කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න පාර කියපල්ලා

shanerandi

Member
Nov 2, 2006
2,459
553
0
Kadawatha
http://www.thenaturesresort.com/

index_r2_c1.jpg

මරු ලොකේශන් එක. මචං උඹ මේකෙ රේට්ස් දන්නවද?
 
  • Jun 3, 2011
    1,228
    263
    83
    මගේ ලෝකේ
    ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. මටවත්, කෙල්ලටවත් එහෙම කිසිම හානියක් නැහැ බං.ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. ඒකි මගෙන් ඉල්ලුවේ "අනේ මාව පෙරලෙගෙන හුකන්නකෝ" කියලා නෙමෙයි. "මට ආසායි ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ටිකක් වෙලා ඔයත් එක්ක ඉන්න" ඔන්න ඔච්චරයි කිව්වෙ. ඒ නිසා මම එච්චර ෆක් එකට ෆලෝව් එකක් දුන්නෙ නෑ බං.

    :)අන්තිමට මොකක් ද වෙන්නේ කියල මම නම් දන්නවා..එක පරම කෙලින්න නෙමේ උඹ අරන් යන්නේ කියලත් දන්නවා.එකී උඹට ආදරේ කරන්නේ.උඹ ආදරේ නොකලට..මම උඹට උපදෙස් දෙන්න යන්නේ නැහැ මචෝ උඹ ළදරුවෙක් නෙමේ කරන්නේ මොනාද කියල දන්නවානේ.....
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    එළකිරි_කොල්ලා;14003333 said:
    :)අන්තිමට මොකක් ද වෙන්නේ කියල මම නම් දන්නවා..එක පරම කෙලින්න නෙමේ උඹ අරන් යන්නේ කියලත් දන්නවා.එකී උඹට ආදරේ කරන්නේ.උඹ ආදරේ නොකලට..මම උඹට උපදෙස් දෙන්න යන්නේ නැහැ මචෝ උඹ ළදරුවෙක් නෙමේ කරන්නේ මොනාද කියල දන්නවානේ.....

    ;) cool.
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. මටවත්, කෙල්ලටවත් එහෙම කිසිම හානියක් නැහැ බං.ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. ඒකි මගෙන් ඉල්ලුවේ "අනේ මාව පෙරලෙගෙන හුකන්නකෝ" කියලා නෙමෙයි. "මට ආසායි ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ටිකක් වෙලා ඔයත් එක්ක ඉන්න" ඔන්න ඔච්චරයි කිව්වෙ. ඒ නිසා මම එච්චර ෆක් එකට ෆලෝව් එකක් දුන්නෙ නෑ බං.

    ජීවිත අවුල් කර ගන්නවා බන් උඹලා.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    umbe bhasha wilasaya thamai maru. :lol:

    habai malli umba single nam or umbe kellath ekka thiyenne dennama wate yana open relationship ekak nam witharak owa karapan. naththam hari nathi charter weda owa. anika upset eke inna bandapu kanthawo set karagena passe athi wena awul dannawa athi ne?
     

    SANJEE

    Well-known member
  • May 30, 2006
    40,391
    1,026
    113
    42
    අගනගරේ කිට්ටුව
    කැත වැඩ කරන්න එපා බං...... මම ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වා...... ඒකි අඩු වයසින් බැන්දා කියලවත් ඒ මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙලිනවා කියලවත් ඒකෙන් උඹ ප්‍රයෝජන ගන්න එක වැරදියිනේ මචං...... ඒයාට ඕනේ උඹට ආදරෙන් තුරුළු වෙලා ඉන්න විතරක් වෙන්න ඇති....... ඒ මුලදී.... ඊට පස්සේ අනිත් ඒවත් ඕනේ කිව්වම උඹ නොදී ඉඳීද..... නෑනේ...... බැඳපු ජෝඩුවක් අතර ඇති වෙච්චි ප්‍රශ්න විසදන්න කියලා උඹට ඒ කවුරුවත් කිව්වේ නෑනේ...... ඒ නිසා උඹ ඈත් වෙලා හිටපං ඕකෙන් වෙන්නේ උඹ නිකන් ඇඟේ මඩ ගාගන්න එක විතරයි..... තව හොඳට හිතපන් උඹ මේ කරන්නේ උඹ ඇත්තටම ආදරේ කරන කෙල්ලට ද්‍රෝහිකමක් නෙවෙයිද කියලා.....

     
    • Like
    Reactions: perera1987

    DT Dilan

    Member
    Aug 26, 2011
    3,291
    263
    0
    එළකිරි_කොල්ලා;14003217 said:
    :(සිරා කරන්නේ නැත්නම් අර්තල් දීලා අත අරින්න එපා මචන්.පව් වැඩ..කිසි දෙයක් නොතේරෙන කෙල්ලෙක්ගෙන් අනිසි දේවල් ලබාගන්න එපා..උඹට බනිනවා නෙමේ.මම කිව්වට උඹ අහන්නෙත් නැහැ කියලත් දන්නවා.එත් උඹේ හදවතට දැනෙන්න කියන්නේ කර්මය කියල දෙයකුත් තියනවා මොන ආගමේ උනත් අන්න එකයි මතක් කරලා දෙන්නේ.


