Bankuwe dapan. Tiyana ganath nathi karagannada hadanne. Me politikko economy ekata sellan danakan.. Share market api wage podi eunta hariyanne na ban
50K danata bankuwe dala thiyanna mulin hondata study karanna. anith eka lankawe thinne patta podi market ekak salli thina un matket eka manipulate karanawa. "sri lanka equity forum" kiyala ekak thinawa elakiri wage eke athi thread, thawa elakiri eketh ath godak threads google karala balanna. political situation eka melo rahak naha lankawe price drop wenawa balan iddi,
Bankuwe dapan. Tiyana ganath nathi karagannada hadanne. Me politikko economy ekata sellan danakan.. Share market api wage podi eunta hariyanne na ban
ammo mata asawa enthi welama giya ban.man kisi deyak danne ne CSE gena,but hoyala beluwa. dammika pererage vedio ekak thibuna utube eke.eka dekala aaith asawak ethi una.ekai hoyakla beluwe
thnkx

ane manda ban.asawatai dena gannatai wage try kale.uni inna kale idan asawen hitiya.me lagadi aith wedeta bahinna hithuna ban.mata thiyenawa 1.5lkz witara okkoma podi bonas ekak.wedadath dekata yata karanna beluwe ban.thnkx
mehema danuth oken laba ganna puluwan eth chance eka adui parissamin karanna ona, invest karanna(long term) e tharam sudusu naha nathi ma tharam, eth trade karanna(short term) shape wewi. ape market eka podi nisa ban gossips walatath trade price up down wenawa ekai seen eka, MACD kiyala google karala balapan 4 min wage vid athi e wage methods lankawa wage low turnover ekak & quantity ekak thinawa market walata valid wenawa adui.
online trading ( direct fn ) without any conditions dena brokersla kawda ?
Asia securities eke dunna 20,000 tath issarana a/l karaddi damme unge nam minumum naha mama hithanne .godak brokers lage minimum nathuwa athi ban dan issara wage server host high cost nathi nisa call karanna broker firm eke broker kenekta un kiyanwa aththa wisthara web site wala minumum dala thibbata ewa boru katha. normally onama ekek ge online walata thinne minimum initial ganak danna kiyanawa wena conditions naha. capital trust eke 2lakh kiyala kiwwe eth 50k dammama dunna online ,un daily market analysis ewanamwa thawa online portal ekak thinawa apita logins denawa eke analysis anan manan serama wage thinawa apita ganna unge research division eken karana. dan nam danne naha kohomada kiyala mama nawaththalath dan awrudu 4kata wadi
Asia securities eke dunna 20,000 tath issarana a/l karaddi damme unge nam minumum naha mama hithanne .godak brokers lage minimum nathuwa athi ban dan issara wage server host high cost nathi nisa call karanna broker firm eke broker kenekta un kiyanwa aththa wisthara web site wala minumum dala thibbata ewa boru katha. normally onama ekek ge online walata thinne minimum initial ganak danna kiyanawa wena conditions naha. capital trust eke 2lakh kiyala kiwwe eth 50k dammama dunna online ,un daily market analysis ewanamwa thawa online portal ekak thinawa apita logins denawa eke analysis anan manan serama wage thinawa apita ganna unge research division eken karana. dan nam danne naha kohomada kiyala mama nawaththalath dan awrudu 4kata wadi
bartleet no minimum deposti for dirctfn
margin rates ehema aduda ?
baye be ban.dennam idea eka nethiw giya ban meke kiyla thiyene dewal dekkama.kelawaganna wedak wage.ගොඩ ඉඳන් පිනන්ට බෑ නෙව.
සල්ලි දාලම ඉගෙනගනින්.ඒක තමයි හොඳම.හැබැයි 50 ගැන හිතින් අමතක කරලා දාපන් ඈ.
baye be ban.dennam idea eka nethiw giya ban meke kiyla thiyene dewal dekkama.kelawaganna wedak wage.
baye be ban.dennam idea eka nethiw giya ban meke kiyla thiyene dewal dekkama.kelawaganna wedak wage.