අවුරුද්දකට කිට්ටුවෙන්න ළඟ හිටපු නරුමයො මොනව කරල ඇද්දහිරේ ඉන්න නරුමයො මේ කෙල්ලට මොනව කරයිද දන්නෙ නෑ.![]()
අවුරුද්දකට කිට්ටුවෙන්න ළඟ හිටපු නරුමයො මොනව කරල ඇද්ද![]()
me huttige puthala nisa pirimi kamata nigaawak, nikamata kellek me thread tika baluwa nam redi nathiwa yanna wenne lankawe kollonta, gon pakawUbala wage gobba simp harak nisa gon badu Nikan hype wenawa
Yako oya gani hair straightener ekak dala blow dry karala thiyenne
Thopi shower ekakin nala nathi unda bun?
hadda dote un internet awith lol
Ade meka dekke netuwa maath duplicate thread ekak demma.
Ubala wage gobba simp harak nisa gon badu Nikan hype wenawa
Yako oya gani hair straightener ekak dala blow dry karala thiyenne
Thopi shower ekakin nala nathi unda bun?
hadda dote un internet awith lol
me huttige puthala nisa pirimi kamata nigaawak, nikamata kellek me thread tika baluwa nam redi nathiwa yanna wenne lankawe kollonta, gon pakaw
ඔව් ban munta පිස්සු.ඊයා whuththo ලස්සනද මේ උබලට??