Mama monawa hari hoya gena kanna, bye
ane na mama hari sideewi honda kollek



thama single

so api marry karamuda

Mama monawa hari hoya gena kanna, bye





lol ganan ganna epa ekata thamai pirimi kama kiyanne![]()
anunge hu... Balala sathutu wenne thanta kiyala deyak kara ganna beri un man nam danne echcharai.lassaana,salli kiyanne uttara misa aththa hethu neweiඑහෙම තමයි බං කාට උනත්.. මූ මේතන පොර ටෝක් දුන්නට මූටත් එහෙමයි..
ane na mama hari sideewi honda kollek
thama single
so api marry karamuda![]()
aniwa issara wela thamun goda gihilla thanakata enna ona, ita passe kello innawa ona tharam. dan machan kello yanne lassana balala neme e machan O/L,A/L loveita passe unta ewalin wadakuth naha.
![]()



මචන්.. මේකයි මචන්.. මට කෙල්ලොන්ව අප්පිරිය කලේ ඔෆිස් එකේම ඉන්න කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්. එකියකට මම මුලු හදවතින්ම ආදරේ කරලත් ඒකි මට තවමත් සලකන්නේ බල්ලෙක්ට වගේ… අලුතින් වැඩට ගත්ත එකියකුත් මේ මම නිකම් ඉදලත් මට ඉජු කියන් නැති එක විතරයි.
මම මුන්ට කිසිම දෙයක් නොකරත් මුන් එහෙම තමයි සලකන්නේ… ඉතින් හිතහන් මම ගැණියෙක්ව ගෙදරට ගෙනත් 24/7 තියාගත්තොත්? අන්ගොඩින් තමා නැවතුම… අනිවා!!
ඔෆිස් එකේ එකී උඹට බල්ලෙක්ට වගේ සලකන්නේ උඹව බල්ලට දාන්න පුලුවන් කියල දන්න නිසා. ඕකි වෙන්න ඇති අලුත් එකීටත් උඹ ගැන කියල ඔලුව කරකවන්න ඇත්තේ
..... ඊටපස්සේ ඒකි උඹ ගැන බලන්නෙත් සලකන්නෙත් බල්ලෙක් ගානට දාල තමයි.
උඹ ඔය ඔෆිස් එකේ තේ හදන එකා වුනත් නම්බුපිට තැන තියන් රස්සාව කරපන්. උඹ තේ හදන එකා කියල, ලංකා පූපූපූ...., කඩේ ගිහින් බත් පැකට් එකක් ගේන්න, කිව්වොත් මළාට කරන්න එපා. උඹ ඒක කරොත් වෙන්නේ ඊලඟ දවසේ උන් උඹට පොළට ගිහින් එළෝලුත් ගේන්න කියන එක. ඊට පස්සේ ඒව නොකර ගැලවීමක් නෑ.....ඕක තමයි ලංකාවේ ක්රමය. (මෙහෙම දේවල් මම අනන්තවත් දැකල තියෙන හින්ද කියන්නේ.) 

මචන්.. මේකයි මචන්.. මට කෙල්ලොන්ව අප්පිරිය කලේ ඔෆිස් එකේම ඉන්න කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්. එකියකට මම මුලු හදවතින්ම ආදරේ කරලත් ඒකි මට තවමත් සලකන්නේ බල්ලෙක්ට වගේ… අලුතින් වැඩට ගත්ත එකියකුත් මේ මම නිකම් ඉදලත් මට ඉජු කියන් නැති එක විතරයි.
මම මුන්ට කිසිම දෙයක් නොකරත් මුන් එහෙම තමයි සලකන්නේ… ඉතින් හිතහන් මම ගැණියෙක්ව ගෙදරට ගෙනත් 24/7 තියාගත්තොත්? අන්ගොඩින් තමා නැවතුම… අනිවා!!
anunge hu... Balala sathutu wenne thanta kiyala deyak kara ganna beri un man nam danne echcharai.lassaana,salli kiyanne uttara misa aththa hethu newei
බොට තියෙන්නේ පෞරුෂය පිළිඅඳ ගැටලුවක්.ඔෆිස් එකේ එකී උඹට බල්ලෙක්ට වගේ සලකන්නේ උඹව බල්ලට දාන්න පුලුවන් කියල දන්න නිසා. ඕකි වෙන්න ඇති අලුත් එකීටත් උඹ ගැන කියල ඔලුව කරකවන්න ඇත්තේ
..... ඊටපස්සේ ඒකි උඹ ගැන බලන්නෙත් සලකන්නෙත් බල්ලෙක් ගානට දාල තමයි.
හැමවෙළේම තමුන්ගේ තැන තියන් හිටපන්.උඹ ඔය ඔෆිස් එකේ තේ හදන එකා වුනත් නම්බුපිට තැන තියන් රස්සාව කරපන්. උඹ තේ හදන එකා කියල, ලංකා පූපූපූ...., කඩේ ගිහින් බත් පැකට් එකක් ගේන්න, කිව්වොත් මළාට කරන්න එපා. උඹ ඒක කරොත් වෙන්නේ ඊලඟ දවසේ උන් උඹට පොළට ගිහින් එළෝලුත් ගේන්න කියන එක. ඊට පස්සේ ඒව නොකර ගැලවීමක් නෑ.....ඕක තමයි ලංකාවේ ක්රමය. (මෙහෙම දේවල් මම අනන්තවත් දැකල තියෙන හින්ද කියන්නේ.)
පිලිවෙලට ඇඳල කරල මහත්තයෙක් වගේ වැඩට ගිහින් නීට් එකට වැඩේ කරල ගෙදර වරෙන්. එතකොට ගෑනු එයි පස්සෙන්.
දැන් ඉතින් ගිය දේ ගියා කියලා හිතන් ඔෆිස් එකේ දෙන්නට සිඹින එක නවත්තපන්. අනන්මනන් කියන් ආවොත් "අම්මට උකාගන්නැතිව රස්සාව කරල ගෙදර පලයං" කියපන්. ඔය මංතරේ කිව්වහම උන්ට පේන උඹේ බලු ගතිය ඉබේම ඇරිලයයි,
ගුඩ් ලක්
Linda




Sidewi ayata mama asa naha ne ane.. Mama asa mata banina kenekta

oyata galapena ekkenek nan innawa panadure jubili handiye
oyata galapena ekkenek nan innawa panadure jubili handiye
Habai minihage issaraha dath set eken dathak na minihath single e kale indanma![]()

dath nathi aya epa![]()

Ehenan ithin oya hoyana jathiye ekkenek hoyanna tikak amaru wei![]()

Yes machan… why?








මචන්.. මේකයි මචන්.. මට කෙල්ලොන්ව අප්පිරිය කලේ ඔෆිස් එකේම ඉන්න කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්. එකියකට මම මුලු හදවතින්ම ආදරේ කරලත් ඒකි මට තවමත් සලකන්නේ බල්ලෙක්ට වගේ… අලුතින් වැඩට ගත්ත එකියකුත් මේ මම නිකම් ඉදලත් මට ඉජු කියන් නැති එක විතරයි.
මම මුන්ට කිසිම දෙයක් නොකරත් මුන් එහෙම තමයි සලකන්නේ… ඉතින් හිතහන් මම ගැණියෙක්ව ගෙදරට ගෙනත් 24/7 තියාගත්තොත්? අන්ගොඩින් තමා නැවතුම… අනිවා!!


කෙල්ලො නම් ඔනෙ තරම් ඉන්නව බන් ඒත් අපිට ඕනෙ කෙන නැති එකයි අවුල![]()