කොටස්වෙළඳපළ ගනුදෙනු කරන කෙනෙක් උදව් කරනව

turbo121

Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    කොටස්වෙළඳපළ ගනුදෙනු කරන කෙනෙක් උදව් කරනව

    කොටස් වෙළඳපළ ගනුදෙනු කිරීම ගැන දැන ගන්න ඔනි. දැනට ගනුදෙනු කරන කෙනෙක් උදව් කරනවද?? මම 50kක් අයෝජනය කරන්න කැමතියි. එත් කිසි දෙයක් දන්නෙ නැ.
     
    Last edited:

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    Bankuwe dapan. Tiyana ganath nathi karagannada hadanne. Me politikko economy ekata sellan danakan.. Share market api wage podi eunta hariyanne na ban
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    Bankuwe dapan. Tiyana ganath nathi karagannada hadanne. Me politikko economy ekata sellan danakan.. Share market api wage podi eunta hariyanne na ban

    50K danata bankuwe dala thiyanna mulin hondata study karanna. anith eka lankawe thinne patta podi market ekak salli thina un matket eka manipulate karanawa. "sri lanka equity forum" kiyala ekak thinawa elakiri wage eke athi thread, thawa elakiri eketh ath godak threads google karala balanna. political situation eka melo rahak naha lankawe price drop wenawa balan iddi,
     

    turbo121

    Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    50K danata bankuwe dala thiyanna mulin hondata study karanna. anith eka lankawe thinne patta podi market ekak salli thina un matket eka manipulate karanawa. "sri lanka equity forum" kiyala ekak thinawa elakiri wage eke athi thread, thawa elakiri eketh ath godak threads google karala balanna. political situation eka melo rahak naha lankawe price drop wenawa balan iddi,

    ammo mata asawa enthi welama giya ban.man kisi deyak danne ne CSE gena,but hoyala beluwa. dammika pererage vedio ekak thibuna utube eke.eka dekala aaith asawak ethi una.ekai hoyakla beluwe
    thnkx
     

    turbo121

    Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    Bankuwe dapan. Tiyana ganath nathi karagannada hadanne. Me politikko economy ekata sellan danakan.. Share market api wage podi eunta hariyanne na ban

    ane manda ban.asawatai dena gannatai wage try kale.uni inna kale idan asawen hitiya.me lagadi aith wedeta bahinna hithuna ban.mata thiyenawa 1.5lkz witara okkoma podi bonas ekak.wedadath dekata yata karanna beluwe ban.thnkx
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තියෙන සල්ලි ටික අතේ තියා ගනින් දැන් නම් වැරදිලාවත් කොටස් වෙලද පොලට සල්ලි දාන්ඩ එපා,වද පොන්සිය නිසා කොටස් වෙලද පොල කියන්නෙ මිය යමින් තිබෙන දෙයක් ඔය මල කදට සල්ලි දාන්ඩ එපා.
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    ammo mata asawa enthi welama giya ban.man kisi deyak danne ne CSE gena,but hoyala beluwa. dammika pererage vedio ekak thibuna utube eke.eka dekala aaith asawak ethi una.ekai hoyakla beluwe
    thnkx

    u oka patan gatta kale salli damma ekek, anith eka machan 2009 yudde iwara wenna masa dekakata kalin laksha 5ka shares ubata thibuna nam uba yudde iwara wela awrudu 2k yaddi kotipathiyek, 2009-2011 wenakan market eka hondatama up una kalayak loke wadima gain ekak thina stock market eka 2011 n passe ayeth serama down una. dammika perera wage ayata witharak neme ita podi ayatath manipulate karanna puluwan market ekak lankwe thinne.
    uba USA NYSE eka wage salli danawa nam financial theory wada karai eka US$ trillion ganaka turnover ekak thina market ekak. lankawe market eke mulu watinakamama wenne dollar billion 20i :P
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    ane manda ban.asawatai dena gannatai wage try kale.uni inna kale idan asawen hitiya.me lagadi aith wedeta bahinna hithuna ban.mata thiyenawa 1.5lkz witara okkoma podi bonas ekak.wedadath dekata yata karanna beluwe ban.thnkx

    http://lk.duinvest.com/portal/LKCSE/stockOverview.html?goToHomePageParam=true&stockId=5863

    mewage 2009 ta kalin data naha trade karaddi dena software eke nam thinawa. eka deyak ubata nathi unata 100% danenne nathi ganak invest karata awlak naha, nathuwa duk windala hamba karapu salli nathi kara ganna epa oke dala
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    mehema danuth oken laba ganna puluwan eth chance eka adui parissamin karanna ona, invest karanna(long term) e tharam sudusu naha nathi ma tharam, eth trade karanna(short term) shape wewi. ape market eka podi nisa ban gossips walatath trade price up down wenawa ekai seen eka, MACD kiyala google karala balapan 4 min wage vid athi e wage methods lankawa wage low turnover ekak & quantity ekak thinawa market walata valid wenawa adui.
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    mehema danuth oken laba ganna puluwan eth chance eka adui parissamin karanna ona, invest karanna(long term) e tharam sudusu naha nathi ma tharam, eth trade karanna(short term) shape wewi. ape market eka podi nisa ban gossips walatath trade price up down wenawa ekai seen eka, MACD kiyala google karala balapan 4 min wage vid athi e wage methods lankawa wage low turnover ekak & quantity ekak thinawa market walata valid wenawa adui.

    online trading ( direct fn ) without any conditions dena brokersla kawda ?
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    online trading ( direct fn ) without any conditions dena brokersla kawda ?

