mehe nam gramayo godak inne office wala nemei bn... ekko pansal wala bana madu wala.... eekko kadeka paththaka thiyena podi kotasaka...ekko gedaraka...ekko pittaniyaka thiyena podi building ekaka.. ee wage.. hebei ehemai kiyala dawas 5 ethana naa... mathaka widiyata sathiyata dawas 2i ee pot ekata wadata enne... anik dawas wala pora naa ape paththe nam.... ithiri sathiye dawas thunata mokak hari hadisi deyak kara ganna set unoth ithin maha lekam karyale inna gramayaa gawata yanawa...
මෙහෙ හොඳ බිල්ඩිමක් දීල තියෙනව "නිල සෙවණ" කියල ෆෑන් එහෙමත් හයිකරල කැරකෙන පුටු මේස එහෙම දාල
හැමදාම ඔෆිස් එකේ නෑ මෙයත් හැබැයි කෝල් එකක් දීල ඉන්න දවස අහගෙන යනව