කෙල්ලො කෙල්ලො කෙල්ලො

Erzo

Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    මොන හුත්තක්ද බන් කොහෙ ගියත් කෙල්ලො කෙල්ලො කෙල්ලො:baffled: :angry:

    යූටියුබ් එකට ගියත් කෙල්ලෙක් දාගන්න හැටියි හරියට ඕර්ගසම් දෙන හැටියි බූට් කාල සතුටින් ඉන්න හැටියි එක එක පකේ වීඩියෝ. මේකට ආවත් එහෙමයි, ෆේස්බුක් ගියත් පෑඩ් ගැන හෑලි ලියන ගොන් පොන්නයොයි දඩාර බූට් පෝස්ටුයි.:angry:

    කරුමයක්නෙ හුත්ත, අප්පිරිය වෙලා ඉන්නෙ දැන්.:baffled:

    කතා කරලත් බැරි නොකරත් බැරි ටොපික් එකක්:dull: අතෑරල
    දාපන් හුත්ත.:dull:

    ඩිප්‍රෙෂන් හැදෙන්න වගේ මට මේ වේසියො ගැන මතක් වෙලාම. ඩිප්‍රෙෂන් හැදුනොත් ඒකට වගකියන්න ඕනත් කලින් ඉදපු බැල්ලියො තමා:angry::angry:.

    හොඳ කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්නෙ නෑනෙ ජීවිතේටම එක කෙල්ලෙක් මත්තෙ නැහෙන්නවත්. ෂිට්
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    ෆේස්බුක් ගියත් පෑඩ් ගැන හෑලි ලියන ගොන් පොන්නයොයි
    menna munwanan matath pennanna baha
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Ithin ubath dan ekamane me karala thiyenne. :P :P

    ඒකනෙ කතාකරලත් බැරි නොකරත් බැරි ටොපික් එකක් කීවේ :baffled:

    ithin ubath methane kello kello kello kiyala marenna hadanne ai ban

    මට ඩිප්‍රෙෂන් වගේ, යකා නගිනවනෙ හුත්ත:angry:
     
    • Like
    Reactions: shadow134

    gihann6

    Well-known member
  • May 14, 2020
    616
    1,115
    93
    ඔය facebook groups වලත් වැලලෙන්න හදනවා කෙල්ලෝ නැහැ කියලා
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    shadow134

    Well-known member
  • Jul 21, 2020
    3,154
    10,327
    113

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p

    There're three things machan. past , present , future:yes:
    If u wanna judge me, it's ok. Just do it:cool:
     
    • Like
    Reactions: shadow134