කොටස් වෙලඳපලේ ඉන්න අය පොඩ්ඩක් එන්න

Recovery

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    736
    57
    48
    තූත්තුකුඩියේ.
    කොටස් වෙලඳපලේ ඉන්න අය පොඩ්ඩක් එන්න

    .......................................................................................

    අනිත් අයත් එන්න

    fundamental analysis and technical analysis ගැන තියන හොඳ beginner tutorial ටිකක් දෙන්ඩ

    හොඳ කොටසක් තෝරාගනිද්දී මොනවා ගැනද වැඩිපුරම සැලකිලිමත් වියයුතු කරුණු..? market තියන කම්පැනි වල annual report බලන්න කලින් හොඳ කොටසක් තෝරාගන්ඩ පුලුවන්ද?..ඒ කොහොමද??
    ...............................

    දන්න කෙනෙක් වචන දෙකතුනක් වත් කොටාගන යන්ඩ..
    බම්ප් එකක් දාන් යමු..
    ..2020 ජය වේවා..
    :love:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: ThisaraMalintha

    amino

    Well-known member
  • Jul 27, 2008
    2,311
    2,769
    113
    Pilimathalawa
    bank wala
    oya sambanda agent la wagee set ekak innawa
    mata theerena vidiyata
    eyaalage duity eka thamai
    kaata hari share market eke invest karanna oone nam
    ee client ta uparima laabayak lebena vidiyata maga pennana eka
    ethakota eyaala client lawa sampurnayen guide karanawa
     
    • Like
    Reactions: Recovery

    Recovery

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    736
    57
    48
    තූත්තුකුඩියේ.

    මේ ටික මට බලන්ඩ බැරි උනා. බලන්නම් මචන්

    ජයවේවා...



    bank wala
    oya sambanda agent la wagee set ekak innawa
    mata theerena vidiyata
    eyaalage duity eka thamai
    kaata hari share market eke invest karanna oone nam
    ee client ta uparima laabayak lebena vidiyata maga pennana eka
    ethakota eyaala client lawa sampurnayen guide karanawa
    ඔව් එහෙම අය ඉන්නවා එයාල මත්තෙම යැපෙන්නේ නැතිව අපි තනිවම හොඳ
    ශෙයාර් එකක් තෝරාගන්නේ කොහොමද?


    ජයවේවා...
    youtube - keshan hareshu
    බලන්නම් මචන්
    ජයවේවා...
    පුළුවන් ඔක්කොටම රේප් දුන්නා අනික් අයට හෙට..
     
    Last edited:

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,671
    10,258
    113
    Ukspreadbetting කියල චැනල් එකක් තියෙනව ! ඒක ඉගෙනගන්න කෙනෙක්ට හොඳයි !
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    .......................................................................................

    අනිත් අයත් එන්න

    fundamental analysis and technical analysis ගැන තියන හොඳ beginner tutorial ටිකක් දෙන්ඩ

    හොඳ කොටසක් තෝරාගනිද්දී මොනවා ගැනද වැඩිපුරම සැලකිලිමත් වියයුතු කරුණු..? market තියන කම්පැනි වල annual report බලන්න කලින් හොඳ කොටසක් තෝරාගන්ඩ පුලුවන්ද?..ඒ කොහොමද??
    ...............................

    දන්න කෙනෙක් වචන දෙකතුනක් වත් කොටාගන යන්ඩ..
    බම්ප් එකක් දාන් යමු..
    ..2020 ජය වේවා..
    :love:

    mcn mehemai oya fundamental anan manan balala gaththa kyl bn kisima dyk hariyanne na bn anika eken ubata profit ekak gannath ba bn ewa baila anika financial report hoda unama poddak wadi wenwa stock eka echchrai bn e arenna loku seen ekak wenna e kwe lokuwata move wenne na bn hodama de bn market eken buy krnakota trending stocks buy karapan bn ethakota kisima awlak wenne na bn e kwe trading ewa hamadama buy and sell krna ewa risk eka adui ham paththen ma blwama bn
     
    • Like
    Reactions: Recovery

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    oyadekama balanda ona bun ita amatharawa current trend gana and economy eka gana knowledge ekak thiyenda ona
     
    • Like
    Reactions: Recovery

    Sam Walton

    Well-known member
  • Feb 5, 2018
    815
    685
    93
    .......................................................................................

    අනිත් අයත් එන්න

    fundamental analysis and technical analysis ගැන තියන හොඳ beginner tutorial ටිකක් දෙන්ඩ

    හොඳ කොටසක් තෝරාගනිද්දී මොනවා ගැනද වැඩිපුරම සැලකිලිමත් වියයුතු කරුණු..? market තියන කම්පැනි වල annual report බලන්න කලින් හොඳ කොටසක් තෝරාගන්ඩ පුලුවන්ද?..ඒ කොහොමද??
    ...............................

    දන්න කෙනෙක් වචන දෙකතුනක් වත් කොටාගන යන්ඩ..
    බම්ප් එකක් දාන් යමු..
    ..2020 ජය වේවා..
    :love:

    Machg,

    For Fundamental Analysis - Read the book "Intelligent Investor" - This was written by Warren Buffett's teacher . This contains almost all the information you need..

    https://www.goodreads.com/book/show/106835.The_Intelligent_Investor

    Additionally, study the past price fluctuations, NAV/PE etc of the company and the industry competitors, share liquidity, company's competitive advantage, any news related to the industry etc.

    Technical Analysis
    - I wont recommend purchasing shares only based on this. For me (my personal opinion) this is like gambling. Can go either way. What I recommend is start with fundamental analysis.Go for a technical analysis only if the share is fundamentally ok.

    And machg.. this is a good times to buy shares.. many stocks are undervalued and prices of some stocks have gone down due to current unfavorable economic condition.. With a new president in power , I am sure share market will recover..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Recovery