lanka equity forum ekata palayan.



ජයවේවා..
ජයවේවා..
බලන්නං මචන්..Ukspreadbetting කියල චැනල් එකක් තියෙනව ! ඒක ඉගෙනගන්න කෙනෙක්ට හොඳයි !


ජයවේවා..
manipulatingmcn mehemai oya fundamental anan manan balala gaththa kyl bn kisima dyk hariyanne na bn anika eken ubata profit ekak gannath ba bn ewa baila anika financial report hoda unama poddak wadi wenwa stock eka echchrai bn e arenna loku seen ekak wenna e kwe lokuwata move wenne na bn hodama de bn market eken buy krnakota trending stocks buy karapan bn ethakota kisima awlak wenne na bn e kwe trading ewa hamadama buy and sell krna ewa risk eka adui ham paththen ma blwama bn


එත් බන් සුදු කෙලිනවා වගේ කරන්ඩත් බෑනේ නේහ්..

ජයවේවා..
oyadekama balanda ona bun ita amatharawa current trend gana and economy eka gana knowledge ekak thiyenda ona
මේ දවස් ටිකේ පොඩ්ඩක් study කරගෙන යනවා...

ජයවේවා..
pdf එක ඩවුන් කරගත්ත වෙන thread එකක තිබිල, කඩ්ඩ ටිකක් මදි ඒත් කොමහරි බලන්ඩ ඕනේ තැන්ක්ස් share කරගත්තට.පරණ data බලන්ඩ cds account එකක් ඕනේ නේද?Machg,
For Fundamental Analysis - Read the book "Intelligent Investor" - This was written by Warren Buffett's teacher . This contains almost all the information you need..
https://www.goodreads.com/book/show/106835.The_Intelligent_Investor
Additionally, study the past price fluctuations, NAV/PE etc of the company and the industry competitors, share liquidity, company's competitive advantage, any news related to the industry etc.
Technical Analysis - I wont recommend purchasing shares only based on this. For me (my personal opinion) this is like gambling. Can go either way. What I recommend is start with fundamental analysis.Go for a technical analysis only if the share is fundamentally ok.
And machg.. this is a good times to buy shares.. many stocks are undervalued and prices of some stocks have gone down due to current unfavorable economic condition.. With a new president in power , I am sure share market will recover..
election එකට කලින් වැඩේට බහින්ඩොනේ නෙහ්..

ජයවේවා..
Try this
Market Pulse - කොටස් වෙළෙඳපොළ
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app.marketpulseapp
මේක hrome වලට නේද support කරන්නේ?

ජයවේවා..