මටත් ඔය සීන් එකමයි පොඩ්ඩක් වෙනස් මම දාලා ගිය කිසිම කෙල්ලෙක් ගැන දුක්වෙන්නෙ නෑ
Duk wenne naththam awulak naha ne
Duk wida wida lada deyin satutu wemu wage katha kiyana un thama awula 
මටත් ඔය සීන් එකමයි පොඩ්ඩක් වෙනස් මම දාලා ගිය කිසිම කෙල්ලෙක් ගැන දුක්වෙන්නෙ නෑ
Duk wida wida lada deyin satutu wemu wage katha kiyana un thama awula 
damn trueRemove karanna kalin read kaleth nahaMama nikam bun ahuwe, virgin kollo naha bun asawakata nidanayak ganna billakata dennawath
16 panapu kollek u virgin kiyanawa nam patta pal boruwak eka
![]()
e mokakda ban eke theruma?Duk wenne naththam awulak naha neDuk wida wida lada deyin satutu wemu wage katha kiyana un thama awula
![]()
Duk wenne naththam awulak naha neDuk wida wida lada deyin satutu wemu wage katha kiyana un thama awula
![]()

..දුක් විදිනවා කියල කිවේ නෑ..
දුක් වෙනවා කියල කිවේ..
..මට හිතෙන හැටියට ඒ දෙක වෙනස් දේවල් දෙකක්...මම එක මත්තෙම නැහිලා ඉන්නවා නම් මම දුක් විදිනවා වෙන්න පුළුවන්..එත් මම එක පැත්තකින් තියල මගේ ජිවිතේ ගොඩ දාගන්න try කරනවා,..කියන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්..ඕනි මගුලක්...



දැන් එකට late වැඩියි මචන්...දැන් කරන්න දෙයක් නෑ...
Action ekak ganna bari nam duk wela wadak naha 
රත්තරං;14006348 said:හෙට වැඩ. නිදාගන්න ඕනේ.හෙට රෑ ජාමේ සෙට් වෙමු කොල්ලනේ. සුභ රාත්රියක්.
රත්තරං;14006348 said:හෙට වැඩ. නිදාගන්න ඕනේ.හෙට රෑ ජාමේ සෙට් වෙමු කොල්ලනේ. සුභ රාත්රියක්.


e mokakda ban eke theruma?
kella dalagiyama lada deyin sathutu wenne kohomada kiyala matath kiyala diyanko

කිවේ මට වෙන්න ඇතිනේ....දුක් විදිනවා කියල කිවේ නෑ..
දුක් වෙනවා කියල කිවේ..
..මට හිතෙන හැටියට ඒ දෙක වෙනස් දේවල් දෙකක්...මම එක මත්තෙම නැහිලා ඉන්නවා නම් මම දුක් විදිනවා වෙන්න පුළුවන්..එත් මම එක පැත්තකින් තියල මගේ ජිවිතේ ගොඩ දාගන්න try කරනවා,..කියන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්..ඕනි මගුලක්...
![]()

රත්තරං;14006348 said:හෙට වැඩ. නිදාගන්න ඕනේ.හෙට රෑ ජාමේ සෙට් වෙමු කොල්ලනේ. සුභ රාත්රියක්.

Mama kiwwe ekko dala giya kella ge passen gihin kellawa tika tika ayeth namma ganna ona, Ehema naththam giya eka gana hithanne nathuwa nikan inna ona kiyala bun![]()

Ubata witharak neme okkotama machan kiwwe.. okkotama wada uba "Duk Una" kiwwa nam sathutui machan![]()

එත් මචන් දුක් උනා කියල බොරුවට කියන්න බෑනේ..අවන්කවම කිවේ හිතට දැනෙන දේ..මමත් try කරන්නේ අමතක කරලා දාන්න තමයි..තවම බැරි උනා..still trying..
ඕව ගනන් ගන්න එපා බන් ,,ඔය මෝඩ චූන් ගනන් ගන්න එපා ,,,,,,දැන් 30 යි නෙ proposal
එකක් හරි බලපන් ,,,,ඔය ලොකු size දාපු කෙල්ලො ඕනි තරම් ඉන්නව බදින්න විදියක් නැතුව......බැදල ගැහුවත් එකයි ගහල බැන්දත් එකයි ලු නෙ බන්
![]()

සමහර අයට දහය පහළොව,නැති එකාට එකෙක් නැහැ.කෙල්ලො ඉන් එවුන් අපිට කියන්නෙ.
'යකෝ තෝ පො*යෙක් නෙ' කියල.ඒත් ඇත්ත ඒක නෙමේ අපිට ලැබීම නැහැ.අපේ හිත හොද වැඞී.කෙල්ලො කැමති බොරු කියන,හීන මාලිගා හදන,ඩි්රන්ක් එක දාන,සිගරට් එක ගහන,රස්ත පොරවල් වලට.


මම හිතුවටත් වඩා මේ ත්රෙඩ් එකට ඩිමාන්ඩ්! එල කිරි යාලුවනේ.. ඔහොම යන්!