කෙල්ලෙක්ට ඉහළට යන්න ඕනි නම් ඇඳුම් ගළවන්න&#3512

chathuranirmal

Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    කෙල්ලෙක්ට ඉහළට යන්න ඕනි නම් ඇඳුම් ගළවන්න&#3512

    33037393_396185294118382_2952971087526232064_n.jpg
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    පිස්සුද බන් ඔය මුකුත් කරන්නෙ නතුව තමන්ගෙ මහන්සියෙන් උඩට ගිය කෙල්ලො වෙන රටවලනම් ඇති තරම් ඉන්නව. ලංකාවෙ නැති උනාට. අනිත් එක සාරිය පාතින් ඇදල බුරිය වහ වහ යන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට ඇදුම් ගලවන්න කන්ෆිඩන්ස් එකක් තියෙයිද බන්.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    පිස්සුද බන් ඔය මුකුත් කරන්නෙ නතුව තමන්ගෙ මහන්සියෙන් උඩට ගිය කෙල්ලො වෙන රටවලනම් ඇති තරම් ඉන්නව. ලංකාවෙ නැති උනාට. අනිත් එක සාරිය පාතින් ඇදල බුරිය වහ වහ යන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට ඇදුම් ගලවන්න කන්ෆිඩන්ස් එකක් තියෙයිද බන්.

    උබට අත්දැකීම් නෑ වගේ බන්. කොල්ලෙක් ජොබ් එක කරන තැන උසස්වීම් ගන්න ලෝකේ නැති විභාග පාස් කරන්න ඕනි. ඒත් ගොඩක් ඔෆිස්වල කෙල්ලො ලොක්කට ගොට්ට අල්ලලා, නැත්නම් ලොක්කා ඉස්සරහ රෙද්ද උස්සලා උසස්වීම් ගන්නවා.

    ඒ අතරේ උත්සහයෙන් උඩට යන අයත් ඉන්නවා.
     

    N sriyantha

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    6,786
    386
    113
    පිස්සුද බන් ඔය මුකුත් කරන්නෙ නතුව තමන්ගෙ මහන්සියෙන් උඩට ගිය කෙල්ලො වෙන රටවලනම් ඇති තරම් ඉන්නව. ලංකාවෙ නැති උනාට. අනිත් එක සාරිය පාතින් ඇදල බුරිය වහ වහ යන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට ඇදුම් ගලවන්න කන්ෆිඩන්ස් එකක් තියෙයිද බන්.

    aniwa
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    උබට අත්දැකීම් නෑ වගේ බන්. කොල්ලෙක් ජොබ් එක කරන තැන උසස්වීම් ගන්න ලෝකේ නැති විභාග පාස් කරන්න ඕනි. ඒත් ගොඩක් ඔෆිස්වල කෙල්ලො ලොක්කට ගොට්ට අල්ලලා, නැත්නම් ලොක්කා ඉස්සරහ රෙද්ද උස්සලා උසස්වීම් ගන්නවා.

    ඒ අතරේ උත්සහයෙන් උඩට යන අයත් ඉන්නවා.

    :yes:
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    පිස්සුද බන් ඔය මුකුත් කරන්නෙ නතුව තමන්ගෙ මහන්සියෙන් උඩට ගිය කෙල්ලො වෙන රටවලනම් ඇති තරම් ඉන්නව. ලංකාවෙ නැති උනාට. අනිත් එක සාරිය පාතින් ඇදල බුරිය වහ වහ යන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට ඇදුම් ගලවන්න කන්ෆිඩන්ස් එකක් තියෙයිද බන්.

    එතකොට ලංකාවෙ ඉන්න businesswomen ල, women entrepreneurs ල doctors ල?

    Waffle Corporation

    yimg_drAQ4A-640x409.jpg

    2014 ඉඳල තමන්ගේ මහන්සියෙන් තමන්ගේ waffle restaurant එක කරන් යන්නේ.

    බත් කඩේ

    yimg_XEeFWO-640x426.JPG


    1942 පටන් ගත්තු business එක කරන්නේ ගෑනු කෙනෙක්.

