කෙල්ලෙක්ව හරියට සෙට් කරගන්න හැටි?

Voltage

Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    ane yako... lankawe kellek set karaganda ochchara course karanda onida..onna ohe kelinm ahala berinam palayan kiyapan.pitaratawal wala minissu diyunu ekai.oya wage kello set karaganda gon athal na un gawa.kelloth kelinma katha karala ha nam ha.ba nam ba.lankawe kalu kimbawal walata thopi wage ponna yakku thama watinakm diila thiyenne.

    ehemama kiyannath epa, me kollata podi hari lajjawak bayak hadiyawak thiyena nisane hoda widiyak ahanne. minissunta garu karapan, ganu da pirimi da kiyana eka wadak naha,kalu sudu kiyalath minissu maninna epa,
     
    Last edited:

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    loku boot ekak kaala wage :rofl:

    ehemama kiyannath epa, me kollata podi hari lajjawak bayak hadiyawak thiyena nisane hoda widiyak ahanne. minissunta garu karapan, ganu da pirimi da kiyana eka wadak naha,kalu sudu kiyalath minissu maninna epa,

    machan.mama chinese kellek ekka yalu wela inne.uba kiyana kathawa hari.minissu maninda hoda na.namuth mama kiyanne lankawe kellanwa oniwata wada foam karanawa ape ponna dial.eken unge puka uda yanawa.china rate kello thama godakma kollongen yaluwenda ahanne.anna a thathwe rekagena innawa kollo.oya widiyata kohomada yaluwenda ahanne kiya kiya chater wen na.kollek yaluwenda ahuwoth wedala katha karanne samahara kello.ehe kello mara widiyata garu karanawa kollonta.anna ewa mehe na.eka kiyanne.me thread eka dapu eka wage un thama fb eke kellek photo ekak demmama ewata"lassanai sudu"kiya kiya comment kara kara chater wenne.munta kimbak kiuwama marama loku deyak...lol...

    beautiful-japanese-girl-model-05.jpg



     

    pathumdc

    Member
    Apr 20, 2008
    14,077
    457
    0
    man kellek gana asa hithala try kala eth eka dawasai follow kale eki athuru dahan ada wena thuruth eki hoya ganna na.....ithin ahanna chance ekak awe na...
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,575
    2,401
    113
    අව්රුද්දක් විතර ආශ්‍රය කරා.. අන්තිමේදී දෙන්නට දෙන්න කැමති වෙලා.. :love:
     

    NextGen

    Well-known member
  • Nov 25, 2011
    1,162
    278
    83
    mulinma theruna kella kamthi kiyala ita passe letter ekak yawwa yaluwekge athe... reply letter eka awa... ita passe api denna prema oruwe... :P
     

    bluffmaster

    Junior member
  • Oct 28, 2006
    120
    4
    18
    machan.mama chinese kellek ekka yalu wela inne.uba kiyana kathawa hari.minissu maninda hoda na.namuth mama kiyanne lankawe kellanwa oniwata wada foam karanawa ape ponna dial.eken unge puka uda yanawa.china rate kello thama godakma kollongen yaluwenda ahanne.anna a thathwe rekagena innawa kollo.oya widiyata kohomada yaluwenda ahanne kiya kiya chater wen na.kollek yaluwenda ahuwoth wedala katha karanne samahara kello.ehe kello mara widiyata garu karanawa kollonta.anna ewa mehe na.eka kiyanne.me thread eka dapu eka wage un thama fb eke kellek photo ekak demmama ewata"lassanai sudu"kiya kiya comment kara kara chater wenne.munta kimbak kiuwama marama loku deyak...lol...

    beautiful-japanese-girl-model-05.jpg




    Machng... ehema amaruwak ne taama...
    gon scene danne netuwa umba danna deyak tiyanawa nm daapan thread ekata...
    umbata post karannama ona ne.. wedak nettam reply karanne netuwa palayan. replys danna ona taram honda ewn innawa...
    machng kata tibba kiyala... wachana dannawa kiyala gon widihata use karanna epa...
    umbata molayak ati kiyala hitanawa terum ganna....
    ehema nettam umba tawa puluwan taram daapan replies...
     
    Last edited:

    bluffmaster

    Junior member
  • Oct 28, 2006
    120
    4
    18
    Horen lagata ghn Puka mirikala suprise kiyapan

    Umbe girl set karagatta widya nemei machng ahanne...
    Umbata tikak mole tiyana comment ekak danna tibba machng.
    Tawt aya daala tiyanawa neh?

    Umbata dannama deyak nettam you could have leave it knw men..
    Lankawata mole tiyana ewn wagema gonnut inna ona.

    So mama hitanawa umbat e gon relata ekatu wenne netuwa indi kiyala..

    Fit ekata kiwve.. kenti ganna epa...:D:D
     

    fitnesslanka

    Member
    Sep 17, 2015
    816
    108
    0
    Currently based in LKA
    ඉසෙල්ලා පොඩි හිනාවක් දාන්න , කෙල්ලගේ හැටියට උඹට රිප්ලයි හිනාවක් එන්නත් පුළුවන් නොඑන්නත් පුළුවන්

    1. රිප්ලයි හිනාවක් අවොත් ටික දවසක් කෙල්ලව follow up කරලා හෙමිහිට කතා බහ කරන්න බලන්න යාලුවෙක් වෙන්න බලන්න

    2. රිප්ලයි හිනාවක් අවේ නැතොත් පහු බහින්න එපා, උඹ සිරික්කිය දාගෙන හිටපන් :lol: කෙල්ලව follow up කරපන්, කෙල්ල හිනා වෙන තැනට ගනින් , ඊට පස්සේ 1. වැඩේ කරපන් ;)

    මතු සම්බන්ධයි :P