කෙල්ලෙක් ශෝටක් ඇඳන් පාරේ ගියාම

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    :lol: පොඩ්ඩක් චා වෙන්න දෙයක් නෑ මචන්, බෝක්කු කටක්නෙහ් පො#ස්ට තයෙන්නේ :baffled: ගිරිය කඩාගෙන කෑගගහ ගොන් ආතල් ගන්නවා හැමදාම..
    උගේ විව්ස් නම් ඉතින් වැඩි වෙනවා MCN එකෙන් සල්ලි එනවා
     

    beethoven

    Member
    Apr 21, 2016
    52
    12
    0
    පානදුර
    45767228_260678097949159_2498984609023262720_n.jpg
     

    nu45an

    Junior member
  • Sep 22, 2015
    334
    24
    18
    report karapalla.maath damma report ekak YT ekata views, likes, money balaporoththuwen minissu apahasuthawata path karanawa kiyala.
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa

    ඇමෙරිකාවේ කියලත් වෙනසක් නෑ. ගොන් බඩු විදියට අඳුම් ඇඳල පබ්ලික් ප්ලේසස් වල යන ගෑනූන්ට SLUT කියල කියන්නෙ. උන් අඳින ඇඳුමට Slutty Dress කියල කියන්ණෙ
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    report karapalla.maath damma report ekak YT ekata views, likes, money balaporoththuwen minissu apahasuthawata path karanawa kiyala.

    puka kahanawada ? ubaata awashaya nathnam nikan idahan.mona unath lankawe kollekne bn.uge job eka youtube.

    oita wada dewal me samaje wenawa.
     

    rtmayura

    Well-known member
  • Jun 28, 2007
    1,926
    77
    48
    Tangalle
    ඔහොම නොබැලුවනම් නෙහ් පිරිමි නෝන්ඩි වෙන්නෙ. පොන්නයෙක් කියල