කෙල්ල එක්ක ආතල් එකක් ගන්න...

LegendWarrior

Active member
  • Nov 23, 2017
    334
    189
    43
    මහරගම අවට බයික් එකෙ ගිහින් ආතල් එකක් ගන්න තැනක් තියෙනවද මචන්?
    කාර් එකෙ යන දවසට යන්න පුලුවන් තැනකුත් කියපන්...
    කොට්ටාව මහරගම හෝමගම අවුලක් නෑ..
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මහරගම අවට බයික් එකෙ ගිහින් ආතල් එකක් ගන්න තැනක් තියෙනවද මචන්?
    කාර් එකෙ යන දවසට යන්න පුලුවන් තැනකුත් කියපන්...
    කොට්ටාව මහරගම හෝමගම අවුලක් නෑ..
    කලුබෝවිල හොස්පිටල් එක
     

    LegendWarrior

    Active member
  • Nov 23, 2017
    334
    189
    43
    කොරොනා ගැන හිතන්නේ නැතුව කියපන්කෝ.. මොනාවහර් ඇහුවම ආතල් දෙනවනේ ඉතින්..
    සිරියස් බන් ඇහුවේ
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,159
    13,848
    113
    පෘථිවිය
    මහරගම අවට බයික් එකෙ ගිහින් ආතල් එකක් ගන්න තැනක් තියෙනවද මචන්?
    කාර් එකෙ යන දවසට යන්න පුලුවන් තැනකුත් කියපන්...
    කොට්ටාව මහරගම හෝමගම අවුලක් නෑ..
    කොරන්ටයින් හොටෙල් යන්න
     

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    එක එක්කෙනා එක්ක මේ කාලේ හැමිනේශන්වලට යන්න එපා. දන්නවානේ බ්‍රෝ තත්වය උබ ගිහින් දවස් 14ක් වෙන කොහේ හරි ගිහින් ඉදලා anti පාරක් කරන් එනවා නම් කමක් නෑ නැත්නම් බ්‍රෝ පව් නැද්ද උබව මෙච්චර ලොකුමහත් කරපු අර ගෙදර ඉන්න වයසක ජෝඩුව.
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    එක එක්කෙනා එක්ක මේ කාලේ හැමිනේශන්වලට යන්න එපා. දන්නවානේ බ්‍රෝ තත්වය උබ ගිහින් දවස් 14ක් වෙන කොහේ හරි ගිහින් ඉදලා anti පාරක් කරන් එනවා නම් කමක් නෑ නැත්නම් බ්‍රෝ පව් නැද්ද උබව මෙච්චර ලොකුමහත් කරපු අර ගෙදර ඉන්න වයසක ජෝඩුව.
    :yes: :yes:
     

    Bizzare_Art

    Well-known member
  • May 7, 2017
    2,820
    1
    2,824
    113
    Rathmalana
    @Bizzare_Art menna mugen ahapan. Johnny sins lath advice ganne mugen. kiriye nisa free kiai ubata
    One and only diyatha thama ban hodatama set une..
    arpico eke car park eka puluwan..
    Umbala Officr iwara wela wagenam 6-7 ta wagenam para aine tiyan kerapan wahane tint nam melo yakekta penne na
    Maharagama pamunuwa para ok..dawal waruwenam itin diyatha paare tama mona yakekwath na loku bus dekak assata wahane dagattanam niyama athal...😍😍ji😍


    PS Bike eke yanawa kiyala dakke dan..bike ekenam itin room ekakata tama ban oke idan wadak keranna bane ban loketama penawa..
    Eka parak.saree andan hitapu kellek katata gatta hawasa 7 ta wage man laawata scene eka dakke..aruu bike eken bahala hitiya kella bike eke indan hitiye..mola kara unama owa itin thanak nothanak na..safe itin wahane pitipasse seat eka tama wagon r ekak nam issarahath aulak na car wela issaraha seat deka madde ida wadi.lanwenna ba..passa tama
     
    • Like
    Reactions: Voldemort Bro