ane yako... lankawe kellek set karaganda ochchara course karanda onida..onna ohe kelinm ahala berinam palayan kiyapan.pitaratawal wala minissu diyunu ekai.oya wage kello set karaganda gon athal na un gawa.kelloth kelinma katha karala ha nam ha.ba nam ba.lankawe kalu kimbawal walata thopi wage ponna yakku thama watinakm diila thiyenne.
ehemama kiyannath epa, me kollata podi hari lajjawak bayak hadiyawak thiyena nisane hoda widiyak ahanne. minissunta garu karapan, ganu da pirimi da kiyana eka wadak naha,kalu sudu kiyalath minissu maninna epa,
Last edited:






කෙල්ලව follow up කරපන්, කෙල්ල හිනා වෙන තැනට ගනින් , ඊට පස්සේ 1. වැඩේ කරපන් 