    Saskia Fernando Gallery

    yimg_sxajSW-640x426.JPG

    තමන්ගේ art gallery එක විතරක් නෙවෙයි, artist කෙනෙක්.

    Yumi Cake

    yimg_2nfM6K-640x426.JPG


    කිරෑ නෙල්සන්. 2013 දි රස්සාවෙන් අයින් වෙලා තමන්ගේ ම restaurant එකක් කරන් යනවා අද යාපනේ ඉඳන්.

    Achcharu Kade Cafe

    yimg_l3L51K-423x480.jpg


    කොල්ලුපිටිය තමන්ගේම අදහසක් අනුව කරන අච්චාරැ කඩේ අයිති නතාලි රේමන්ඩ්ට.

    Lowe LDB

    1-4.jpg


    Sunlight, Uniliver වගේ ගොඩක් brandnames ලංකාවෙ ඉහල තත්වයකට ගෙනාවෙ මෙන්න මෙතුමියගේ agency එක නිසා.

    Asian International School

    4-2.jpg


    Asian International School principle වගේම ඉස්කොලෙ නිර්මාතෘ

    office වල ඉන්න බඩු ටිකක් හන්ද හැම ගෑනීම ඒ වගේ කියන එක වැරදියි.
    සාරිය ආඩම්බරෙන් ඇඳගෙන පිටරටවල graduation ගියපු ගෑනු ඉන්නව හැමෝටම වැඩිය talented. ඔයා ඒක දන්නවද ශර්මා? 
    ලංකාවෙ ඉන්න ගෑනියෙක් දවසකට කන කටු ප්‍රමාණෙන් 10න් 1ක් විතර කාලා ඒත් its a bad day කියාගෙන ගිහින් පොඩි weed පාරක් ගහල හෙලුවෙන් වැටිල ඉන්න පිටරට ගෑනු ඉන්නව. ඔයා ඒක දන්නව ද ? 

    දේශපාලනේ නිසා දියිණු නොවෙන අපේ දුප්පත් රටේ සමාජෙ, ආර්ථිකේ තියෙන පොදු ප්‍රශ්න අල්ලගෙන ඒ වැරැද්ද රටේ ගැනුන්ගෙ පිට විතරක් පටවල පිටරට ජංගි වලට පුක දෙන එකෙක් වෙන්න එපා බන්.

    -පිංතුර සහ උපුටාගැනීම්වල අයිතිය yamu.lk හා nation පුවත්පතට-
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    එතකොට ලංකාවෙ ඉන්න businesswomen ල, women entrepreneurs ල doctors ල?

    Waffle Corporation

    yimg_drAQ4A-640x409.jpg

    2014 ඉඳල තමන්ගේ මහන්සියෙන් තමන්ගේ waffle restaurant එක කරන් යන්නේ.

    බත් කඩේ

    yimg_XEeFWO-640x426.JPG


    1942 පටන් ගත්තු business එක කරන්නේ ගෑනු කෙනෙක්.

    Saskia Fernando Gallery

    yimg_sxajSW-640x426.JPG

    තමන්ගේ art gallery එක විතරක් නෙවෙයි, artist කෙනෙක්.

    Yumi Cake

    yimg_2nfM6K-640x426.JPG


    කිරෑ නෙල්සන්. 2013 දි රස්සාවෙන් අයින් වෙලා තමන්ගේ ම restaurant එකක් කරන් යනවා අද යාපනේ ඉඳන්.

    Achcharu Kade Cafe

    yimg_l3L51K-423x480.jpg


    කොල්ලුපිටිය තමන්ගේම අදහසක් අනුව කරන අච්චාරැ කඩේ අයිති නතාලි රේමන්ඩ්ට.

    Lowe LDB

    1-4.jpg


    Sunlight, Uniliver වගේ ගොඩක් brandnames ලංකාවෙ ඉහල තත්වයකට ගෙනාවෙ මෙන්න මෙතුමියගේ agency එක නිසා.