    Asia securities eke dunna 20,000 tath issarana a/l karaddi damme unge nam minumum naha mama hithanne .godak brokers lage minimum nathuwa athi ban dan issara wage server host high cost nathi nisa call karanna broker firm eke broker kenekta un kiyanwa aththa wisthara web site wala minumum dala thibbata ewa boru katha. normally onama ekek ge online walata thinne minimum initial ganak danna kiyanawa wena conditions naha. capital trust eke 2lakh kiyala kiwwe eth 50k dammama dunna online ,un daily market analysis ewanamwa thawa online portal ekak thinawa apita logins denawa eke analysis anan manan serama wage thinawa apita ganna unge research division eken karana. dan nam danne naha kohomada kiyala mama nawaththalath dan awrudu 4kata wadi
     
    Last edited:

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    Asia securities eke dunna 20,000 tath issarana a/l karaddi damme unge nam minumum naha mama hithanne .godak brokers lage minimum nathuwa athi ban dan issara wage server host high cost nathi nisa call karanna broker firm eke broker kenekta un kiyanwa aththa wisthara web site wala minumum dala thibbata ewa boru katha. normally onama ekek ge online walata thinne minimum initial ganak danna kiyanawa wena conditions naha. capital trust eke 2lakh kiyala kiwwe eth 50k dammama dunna online ,un daily market analysis ewanamwa thawa online portal ekak thinawa apita logins denawa eke analysis anan manan serama wage thinawa apita ganna unge research division eken karana. dan nam danne naha kohomada kiyala mama nawaththalath dan awrudu 4kata wadi

    richard peries eka gena dannawada ?


    http://forum.srilankaequity.com/t52607-who-are-the-best-stock-brokers-which-stock-brokers-offer-best-online-trading-platforms-which-brokering-company-offers-good-regular-research-reports

    meke kiyala tiyena hetiyatanam awulak ne wage.
     

    amila.ela

    Well-known member
  • Mar 24, 2010
    8,645
    626
    113
    මිහිමත
    Asia securities eke dunna 20,000 tath issarana a/l karaddi damme unge nam minumum naha mama hithanne .godak brokers lage minimum nathuwa athi ban dan issara wage server host high cost nathi nisa call karanna broker firm eke broker kenekta un kiyanwa aththa wisthara web site wala minumum dala thibbata ewa boru katha. normally onama ekek ge online walata thinne minimum initial ganak danna kiyanawa wena conditions naha. capital trust eke 2lakh kiyala kiwwe eth 50k dammama dunna online ,un daily market analysis ewanamwa thawa online portal ekak thinawa apita logins denawa eke analysis anan manan serama wage thinawa apita ganna unge research division eken karana. dan nam danne naha kohomada kiyala mama nawaththalath dan awrudu 4kata wadi

    bartleet no minimum deposti for dirctfn
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    margin rates ehema aduda ?

    margin eke rate nam ban awruddtama 14-20% ne shape. margin ekata gananwa nam unge margin agreement eka 100% dana gena inna ube stock sell karoth un loss thamai. asia eke issara 1 week or month yanakan margin ekata interest ekak naha.
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    ගොඩ ඉඳන් පිනන්ට බෑ නෙව.
    සල්ලි දාලම ඉගෙනගනින්.ඒක තමයි හොඳම.හැබැයි 50 ගැන හිතින් අමතක කරලා දාපන් ඈ.
     

    turbo121

    Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    ගොඩ ඉඳන් පිනන්ට බෑ නෙව.
    සල්ලි දාලම ඉගෙනගනින්.ඒක තමයි හොඳම.හැබැයි 50 ගැන හිතින් අමතක කරලා දාපන් ඈ.
    baye be ban.dennam idea eka nethiw giya ban meke kiyla thiyene dewal dekkama.kelawaganna wedak wage.
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    baye be ban.dennam idea eka nethiw giya ban meke kiyla thiyene dewal dekkama.kelawaganna wedak wage.

    12k wage danna eth danna kalin market ekak kiyana eka gana idea ekak ganna gudietoCSE kiyala web site ekak athi ,thawa theif kiyala ekek elakiri eke dapu threads athi,
    market ekata aththa salli noda real market eka simulate karana web site ekak thina CSE eka thina eka wag euse karala balanna mulin. Stock market eka kiyanne ithiri kirime ginumak neme business ekak.
     
    Last edited: