විතරක් මේකප් උලන කෙල්ලෝ ගෙවල් වල නාවර පෙරාගෙන ඉන්නේ
. පිටට විකරයි මේකප් 
















සමහරවිට අසනීපයක්, ලේ වල තියෙන දෝෂයක් නිසා එහෙම වෙන්නත් පුළුවන්..
සැපට ඉන්න කෙල්ලොන්ගේ නම් කකුල් සුදට කිරිගරුඬ වගේ තිබ්බත් පොලවේ පය ගහල ඉන්න, දුප්පත් සාමාන්ය කෙල්ලෙක් ගේ ඒ වගේ තියෙන්නේ නැහැ ගොඩක් වෙලාවට...
කකුලේ ලස්සන නෙමෙයි, හිතේ ලස්සන බලපන්...![]()

