Aru awilla laptop ekath tuk gala aran thiyenawa,power of sudu muna and kandhaඅමතක කරලා දාන්න අනේ. ඒ සුදු මුණ දිහා බලන් වචනයක් පිටවෙයිද?
මුකුත් කියන්න අමාරුයි නේ මූන බලාගෙනඅමතක කරලා දාන්න අනේ. ඒ සුදු මුණ දිහා බලන් වචනයක් පිටවෙයිද?
Aru awilla laptop ekath tuk gala aran thiyenawa,power of sudu muna and kandha
මුකුත් කියන්න අමාරුයි නේ මූන බලාගෙන
බලපන්කෝ උඩ ඉඳන් නේ Camera එක අල්ලන්නේ නිකන් CCTV වගේe CCTv ekakda
ලොකු පැටිකවුද යකෝ CCTC එකෙන් කැමරා කරපු එකා![]()