mama tika kalayaka idala kellek follow kala
wada kale BOC eke.
aththatama patta kellek
dakinakota current eka wadinawa wage wenawa.
eth un api wage lodi job karana un diha balanne naha.
mamath maasayak withara tikak rty ekak dunnata wadak wune naha.
passe mama wade atha harala damma.
passe kellath dakke naha bank eke.
dawasak mama exam ekakata salli gewanna BOC ekata giya.
slip ekak nathiwa photocopy ekak aran enna kiyala JEO kenek mata slip ekak dunna.
mama eka photocopy karagena apahu bank ekata yanakota bank eke maneger set ekama gennagena immediate pocket meeting ekak.
mama itin balagena hitiya.
etanamayi tibune ATM machine ekata yana door eka bank eke athulen.
eka paaratama ara kella casual kit ekek adagena me room eken aawane.
mama wewlalaa wage giya.
eki mama ganan gannewath nathiwa aapahu athulata giyaa.
passeth kipa dawasak town eke dakka.
dan wena bank ekakata transfer wela.
ude mama wadata yanakota meki innawa yaluwek ekka wadata yanna.
eth apita un kamathi nathi nisaa mama wade hithen atha harala damma.
eth ban ahamben wage hitigaman munatama hambawenawa.
eki marry karalada danne naha.
penne nam naha wage.
eth me taram kal bank wala un inne nahane,
26 wenakota okkoma kokka gahagena iwarayi.
habayi mona reddakatada manda mekiwa me taram muna gahenne.
wadak nahane ban.
meki nam mage diha balanne wath naha.
mamath itin loku athu allana eka moda wadakne kiyala podi aththak hoyanawa dan.
mokada ekapaarak bank ekaka loku aththak allala mama bimatama watuna ban.
wasa nondiya.
wada kale BOC eke.
aththatama patta kellek
dakinakota current eka wadinawa wage wenawa.
eth un api wage lodi job karana un diha balanne naha.
mamath maasayak withara tikak rty ekak dunnata wadak wune naha.
passe mama wade atha harala damma.
passe kellath dakke naha bank eke.
dawasak mama exam ekakata salli gewanna BOC ekata giya.
slip ekak nathiwa photocopy ekak aran enna kiyala JEO kenek mata slip ekak dunna.
mama eka photocopy karagena apahu bank ekata yanakota bank eke maneger set ekama gennagena immediate pocket meeting ekak.
mama itin balagena hitiya.
etanamayi tibune ATM machine ekata yana door eka bank eke athulen.
eka paaratama ara kella casual kit ekek adagena me room eken aawane.
mama wewlalaa wage giya.
eki mama ganan gannewath nathiwa aapahu athulata giyaa.
passeth kipa dawasak town eke dakka.
dan wena bank ekakata transfer wela.
ude mama wadata yanakota meki innawa yaluwek ekka wadata yanna.
eth apita un kamathi nathi nisaa mama wade hithen atha harala damma.
eth ban ahamben wage hitigaman munatama hambawenawa.
eki marry karalada danne naha.
penne nam naha wage.
eth me taram kal bank wala un inne nahane,
26 wenakota okkoma kokka gahagena iwarayi.
habayi mona reddakatada manda mekiwa me taram muna gahenne.
wadak nahane ban.
meki nam mage diha balanne wath naha.
mamath itin loku athu allana eka moda wadakne kiyala podi aththak hoyanawa dan.
mokada ekapaarak bank ekaka loku aththak allala mama bimatama watuna ban.
wasa nondiya.