කෙල්ලෝ ඇයි අය්යලත් එක්ක යාලු වෙන්නේ

Double Man

Member
Mar 18, 2017
987
71
0
lankawe
අදහසට එකගයි ඒත් මට මට අවුරැදු 2කට වඩා බාල කෙල්ලෝ ගැන අදහස් ඒන්නෑ බං නිකන් දැනෙන්නේ බාල අපරාදයක් වගේ බං මට පොඩි කෙල්ලන්ට ලව්කරන එක අනේ මන්ද? මට ඔනේ මගේ වයසමේ හෝ අවු 2ක් මට වඩා බාල බං:(

ei mamath :lol:
 

Silly point

Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    කෙල්ලෝ කියන්නේ වයස 22- 23 පැන්න උන් හොයන්නේ බං කෙලින්ම ප්‍රොටෙක්ශන් සහ ලයිෆ් එක ස්ටේබල් එකෙක්ව. කසාද බඳින්නම හිතන්. එහෙම තත්ත්වයක් ලංකාව වගේ රටක තියෙන්නේ ඒකිට වඩා වැඩිමල් උන් ගාව. සම වයසේ උන් ගාව එහෙම ස්ටැබිලිටි එකක් නෑ. ආන්න ඒකයි සිල්වෝ හේතුව.

    අතරින් පතර එහෙම අක්කලා බැඳපු උන් ඉන්නවා. මේකේ කේ සෝන් මෙම්බර් එහෙම කෙනෙක්. තව අර නිමේශ් කියන වලත්ත කුපාඅඩි කොල්ලත් යාලු අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    :yes:
     

    pathumdc

    Member
    Apr 20, 2008
    14,077
    457
    0
    :yes::yes::yes::yes:
    Kello same age kollanta wada matured. Ikmanata wayasata yanneth kello. Anika kello biologically balaporoththu wenne thamanwai lamaynwai protect karanna puluwan kollek. ithin wadimal ayata chance wadi.

    Komath kollek bandinna ona wayasin adu kellek.
    Naththam 35-40 pannata passe kotu paneema smbawithawa wadi lu.
     

    salsapu

    Junior member
  • Apr 11, 2016
    166
    9
    18
    මල්ලිල එක්ක යාලු වෙච්ච කෙල්ලො ඉන්නව බන් ඕනෙ තරම්
    ඕක මචන් මෙහෙමයි අවුරුදු 25 විතර වෙනකන් කෙල්ලො කැමති අයිය කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙන්න මොකද එකස්පිරියන්ස් එක ඒ එන මැචුවර් ලුක් එකට, කෙල්ලව මෙහෙයවීම වගේ දේවල් නිසා ...
    25 පැනල 30 ට කිට්ටු වෙනකොට කෙල්ලෙක්ගෙ දගකාර කම නැති වෙලා ටිකක් මැචුවර් වෙනවා... එතකොට තමන්ව සතුටින් තියන්න පුලුවන් දගකාර පොඩි මල්ලි කෙනෙක්ට කෙල්ලෙක් කැමති වෙන්න තියෙන ඉඩ කඩ වැඩි


    ela
     

    chkaushalya

    Active member
  • Oct 18, 2007
    271
    42
    28
    Colombo
    Kello same age kollanta wada matured. Ikmanata wayasata yanneth kello. Anika kello biologically balaporoththu wenne thamanwai lamaynwai protect karanna puluwan kollek. ithin wadimal ayata chance wadi.

    Komath kollek bandinna ona wayasin adu kellek.
    Naththam 35-40 pannata passe kotu paneema smbawithawa wadi lu.

    Good analysis
     

    Matin Ayya

    Member
    Mar 8, 2017
    181
    17
    0
    මල්ලිල එක්ක යාලු වෙච්ච කෙල්ලො ඉන්නව බන් ඕනෙ තරම්
    ඕක මචන් මෙහෙමයි අවුරුදු 25 විතර වෙනකන් කෙල්ලො කැමති අයිය කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙන්න මොකද එකස්පිරියන්ස් එක ඒ එන මැචුවර් ලුක් එකට, කෙල්ලව මෙහෙයවීම වගේ දේවල් නිසා ...
    25 පැනල 30 ට කිට්ටු වෙනකොට කෙල්ලෙක්ගෙ දගකාර කම නැති වෙලා ටිකක් මැචුවර් වෙනවා... එතකොට තමන්ව සතුටින් තියන්න පුලුවන් දගකාර පොඩි මල්ලි කෙනෙක්ට කෙල්ලෙක් කැමති වෙන්න තියෙන ඉඩ කඩ වැඩි

    හ්ම්... හ්ම්... ඒකෙ අනිත් පැත්තත් එහෙමයි කොල්ලොත් ඉස්සෙල්ල කැමති ඇන්ටිලට නාකි වෙන්න වෙන්න පැංචොන්ට
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    උන්ගේ පැත්තෙනුත් හරි බං ඒක. පෙර පින් බලෙන් ලැබුණු රූපේ මාකට් කරලා උන් බලන්නේ ගොඩ යන්න. උගත්කම, සල්ලි එක්ස්ට්‍රා. කොහොමත් පිරිමි හොයන්නේ බං පොත්තනේ ඔක්කොටම කලියෙන්. හා නැද්ද.