    Asian International School

    4-2.jpg


    Asian International School principle වගේම ඉස්කොලෙ නිර්මාතෘ

    -පිංතුර සහ උපුටාගැනීම්වල අයිතිය yamu.lk හා nation පුවත්පතට-
    ඔය තාත්තලගෙයි හස්බන්ඩ්ලගෙයි උදව් වලින් බිස්නස් පටන් ගත්තු ගෑනු ටිකක් දාල උඹ නිකන් ජෝකර් වෙන්න එපා බන්.
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83

    office වල ඉන්න බඩු ටිකක් හන්ද හැම ගෑනීම ඒ වගේ කියන එක වැරදියි.
    සාරිය ආඩම්බරෙන් ඇඳගෙන පිටරටවල graduation ගියපු ගෑනු ඉන්නව හැමෝටම වැඩිය talented. ඔයා ඒක දන්නවද ශර්මා?

    -පිංතුර සහ උපුටාගැනීම්වල අයිතිය yamu.lk හා nation පුවත්පතට-
    උඹ කියල තියන අනිත් කතා වලට පුකෙනුත් හිනා යනව. වෙන රටවල කන්වකේෂන් තියනකොට කවුද බන් සාරි ඇදන් යන්නෙ. අනිත් එක වෙන රටවලඩිග්‍රි කම්ප්ලීට් කරන්න ලංකාවෙ ගෑනුන්ට බෑ. ඒක මන් වගකීමෙන් කියන්නෙ. ඒ රටවල් ඩිග්‍රි මාරම අඩ්වාන්ස්. ලංකාවෙ වගේ නිකන් පාස් කරන්නෙ නෑ. ලංකාවෙ කෙල්ලො අනිවා ඕව ෆේල් වෙනව. ලංකාවෙ ගෑනියෙක්ට කවදාවත් බටහිර ගෑනියෙක්ට වඩා ටැලන්ටඩ් වෙන්න බෑ.
     
    • Like
    Reactions: TomCat077

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83

    ලංකාවෙ ඉන්න ගෑනියෙක් දවසකට කන කටු ප්‍රමාණෙන් 10න් 1ක් විතර කාලා ඒත් its a bad day කියාගෙන ගිහින් පොඩි weed පාරක් ගහල හෙලුවෙන් වැටිල ඉන්න පිටරට ගෑනු ඉන්නව. ඔයා ඒක දන්නව ද ?

    -පිංතුර සහ උපුටාගැනීම්වල අයිතිය yamu.lk හා nation පුවත්පතට-
    සිරාවට බන් උඹ හිටගෙනද බන් මේව කියන්නෙ. උඹනම් නියම ලිදේ ඉන්න ගෙම්බෙක් කියල ඔප්පු කරල ඉවරයි. බටහිර රටක කෙල්ලෙක් වෙන මහන්සියෙන් 1000න් 1 වත් ලංකාවෙ ගෑනියෙක් වෙන්නෙ නෑ කියන එක ලෝකෙ දැකපු ඕන මෝඩයෙක් දන්නව. ලංකාවෙ ඔක්කොම බර පිරිමින්ටමනෙ පැටවිලා තියෙන්නෙ. ගෑනු ඔක්කොම ගෙවක්ල් වල නැත්තන් පැය 8 පොඩි රස්සාවක් කරනව. වෙන රටවල් එහෙමද. ගෑනු පිරිමි වගේ වැඩ කරන්නෙ. අපේ රටේ ඔක්කොම බර වැඩ කරන්නෙ පිරිමි විතරයි. ඉගනගන්න එකත් බලපන් ඒ රටවල් කෙල්ලො රස්සාවල් කරන ගමන් ඉගන ගන්නෙ. ඒත් ලංකාවෙ ගෑනු ඉගන්ගන්නෙ රටේ සල්ලි වලින් නැත්තන් තාත්තගෙ සල්ලි වලින්. වෙන රටවල කෙල්ලො ඉස්සරහ ලංකාවෙ ගෑනු කියන්නෙ තනිකරම කම්මැලි මෙලෝම වඩක් කරගන්න බැරි පුහුම ජාතියක්. මචන් මම මේ කියන්නෙ උඹවගේ ලිදකට වෙලා නෙමේ හොදට වෙන රටවල් කෙල්ලන්ව ආශ්‍රය කරල. මම උඹට කියන්නෙ ලැජ්ජ වෙයන් ලංකාවෙ ගෑනු ගැන.
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    උබට අත්දැකීම් නෑ වගේ බන්. කොල්ලෙක් ජොබ් එක කරන තැන උසස්වීම් ගන්න ලෝකේ නැති විභාග පාස් කරන්න ඕනි. ඒත් ගොඩක් ඔෆිස්වල කෙල්ලො ලොක්කට ගොට්ට අල්ලලා, නැත්නම් ලොක්කා ඉස්සරහ රෙද්ද උස්සලා උසස්වීම් ගන්නවා.

