puka kahanawada ? ubaata awashaya nathnam nikan idahan.mona unath lankawe kollekne bn.uge job eka youtube.
oita wada dewal me samaje wenawa.
ehenam machan a wage gon athal walata uge ammai thaththai use karanna kiyapan..pare inna nikan minissu alla ganne nathuwa..owa digatama giyama yako paraka bahala yanna nathi wenawa..thawa mona wage gon athal dewida mu issarahata.
mama karanneth fiverr and youtube thamai..eth me ganu and ahinsaka minissu wikunan kanne na api.

ehenam machan a wage gon athal walata uge ammai thaththai use karanna kiyapan..pare inna nikan minissu alla ganne nathuwa..owa digatama giyama yako paraka bahala yanna nathi wenawa..thawa mona wage gon athal dewida mu issarahata.
mama karanneth fiverr and youtube thamai..eth me ganu and ahinsaka minissu wikunan kanne na api.