    ඉතින් බං උන් කැමතියෑ කොහෙවත් යන පොලොස් කොට්ටෝරුවෙක් එක්ක ඇවිත් උදේ හවහා බත් තම්බ තම්බ බස් එකේ කෝච්චියේ කට්ට කන්න. එහෙම ගෑණු හිටියා ඉස්සර බං. දැන් එහෙම උන් නෑ. ඒක උන්ගෙන් පැත්තෙන් මම වරදක් දකින්නේ නෑ.


    මම comment එක කියවනකොට කතා කරන විදිහෙන් හිතුවෙ අපේ රත්තරං නාන වෙන්න ඇති කියල.. පස්සෙයි උබේ name එක දැක්කේ..:lol:
     

    chethana kalan

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    3,957
    735
    113
    Kurunegala
    උන්ගේ පැත්තෙනුත් හරි බං ඒක. පෙර පින් බලෙන් ලැබුණු රූපේ මාකට් කරලා උන් බලන්නේ ගොඩ යන්න. උගත්කම, සල්ලි එක්ස්ට්‍රා. කොහොමත් පිරිමි හොයන්නේ බං පොත්තනේ ඔක්කොටම කලියෙන්. හා නැද්ද.

    ඉතින් බං උන් කැමතියෑ කොහෙවත් යන පොලොස් කොට්ටෝරුවෙක් එක්ක ඇවිත් උදේ හවහා බත් තම්බ තම්බ බස් එකේ කෝච්චියේ කට්ට කන්න. එහෙම ගෑණු හිටියා ඉස්සර බං. දැන් එහෙම උන් නෑ. ඒක උන්ගෙන් පැත්තෙන් මම වරදක් දකින්නේ නෑ.

    :yes::yes:
     

    Nimesh_LK

    Member
    Sep 7, 2015
    2,117
    129
    0
    27
    ලංකාවේ
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;21490211 said:
    කොහොමද උබේ experience එක

    එහෙම ඉතින් මට කියන්න් තෙරෙන්නෙ නැහැ
    මගෙ first love එකනෙ
    මන් ඉස්සර ඉදන් පොඩි අසවක් තිබ්බ කොහොමත්
    එ උනට මන් O/L කලෙ මගෙ වයසෙ කෙනෙක්ට try කල
    හරිගියෙ නැ
    පොඩි පස්නයක් නිස
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මම comment එක කියවනකොට කතා කරන විදිහෙන් හිතුවෙ අපේ රත්තරං නාන වෙන්න ඇති කියල.. පස්සෙයි උබේ name එක දැක්කේ..:lol:

    ඌ කිව්වත් ඉතින් ඔය ටිකම තමයි නේ බං ඔහොමමම් කියන්නේ. තිත්ත උනත් ඇත්ත.
     

    Pilot in the Toilet

    Well-known member
  • Jun 7, 2015
    1,203
    1,529
    113
    අපි පොල් ගන්නේ පොල් මුදලාලි කෙනෙක් ගෙන්. මිනිහ පොල් තොග දෙන්නේ. මිනිහ පට්ට සල්ලි කාරයා. පොල් වතු, Rent a Car, පොඩි හෝටලයක් වගේ බිස්නස් කිහිපයකම අයිතිකාරයා. එකම දුවයි, පුතාල දෙන්නයි. දුව ඉටිකිරිස් නංගියෙක්. ලොකු ලොකු පොරවල් ගණනාවක්ම කෙල්ල බදින්න හිතාගෙන හිටියා. මුදලාලියත් ලොකුම බෑනා තෝර තෝර හිටියා.
    කෙල්ල කොප්පරා වේලන්න ආපු කොල්ලෙක් එක්ක පැනල ගියා බන්. උට තියෙන්නේ මදුරුවා බයික් එකක්. ඔය BMWකාර් තියරිය නිසා තමයි ඒ කෙල්ල + මාමන්ඩිගේ බිස්නස් ටික මිස් උනේ. අ ... තව නිකන් පැල මද, පොල් කන්න තිබ්බ චාන්ස් එකත්. ශික් විතරක් !

    ps= ඔය BMW කාර් තියරිය 100 % ක් හරි එකක් නෙමෙයි. උත්සාහය ඇත හරින්න එපා. ප්‍රමාදය පසු තැවීමට හේතු වේ. ඒක නම් 100 % ක් හරි.
     
    Last edited: