mata penna meka inna godak awount kellak nadda khoawdoමම හිතුවටත් වඩා මේ ත්රෙඩ් එකට ඩිමාන්ඩ්! එල කිරි යාලුවනේ.. ඔහොම යන්!

computer herosmata penna meka inna godak awount kellak nadda khoawdo![]()

mata penna meka inna godak awount kellak nadda khoawdo![]()

ගේ ඇතුලෙ කොම්පියුටර් කොටනකොට කෙල්ලො අහසෙනත් වැටෙන්නෙ නෑ බන්Online game gahana / Forum wala inna godak un single bun![]()

ගේ ඇතුලෙ කොම්පියුටර් කොටනකොට කෙල්ලො අහසෙනත් වැටෙන්නෙ නෑ බන්
අප්පට එතකොට දැන් මට මතක්වුනේ අද කෑල්ලට එක මැසේජ් එකක්වත් ගැහුවෙ නෑ කියලා![]()

ow ban mamah singleOnline game gahana / Forum wala inna godak un single bun![]()

damma yawpanගේ ඇතුලෙ කොම්පියුටර් කොටනකොට කෙල්ලො අහසෙනත් වැටෙන්නෙ නෑ බන්
අප්පට එතකොට දැන් මට මතක්වුනේ අද කෑල්ලට එක මැසේජ් එකක්වත් ගැහුවෙ නෑ කියලා![]()

ow ban mamah single![]()

ela elaMama single naha bun! Online life gewana godak un innawa single.. Fb eke dawasama inna un kohomath single![]()

ela ela
godak awoun single wenna dawsma computer eka gawma inna nisada khowdo
Single wena eke pudumayak naha ube post gaana dakkama 
Mama nam phone eka pena durin thiyan inne, msg apu gaman reply danawa![]()
පිස්සුවක් ඇතෑ,, ඔන්න ඔහෙ හිටපුවාවෙ බන්. නැත්නම් මල කරදරේow ban mamah single
damma yawpan![]()

ow ani dan wadiya ewenne nakalekin dakke![]()

ah ela machanow ani dan wadiya ewenne na![]()
api mehema hitiyata hena busy porawal ne![]()
![]()
matath mee lagadi labune ............
ekath podi gathiyak naththema na ban![]()
![]()
ane manda![]()
![]()
samatama kellan labewa![]()


මන්දා බන් මම දන්න හැටියටනම් හැම කෙල්ලටම කොල්ලෙක් නම් ඉන්නවා. ලොල්
එක්කො මේ වාර්තා හදන එවුන්ට පිස්සු නැත්නම් මට පිස්සු![]()


පොඩි වෙනසකටත් එක්කරත්තරං;14030945 said:උබේ කතාව සලකා බැලුවහම ඔය වාර්තාව හදන උන්ට "පිස්සු නෑ" කියන නිගමනේට එන්න පුලුවන්......
හොනා, මොකෝ අවතාරෙ වෙනස් කරලා??