කොච්චි සාඩින් පැක්.. පට්ට කෑලී උට්ටෝ සෙට් වෙන්නේ.!

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    දාඩිය ගඳ ගහ ගහ පැක්වෙලා තැම්බි තැම්බි යනකොට ගෑණියෙක්ගෙ ඇගේ ගෑවුනාම ඒක පට්ට ආතල් එකක්නම්, අනේ මන්ද බං පව් උඹල.
    uba vage ekek issra ape school hitiya. hoda than pukawal tiyena kello diha balanakota porta wade oki gawa dadiya gadai. nattum mase gadai kiyala ganunawa epa karnawawa :sorry:
     
    • Like
    Reactions: Black Monkey

    Samsung1

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    866
    289
    63
    අපි කොච්චර වාසනාවන්ත ද.......
    ගෙදර ඉඳන් වැඩ කරලා ගානක් හොයනවා.....
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මේ දවස් වල කෝච්චි වල යන එවුන් දන්නවා කොහොමද ආතල් එක කියලා.. :love2: හම්බෝ සාඩින් වගේ පැක් වෙලා පක් වෙලා යන්නේ.. සුපිරි කෙල්ලෝ , ඇන්ටිලා , බක්කලා ඔක්කොම චූර්ණ වෙලා යස අගේට යනවා තැම්බි තැම්බි.. මේ ටිකේ මාර කෑලී යකෝ සෙට් වෙන්නේ.. ජැක් වදිනවා නහුතෙට. අතවර.. දූෂණ... මීක් නෑ ගෑණු.. තන් ඇතිල්ලි ඇතිල්ලි යන්නේ.. කෙල්ලොන්ටත් ගානක් නෑ. නන්දි ගවයගේ ආතල් නේහ්.. :love: මේ ටිකේ ඇහැට ඇහැ දීගෙන ගියා කෙල්ලෝ නතින්ග් බන්.. උනුත් බලනවා.. මෝල් වෙලා ඉන්නේ මේ ඩිප්‍රෙශන් එකට..:baffled: සෙට් වෙනවා සට සට ගාලා.. ඒ අස්සේ ඊයේ හවස එද්දි ඇන්ටා පාරක් සෙට් උනා යකෝ.. මම ඒකිට නගින්න ඉඩ දුන්නා.. එක්කියී මායි පෙම්වතුන් වගේ තුරුල් වෙලා ආවේ...:love: ටික දුරක් දාර ජැකක් ගහගෙන ආවේ.. හම්මා.. ඒකී ෆුට් බෝඩ් එකේ ඉඳන් මගේ විස්තර අහනවා.. කොහෙද වැඩ.. කොහෙන්ද බහින්නේ අනන් මනන්.. මම සතා දන්න නිසා මමත් ටෝක් කලා.. බහිද්දි නොම්බරෙත් දීලා ගියේ.. කොල්ලා සතියකින් රූම්ස් අදිනවා... ඒ නිසා නිකමට මේ දවස් වල කෝච්චියක ගිහින් බලපන් කෑළි නතින්ග්..
    10 වෙනිදායින් පස්සේ ඔය ආතල් නැ
    අනුර ජනපති
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    Bus වලට වඩා කෝච්චි නම් ආතල් වැඩියි කියල අත්දැකීමෙන් කියන්න පුළුවන් :D අරහෙට යන්න මෙහෙට යන්න කියල වද දෙන්න කොන්දෙක් නෑ, traffic නෑ 😅 අපි ඉස්සර school uniform ඒකෙන් යන කාලෙත් බලෙන් ජැක් ගහගත්ත කෙල්ලො හිටියා..මට විතරක් නෙවෙයි මාත් එක්ක ගිය යාලුවන්ටත් සෙට්වෙලා තියෙනවා.. එකපාරක් මායි තව යාළුවො දෙන්නෙකුයි කෝච්චියට නැගල අහම්බෙන් වගේ office ඇරිලා යන අක්කලා තුන් දෙනෙක් පස්සට set වුණා පේලියට..:P Bus වල නම් ඕවා හීන තමයි..

    සැ. යු : 2016න් පසු කෝච්චියක ගොස් නැති බව කරුණාවෙන් සලකන්න :)
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    :(.....බස් වල කෝච්චි වල නොයන මම.....??:confused::baffled: