මූනම් මහ අමු පො#න Social Experiment කරන්නේපවු බන් අර පොඩි එකාට fuck offකියන්නේ මූ ඔහොම දැන් උකහන් දැන් උකහන් වගේ ඇදගෙන පාරෙ යන ඕනම කෙල්ලෙක් දිහා නොබලන පො#නයෙක් නිසා වෙන්න ඇති. කොල්ලෙක් වත් යවපන්කො බලන්න කෙල්ලො සෙට් එකක් ගාවින් මොකද වෙන්නෙ කියලා, මොකද කෙල්ලො නොබල ඉන්නවද? නෑ නෙහ්.. ඕක ලොකු දෙයක් නෙමෙයි ලෝකේ කෙහෙත් කොල්ලෝ ඔහොම බලනවා
පවු අර වයසක මනුස්සයා
![]()

ඕකා ඉන්න හරියකින් කොටට ඇදන් ඉන්න කෙල්ලෙක් යවලා, ඕකා ඒකි දිහා බැලුවම නෙලන්න තිඑන්නෙ අම්බානට.
අන්න දෙනව නම් වැඩ. යකෝ කෙල්ලෙක් ඔහොම ඇඳලා ඉන්නවා දැක්කහම ඕනේ එකෙක් බලනවා නේ බන්. උන්ට හෙළුව පේන්න ඇඳන් පාරේ යන්න හොඳයි. අනිත් මිනිස්සු ඇස් පියාගන්න ඕනේ එහෙම ඇඳන් එනකොට. අනේ හුකේ


මොන සුත්තෙක්ද බන් ඒ. අපිට එහෙම සුකන්න ආවනම් දනී කොරන දේ! අහවල් එකක් නැති එකෙක් වගේ සුකන්නා![]()




Aniwa... අත දිග ඇරල කන පුපුරල දත් 3ක් වගේ ගැලවෙන්න දුන්න නම් ආයෙ ඔය රෙද්දවග් කරන්න යන්නෙ නෑ...

me thread eka udinma thiyaganin,
me wage laamaka ponsiyo online heroes la wenawa boruwata, danna labbakuth na
mu dan oya kalla salli delane video ekata ganna atte, or fit ekata, ithin social experiment kiyala ekige heluwa market karala LICC ekenui youtube ekenui salli higa kanawa,
mona jiwithada hutto me![]()