කොටස් වෙලඳපලේ ඉන්න අය පොඩ්ඩක් එන්න
.......................................................................................
අනිත් අයත් එන්න
fundamental analysis and technical analysis ගැන තියන හොඳ beginner tutorial ටිකක් දෙන්ඩ
හොඳ කොටසක් තෝරාගනිද්දී මොනවා ගැනද වැඩිපුරම සැලකිලිමත් වියයුතු කරුණු..? market තියන කම්පැනි වල annual report බලන්න කලින් හොඳ කොටසක් තෝරාගන්ඩ පුලුවන්ද?..ඒ කොහොමද??
...............................
දන්න කෙනෙක් වචන දෙකතුනක් වත් කොටාගන යන්ඩ..
බම්ප් එකක් දාන් යමු..
..2020 ජය වේවා..
අනිත් අයත් එන්න
fundamental analysis and technical analysis ගැන තියන හොඳ beginner tutorial ටිකක් දෙන්ඩ
හොඳ කොටසක් තෝරාගනිද්දී මොනවා ගැනද වැඩිපුරම සැලකිලිමත් වියයුතු කරුණු..? market තියන කම්පැනි වල annual report බලන්න කලින් හොඳ කොටසක් තෝරාගන්ඩ පුලුවන්ද?..ඒ කොහොමද??
...............................
දන්න කෙනෙක් වචන දෙකතුනක් වත් කොටාගන යන්ඩ..
බම්ප් එකක් දාන් යමු..
..2020 ජය වේවා..
Last edited:
