කෙල්ලෙක් ශෝටක් ඇඳන් පාරේ ගියාම

nu45an

Junior member
  • Sep 22, 2015
    334
    24
    18
    puka kahanawada ? ubaata awashaya nathnam nikan idahan.mona unath lankawe kollekne bn.uge job eka youtube.

    oita wada dewal me samaje wenawa.

    ehenam machan a wage gon athal walata uge ammai thaththai use karanna kiyapan..pare inna nikan minissu alla ganne nathuwa..owa digatama giyama yako paraka bahala yanna nathi wenawa..thawa mona wage gon athal dewida mu issarahata.

    mama karanneth fiverr and youtube thamai..eth me ganu and ahinsaka minissu wikunan kanne na api.
     

    Sanuka87

    Well-known member
  • Feb 16, 2018
    3,080
    493
    83
    ehenam machan a wage gon athal walata uge ammai thaththai use karanna kiyapan..pare inna nikan minissu alla ganne nathuwa..owa digatama giyama yako paraka bahala yanna nathi wenawa..thawa mona wage gon athal dewida mu issarahata.

    mama karanneth fiverr and youtube thamai..eth me ganu and ahinsaka minissu wikunan kanne na api.


    Respect! :yes:
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    ehenam machan a wage gon athal walata uge ammai thaththai use karanna kiyapan..pare inna nikan minissu alla ganne nathuwa..owa digatama giyama yako paraka bahala yanna nathi wenawa..thawa mona wage gon athal dewida mu issarahata.

    mama karanneth fiverr and youtube thamai..eth me ganu and ahinsaka minissu wikunan kanne na api.

    owa godak staged bun...guti kanna wenne real life
     

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,234
    8,251
    113
    M-Town
    මුගෙ තාත්ත තේ එකේ පොගවපු මාරි බිස්කට් එක කැඩෙන්න කලින් වෙලාවට එලියට ගත්තනම් මූ වගේ එවුන් සමාජෙට බිහිවෙන්නෑ (තේරුනාද දන්නෑ)
     

    play_boy

    Well-known member
  • Dec 29, 2010
    1,467
    189
    63
    POdi page karayo set ekak kathu wela gahuwa kiala kianne mu video eke...

    mu hena kariya kiala hithan inne :growl: