කෙල්ලො කොහොමද එච්චර ඉක්මනට glow up වෙන්නෙ ?

sahani_000

Well-known member
  • Nov 4, 2011
    2,667
    949
    113
    Australia
    අවුරුද්දකට කිට්ටුවෙන්න ළඟ හිටපු නරුමයො මොනව කරල ඇද්ද🤣

    කොහොමත් ඔය පාතාල කල්ලිවල ඉන්න ගෑණුන්ට හොඳට වදිනවා ඇති පාතාල පොරවල් ගෙන්. ගෑණුන්ටත් ඒක හොඳට ඕන ඇති.
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,619
    113
    Oceania
    Ubala wage gobba simp harak nisa gon badu Nikan hype wenawa

    Yako oya gani hair straightener ekak dala blow dry karala thiyenne

    Thopi shower ekakin nala nathi unda bun?

    hadda dote un internet awith lol
    me huttige puthala nisa pirimi kamata nigaawak, nikamata kellek me thread tika baluwa nam redi nathiwa yanna wenne lankawe kollonta, gon pakaw
     
    • Like
    Reactions: Tramadol

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Ade meka dekke netuwa maath duplicate thread ekak demma.

    Ubala wage gobba simp harak nisa gon badu Nikan hype wenawa

    Yako oya gani hair straightener ekak dala blow dry karala thiyenne

    Thopi shower ekakin nala nathi unda bun?

    hadda dote un internet awith lol

    me huttige puthala nisa pirimi kamata nigaawak, nikamata kellek me thread tika baluwa nam redi nathiwa yanna wenne lankawe kollonta, gon pakaw

    ඊයා whuththo ලස්සනද මේ උබලට??
    ඔව් ban munta පිස්සු.
    යකෝ kochchara lassana ganu ඉන්නවද meeta wada.
    Meka average beauty ekatath wada palleha ඉන්නෙ.
    මොඩ hathikare nisa ගොං badu form wenawa Standard එක meka kiyala. Eeya