    ඒ අතරේ උත්සහයෙන් උඩට යන අයත් ඉන්නවා.
    ඕව ජොබ් සයිඩ් එකෙන් විතරනෙ බං. Acedamic වලින් ගොඩ යන කෙල්ලො තමන්ගෙ පාඩුවෙ අන්තිමට බොස් කෙනෙක් වෙලාම තමයි ජොබක් පටන්ගන්නෙ.
     

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    එතකොට ලංකාවෙ ඉන්න businesswomen ල, women entrepreneurs ල doctors ල?

    Waffle Corporation

    yimg_drAQ4A-640x409.jpg

    2014 ඉඳල තමන්ගේ මහන්සියෙන් තමන්ගේ waffle restaurant එක කරන් යන්නේ.

    බත් කඩේ

    yimg_XEeFWO-640x426.JPG


    1942 පටන් ගත්තු business එක කරන්නේ ගෑනු කෙනෙක්.

    Saskia Fernando Gallery

    yimg_sxajSW-640x426.JPG

    තමන්ගේ art gallery එක විතරක් නෙවෙයි, artist කෙනෙක්.

    Yumi Cake

    yimg_2nfM6K-640x426.JPG


    කිරෑ නෙල්සන්. 2013 දි රස්සාවෙන් අයින් වෙලා තමන්ගේ ම restaurant එකක් කරන් යනවා අද යාපනේ ඉඳන්.

    Achcharu Kade Cafe

    yimg_l3L51K-423x480.jpg


    කොල්ලුපිටිය තමන්ගේම අදහසක් අනුව කරන අච්චාරැ කඩේ අයිති නතාලි රේමන්ඩ්ට.

    Lowe LDB

    1-4.jpg


    Sunlight, Uniliver වගේ ගොඩක් brandnames ලංකාවෙ ඉහල තත්වයකට ගෙනාවෙ මෙන්න මෙතුමියගේ agency එක නිසා.

    Asian International School

    4-2.jpg


    Asian International School principle වගේම ඉස්කොලෙ නිර්මාතෘ

    office වල ඉන්න බඩු ටිකක් හන්ද හැම ගෑනීම ඒ වගේ කියන එක වැරදියි.
    සාරිය ආඩම්බරෙන් ඇඳගෙන පිටරටවල graduation ගියපු ගෑනු ඉන්නව හැමෝටම වැඩිය talented. ඔයා ඒක දන්නවද ශර්මා? 
    ලංකාවෙ ඉන්න ගෑනියෙක් දවසකට කන කටු ප්‍රමාණෙන් 10න් 1ක් විතර කාලා ඒත් its a bad day කියාගෙන ගිහින් පොඩි weed පාරක් ගහල හෙලුවෙන් වැටිල ඉන්න පිටරට ගෑනු ඉන්නව. ඔයා ඒක දන්නව ද ? 

    දේශපාලනේ නිසා දියිණු නොවෙන අපේ දුප්පත් රටේ සමාජෙ, ආර්ථිකේ තියෙන පොදු ප්‍රශ්න අල්ලගෙන ඒ වැරැද්ද රටේ ගැනුන්ගෙ පිට විතරක් පටවල පිටරට ජංගි වලට පුක දෙන එකෙක් වෙන්න එපා බන්.

    -පිංතුර සහ උපුටාගැනීම්වල අයිතිය yamu.lk හා nation පුවත්පතට-


    Meyala bedalada?