    :yes::yes::yes:
     

    shamrincool

    Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. මටවත්, කෙල්ලටවත් එහෙම කිසිම හානියක් නැහැ බං.ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. ඒකි මගෙන් ඉල්ලුවේ "අනේ මාව පෙරලෙගෙන හුකන්නකෝ" කියලා නෙමෙයි. "මට ආසායි ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ටිකක් වෙලා ඔයත් එක්ක ඉන්න" ඔන්න ඔච්චරයි කිව්වෙ. ඒ නිසා මම එච්චර ෆක් එකට ෆලෝව් එකක් දුන්නෙ නෑ බං.

    lmao.ookama muslim ayata banina thread 1k nam hugak aya pana daagena baninawa athi.mewata support karana widiha.mekama muslim 1k ahuwa nam balaganda thibba deshana tika.man methana jathiwadayata nemei piya naganne kawruth waradi karanawa aagamak kiyala na.kawru waradda kalath waradi thama.

    ado machan eki badapu 1kenek neda anika ube kellath nemei fun 1ta yanne?epa ban oya paw kara wadeta.dan man oka kiyaddi ubata roosanne nathuwa athi.but oya pawa ube parampara 7 ta bukthi widinda wei welawakata. uba nisa ekige jiwithe aul wunoth moko wenne?ube sahodariyakata kawru hari ohoma fun 1ta ekkan yanawa nam uba kamathi weida?
    epa bn oya paw waden aien weyan dan man ubata kiwwata ganan ganne na bt ubata passe owaye paw pala deddi therei
     

    Harry Potter

    Member
    Oct 23, 2012
    1,231
    108
    0
    ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. මටවත්, කෙල්ලටවත් එහෙම කිසිම හානියක් නැහැ බං.ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. ඒකි මගෙන් ඉල්ලුවේ "අනේ මාව පෙරලෙගෙන හුකන්නකෝ" කියලා නෙමෙයි. "මට ආසායි ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ටිකක් වෙලා ඔයත් එක්ක ඉන්න" ඔන්න ඔච්චරයි කිව්වෙ. ඒ නිසා මම එච්චර ෆක් එකට ෆලෝව් එකක් දුන්නෙ නෑ බං.

    Tho marenna lagai machan. Aniwa Saudi inna eka awith thowa maranawa, geaniwath maranawa. :(:(:( RIP
     

    Harry Potter

    Member
    Oct 23, 2012
    1,231
    108
    0
    කැත වැඩ කරන්න එපා බං...... මම ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වා...... ඒකි අඩු වයසින් බැන්දා කියලවත් ඒ මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙලිනවා කියලවත් ඒකෙන් උඹ ප්‍රයෝජන ගන්න එක වැරදියිනේ මචං...... ඒයාට ඕනේ උඹට ආදරෙන් තුරුළු වෙලා ඉන්න විතරක් වෙන්න ඇති....... ඒ මුලදී.... ඊට පස්සේ අනිත් ඒවත් ඕනේ කිව්වම උඹ නොදී ඉඳීද..... නෑනේ...... බැඳපු ජෝඩුවක් අතර ඇති වෙච්චි ප්‍රශ්න විසදන්න කියලා උඹට ඒ කවුරුවත් කිව්වේ නෑනේ...... ඒ නිසා උඹ ඈත් වෙලා හිටපං ඕකෙන් වෙන්නේ උඹ නිකන් ඇඟේ මඩ ගාගන්න එක විතරයි..... තව හොඳට හිතපන් උඹ මේ කරන්නේ උඹ ඇත්තටම ආදරේ කරන කෙල්ලට ද්‍රෝහිකමක් නෙවෙයිද කියලා.....


    එළකිරි_කොල්ලා;14003217 said:
    :(සිරා කරන්නේ නැත්නම් අර්තල් දීලා අත අරින්න එපා මචන්.පව් වැඩ..කිසි දෙයක් නොතේරෙන කෙල්ලෙක්ගෙන් අනිසි දේවල් ලබාගන්න එපා..උඹට බනිනවා නෙමේ.මම කිව්වට උඹ අහන්නෙත් නැහැ කියලත් දන්නවා.එත් උඹේ හදවතට දැනෙන්න කියන්නේ කර්මය කියල දෙයකුත් තියනවා මොන ආගමේ උනත් අන්න එකයි මතක් කරලා දෙන්නේ.

    චිරි චිරි වැස්ස;14003187 said:
    කොහෙ ගියත් කෙල්ලට
    boohoo-crazy-rabbit-emoticon.gif
    වෙලා.
    උඔට
    head-crazy-rabbit-emoticon.gif
    වෙන වැඩනම් කරගන්න එපා
    *****************************
    BuMp


    :cool::cool::cool::cool::yes::yes::yes: Ubala 3 dena kiwa dewal sahathika aththa.