වැඩ්ඩා;14005943 said:එහෙම වෙන්නත් පුලුවන්... හැබැයි මචෝ පූසෝ සිල් රෙද්ද පොරවන් හිටියයි කියලා මීයට බේරිලා ඉන්න පුලුවන් වෙයිද ?
Machan uba meken adahas kale mokadda?

වැඩ්ඩා;14005943 said:එහෙම වෙන්නත් පුලුවන්... හැබැයි මචෝ පූසෝ සිල් රෙද්ද පොරවන් හිටියයි කියලා මීයට බේරිලා ඉන්න පුලුවන් වෙයිද ?

රත්තරං;14005949 said:eka ube welawa machan
mage campus eke science eke 80%kma unne mama kiwwa wage elakiri kello
Uba campus eke da inne?u kiyanne aniwaryen room giyama ahawal eka wenawa kiyalaMachan uba meken adahas kale mokadda?![]()

WTF machan thurul karan inna room ekakata yanna oneda.Park thiyenne.
Anika park wala thurul kara ganna baha ne bun, kellawa paththen allan inna eka nemei issarahin hari piti passen hari badha gena inna ona 
ow machan campus [/B][/SIZE]
හුත්#$ගේ පුතාලා thama oya...!(no offence)
business business....
Mama hithuwe uba kiyanne ara ge assema hangila inna.... kollek ahuwath amma gaawata duwana suukiri batillek gana kiyanawa kiyalaරත්තරං;14005980 said:අම්මට තාත්තට සමීපයි කියනේ පැය 24ම අතේ එල්ලිලා ඉන්න එක නෙමේ.
Mata hodha kellek innawaUba campus eke da inne?
රත්තරං;14006135 said:කෙල්ලො කියන්නේ ජීවිතේ ලොකු සාදකයක් නෙමේ කසාද බදිනකම්
..එත් ඉතින් ජිවිතේ එහෙම තමයි..හිතන හැමදේම ලැබෙන්නේ න..ලැබෙන දෙයින් සතුටු වෙන්න try කරන්න ඕනි...u kiyanne aniwaryen room giyama ahawal eka wenawa kiyala![]()
Ehema nam ithin room yana kello serama bada wenna epai 
u kiyanne aniwaryen room giyama ahawal eka wenawa kiyala![]()
කෙල්ලෝ හිටිය බන් ඇති වෙන්න..( මම හෙන පොරක් නෙවෙයි..කෙල්ලෙක් එක්ක කතා කරලා ඒ කෙල්ලව යාලු කරගන්න එක ලොකු සෙල්ලමක් නෙවෙයි ඕනි කොල්ලෙක්ට..)එත් ඒවා එක එක හේතු නිසා නැති උන..දැන්නම් හිතෙනවා මගේ හොද වෙලාවට කියල..එහෙම උන එකෙන් දැන් මගේ කාලේ නාස්ති වෙන්නේ න..ඒ වේලාවෙන් මම ගොඩ එන්න මොනවහරි කරනවා...ගිය දේවල් ගැන ලොකු දුකක් නැති උනාට මත එක්ක හිටිය එක කෙල්ලෙක් මගේ ජීවිතෙන් ඈත් වෙලා ගිය එක ගැන නම් මම තවමත් යටි හිතෙන දුක් වෙනවා.....එත් ඉතින් ජිවිතේ එහෙම තමයි..හිතන හැමදේම ලැබෙන්නේ න..ලැබෙන දෙයින් සතුටු වෙන්න try කරන්න ඕනි...

Mama hithuwe uba kiyanne ara ge assema hangila inna.... kollek ahuwath amma gaawata duwana suukiri batillek gana kiyanawa kiyala
රත්තරං;14006212 said:kisisethma na. mama mage kella ekka anantha gihin dawasama idala thiyenawa.(gewal walin sambandaya gana siyalla dannawa e wagema siyalla anumatha karalath thiyenne)
habai gewal walin katha karanna kalin nam mama kellawa room gane genichche na. box nam giya
anika e kale eki math ekka room gane ringanna ena jathiye kellekuth neme
she z still vergin
onna methenta adala nathath mama wisthare kiwwa
prashna asima thahanam. pudgalikai


Lada deyin sathutu wenna kiyana eka hama welawatama galapenne naha machan. Samahara welawal thiyenawa lada deyin sathutu wenna bari. Uba hitanawa nam a kellath ekka sathuten inna puluwan kiyala, kohoma hari ekama yalu kara ganin![]()
Ubath virgin da?![]()
Park wala thurul kara ganna giyama anith un kellawa ganan ganne baduwak widihata bun. Eka nisa room wala thurul wena eka hodaiAnika park wala thurul kara ganna baha ne bun, kellawa paththen allan inna eka nemei issarahin hari piti passen hari badha gena inna ona
![]()
Mama hithuwe uba kiyanne ara ge assema hangila inna.... kollek ahuwath amma gaawata duwana suukiri batillek gana kiyanawa kiyala

කෙල්ලෝ හිටිය බන් ඇති වෙන්න..( මම හෙන පොරක් නෙවෙයි..කෙල්ලෙක් එක්ක කතා කරලා ඒ කෙල්ලව යාලු කරගන්න එක ලොකු සෙල්ලමක් නෙවෙයි ඕනි කොල්ලෙක්ට..)එත් ඒවා එක එක හේතු නිසා නැති උන..දැන්නම් හිතෙනවා මගේ හොද වෙලාවට කියල..එහෙම උන එකෙන් දැන් මගේ කාලේ නාස්ති වෙන්නේ න..ඒ වේලාවෙන් මම ගොඩ එන්න මොනවහරි කරනවා...ගිය දේවල් ගැන ලොකු දුකක් නැති උනාට මත එක්ක හිටිය එක කෙල්ලෙක් මගේ ජීවිතෙන් ඈත් වෙලා ගිය එක ගැන නම් මම තවමත් යටි හිතෙන දුක් වෙනවා.....එත් ඉතින් ජිවිතේ එහෙම තමයි..හිතන හැමදේම ලැබෙන්නේ න..ලැබෙන දෙයින් සතුටු වෙන්න try කරන්න ඕනි...
රත්තරං;14006212 said:kisisethma na. mama mage kella ekka anantha gihin dawasama idala thiyenawa.(gewal walin sambandaya gana siyalla dannawa e wagema siyalla anumatha karalath thiyenne)
habai gewal walin katha karanna kalin nam mama kellawa room gane genichche na. box nam giya
anika e kale eki math ekka room gane ringanna ena jathiye kellekuth neme
ekige job eka anuwa .. hadunu widiha anuwa eki awe na
dannam ithin kohomath badina ekane
she z still vergin
onna methenta adala nathath mama wisthare kiwwa
prashna asima thahanam. pudgalikai
රත්තරං;14006270 said:na machan
Mama nikam bun ahuwe, virgin kollo naha bun asawakata nidanayak ganna billakata dennawath
16 panapu kollek u virgin kiyanawa nam patta pal boruwak eka 
Remove karanna kalin read kaleth nahaMama nikam bun ahuwe, virgin kollo naha bun asawakata nidanayak ganna billakata dennawath
16 panapu kollek u virgin kiyanawa nam patta pal boruwak eka
![]()

මටනම් ඔය වර්ජින් එකෙන් වැඩක් නෑ බන්.. ගතිගුන හොඳනම් වයස ගැලපෙනවනම් පෙනුමත් තියෙනවනම් ඉතින් වෙන මොනවා බලන්නද?