කෙල්ලෝ කලිසම් අදින්ඩ පටන් ගත්තේ Pad ආවට පස්ස&#

Download_Now

Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    වැරදියි... ඩේට් වෙන සහ ගෙදර පෑඩ් ඉවරවුන දවස්වලට,
    ඒ වගේම ගිනියම තියන දවස් වලට
    ඒ වගේම කොල්ල මීට් වෙන්න යන්න හිතාගෙන ඉන්න දවස් වලට

    දැන් මන් හිතන්නේ මේ thread එක 100% නිවැරදි.
    මම වැරදි නම් අයෙත් නිවැරදි කරන්ඩ
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    උබලටත් තියෙන ප්‍රශ්න..? අනේ මන්දා..?
     

    Conti

    Active member
  • Jan 22, 2011
    296
    35
    28
    කෙල්ලෝ කලිසම් අදින්ඩ පටන් ගත්තේ ඔය pad ආවට පස්සෙනේ.
    ඉස්සර රෙදි කෑලි තියන කාලේ කලිසම් අදින්ඩ ගියා නම් පෙරෙනවනේ. කලිසමේ ලේ බින්දු පේනවනේ.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    ඔබ වැනි අය නිවැරදි කල හැක්කේ අංගොඩ මානසික සෞක්‍ය විද්යතනයට පමණි. කරුණාකර වහාම ගොස් අදාල සායනයට ලියාපදිංචි වන්න. මෙවැනි සිතුවිලි පහළ වීම සුභ ලකුණක් නොවේ.මෙය විහිළුවකට නොගන්න.
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    ඔබ වැනි අය නිවැරදි කල හැක්කේ අංගොඩ මානසික සෞක්‍ය විද්යතනයට පමණි. කරුණාකර වහාම ගොස් අදාල සායනයට ලියාපදිංචි වන්න. මෙවැනි සිතුවිලි පහළ වීම සුභ ලකුණක් නොවේ.මෙය විහිළුවකට නොගන්න.

    කෝ දැන් thread එක දාපු එකා. :angry:
     

    Mr.Rodrigoo

    Member
    Aug 12, 2016
    367
    71
    0
    මෙහෙම පෝස්ට් දාන්නේ ජීවිතේට කෙල්ලෙක් යාලු කරගන්න බැරි වෙච්ච නපුංසක සෙට්. කෙල්ලෙක් හිටියනම් ඉතිං ඒකිගෙන් සහසුද්දෙන්ම දැනගන්න පුලුවන්නේ. මුලින්ම කෙල්ලෙක් යාලු කරගනින්. එතකොට ඔය අසහන ගති ඇරිලා යයි.
     
    Last edited:

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    ඔන්න කරා :rofl::rofl:


    කෙල්ලෝ කලිසම් අදින් පටන් ගත්තේ ඔය pad ආවට පස්සෙනේ.
    ඉස්සර රෙදි කෑලි තියන කාලේ කලිසම් අදින්
    ගියා නම් පෙරෙනවනේ. කලිසමේ ලේ බින්දු පේනවනේ.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: 4+
     
    • Like
    Reactions: aliman

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    මම් නම් ආසම සිප් එක ඇරියා පෑන්ටිය පහත් කරා සිප් එක අස්සෙන්ම චුට්ටක් ඇතුලට දැම්ම...
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
     

    SS BOY

    Active member
  • Dec 23, 2015
    891
    48
    28
    Panadura
    කෙල්ලෝ කලිසම් අදින්ඩ පටන් ගත්තේ ඔය pad ආවට පස්සෙනේ.
    ඉස්සර රෙදි කෑලි තියන කාලේ කලිසම් අදින්ඩ ගියා නම් පෙරෙනවනේ. කලිසමේ ලේ බින්දු පේනවනේ.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    korean-sanitary-pad-sunny-girl-sanitary-ultra.jpg_350x350.jpg

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    pathumdc

    Member
    Apr 20, 2008
    14,077
    457
    0
    :lol::lol::lol::lol:
    ඔන්න කරා :rofl::rofl:


    කෙල්ලෝ කලිසම් අදින් පටන් ගත්තේ ඔය pad ආවට පස්සෙනේ.
    ඉස්සර රෙදි කෑලි තියන කාලේ කලිසම් අදින්
    ගියා නම් පෙරෙනවනේ. කලිසමේ ලේ බින්දු පේනවනේ.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්
     

    ride_out

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    ඔය මොකක් ඇදන් ඇවිත් හුක@#$ඩ දුන්නත් අපේ උන් ජින්ගි ජින්ගිය දානව අමරුවෙන් හරි.:P මම වැරදි නන් නිවැරදි කරන්න.
     
    Last edited:

    50W

    Member
    Aug 23, 2016
    49
    6
    0
    38
    හෝල්ඩරේ
    සෝම ඇන්ටි මේ ත්රෙඩ් එක දැක්ක නං උබලට පොල් පිති වලිං ගහල ගමෙන් පන්නන්නෙ මං වැරදි නං නිවැරදි කරන්න
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    සෝම ඇන්ටි මේ ත්රෙඩ් එක දැක්ක නං උබලට පොල් පිති වලිං ගහල ගමෙන් පන්නන්නෙ මං වැරදි නං නිවැරදි කරන්න

    කව්ද බන් සෝමේ ඇන්ටි කියන්නේ චිලී ගේ අම්මාද? :lol: මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    කෙල්ලෝ රෙදිකෑලි තියන්න ගත්තේ පෑන්ටි අඳින්න ගත්තට පස්සේ.මම වැරදිනම් නිවැරදි කරන්න
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    කෙල්ලෝ රෙදිකෑලි තියන්න ගත්තේ පෑන්ටි අඳින්න ගත්තට පස්සේ.මම වැරදිනම් නිවැරදි කරන්න

    එක නම් වැරදි වෙන්ඩ විදියක් නෑ. නැතුව රෙදි කෑල්ල අලවන්ද යෑ