කෙල්ලෙක් ශෝටක් ඇඳන් පාරේ ගියාම

N.H Shadow

Well-known member
  • Sep 30, 2015
    1,658
    649
    113
    ගාල්ලේ
    මොන සුත්තෙක්ද බන් ඒ. අපිට එහෙම සුකන්න ආවනම් දනී කොරන දේ! අහවල් එකක් නැති එකෙක් වගේ සුකන්නා:angry::angry::angry::angry:
     

    HimashaRockz

    Active member
  • Dec 29, 2015
    393
    237
    43
    යකෝ කෙල්ලෙක් ඔහොම ඇඳලා ඉන්නවා දැක්කහම ඕනේ එකෙක් බලනවා නේ බන්. උන්ට හෙළුව පේන්න ඇඳන් පාරේ යන්න හොඳයි. අනිත් මිනිස්සු ඇස් පියාගන්න ඕනේ එහෙම ඇඳන් එනකොට. අනේ හුකේ
     
    • Like
    Reactions: priyade

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    Thenujaka thenujaka

    meke inna un samanyen kamaththen inne nane me wage dekadi apita wandiyak ehma gnna puluwnda> :confused:


    පුළුවන්.. පලවෙනියට ඉන්න අංකල,
    කහපාට ශර්ට් එකක් ඇදන් ඉන්න කොල්ල, අර ෆක් ඕෆ් කියල බයින කොල්ලට වගේ ලේසියෙන් අපහස නඩුවක් දාල වන්දිත් ගන්න පුලුවන් මේකට...
    විශේෂයෙන්ම මේක මුදල් හම්බ කරන්න අනිත් අයට පාවිච්චි කිරීමක් නිසා..
    ලක්ශ 5ක් ලේසියෙන්ම පලවෙනි අන්කල්ට ගලවගන්න පුළුවන්


    ..
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    මූනම් මහ අමු පො#න Social Experiment කරන්නේ:baffled: පවු බන් අර පොඩි එකාට fuck offකියන්නේ මූ ඔහොම දැන් උකහන් දැන් උකහන් වගේ ඇදගෙන පාරෙ යන ඕනම කෙල්ලෙක් දිහා නොබලන පො#නයෙක් නිසා වෙන්න ඇති. කොල්ලෙක් වත් යවපන්කො බලන්න කෙල්ලො සෙට් එකක් ගාවින් මොකද වෙන්නෙ කියලා, මොකද කෙල්ලො නොබල ඉන්නවද? නෑ නෙහ්.. ඕක ලොකු දෙයක් නෙමෙයි ලෝකේ කෙහෙත් කොල්ලෝ ඔහොම බලනවා:rofl: පවු අර වයසක මනුස්සයා :sorry:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    Self promote karaganna dangalana pissek. Me podi eka ipaduna year eka mokadda?
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    මූනම් මහ අමු පො#න Social Experiment කරන්නේ:baffled: පවු බන් අර පොඩි එකාට fuck offකියන්නේ මූ ඔහොම දැන් උකහන් දැන් උකහන් වගේ ඇදගෙන පාරෙ යන ඕනම කෙල්ලෙක් දිහා නොබලන පො#නයෙක් නිසා වෙන්න ඇති. කොල්ලෙක් වත් යවපන්කො බලන්න කෙල්ලො සෙට් එකක් ගාවින් මොකද වෙන්නෙ කියලා, මොකද කෙල්ලො නොබල ඉන්නවද? නෑ නෙහ්.. ඕක ලොකු දෙයක් නෙමෙයි ලෝකේ කෙහෙත් කොල්ලෝ ඔහොම බලනවා:rofl: පවු අර වයසක මනුස්සයා :sorry:


    අන්තිම තුන සෙටප් බන් .. උන් ඇක්ටින් !
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    ඔය ඔක්කොම Script යකෝ සේරම ඉන්නේ රඟ පාන උන් නැත්නම් අරූ අරම ගේම ඉල්ලයිද බය නැතුව :P:P
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    ඔය ඔක්කොම Script යකෝ සේරම ඉන්නේ රඟ පාන උන් නැත්නම් අරූ අරම ගේම ඉල්ලයිද බය නැතුව :P:P

    Aniwa... අත දිග ඇරල කන පුපුරල දත් 3ක් වගේ ගැලවෙන්න දුන්න නම් ආයෙ ඔය රෙද්දවග් කරන්න යන්නෙ නෑ...
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,668
    1
    6,348
    113
    කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් දිහා බැලුවෙ නැත්තම් තමා fuck off :lol: වයසක මෑන් තමා පොර ඇයි අපිට බලන්න බැහැද අහනවා.:D
     

    kelaniy

    Active member
  • Aug 16, 2007
    618
    34
    28
    me mona wesige puthekda ban me... mu hithan inne mu hari janappriyai kiyala, mu me video eken hodatama ana gaththa... lol...