කොටි ත්‍රස්තවාදී අර්චුනා පොන්නයා ගේ වලියේ video

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    කොට කලිසම් කාරයා නිකන් ඇවිත් පොන්න ත්‍රස්තවාදියාගේ phone එක උදුරනවා වෙන්න බැහැ මට හිතෙන විදිහට

    පොන්න ත්‍රස්තවාදියා මොකක් හරි කොට කලිසම් කාරයාගේ දෙයක් ෆොටෝ එකක් ගහගෙන වගේ , මූ ගෑනු කෙනෙක් ගේ toilet එකකට රිංගල ෆොටෝ එකක් ගත්ත වෙන්න පුළුවන් .
    කොට කලිසම් කාරයා ඒක නිසා phone එක ගන්න හැදුව වෙන්න පුළුවන් .

    පොන්න ත්‍රස්තවාදියා පාඩුවේ කෑම කනකොට ඇවිත් phone එක ඉදුරුවා වාගේ CCTV එක පේන්න වැඩේ කරා වෙන්න පුළුවන් කඩේ උන්ගේත් සම්බන්දයක් තියෙන්න පුළුවන් .

    ඩයස්පෝරා ත්‍රස්තවාදියෝන්ට ඕන , දෙමළ මන්ත්‍රී ලට ගහනවා වගේ පෙන්නන්න , පාඩුවේ කෑම කනකොටත්


     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    ඉතින් උ හරි නේ.
    පාඩුවේ කකා ඉන්න කොට අර වේසිගෙ පුතා නේ ආවේ අර ගන්න
     
    • Like
    Reactions: cookies572

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඉතින් උ හරි නේ.
    පාඩුවේ කකා ඉන්න කොට අර වේසිගෙ පුතා නේ ආවේ අර ගන්න
    මෙතන තියෙන්නේ ඔය ටික විතරයි ඇයි අරු phone එක උදුර ගන්න හැදුවේ ???

    cartoon-by-David-Suter.png
     

    CodeMan

    Well-known member
  • Aug 26, 2021
    678
    914
    93
    scripted? ඔන්න ඕක තමයි කසාදයක් කර ගන්න කොට හොයලා බලලා කර ගන්න කියන්නේ. මම කිව්වේ අර ගෑනි ට. පවු යකෝ.. එකී ට හැම දාම ප්‍රශ්න :lol:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    scripted? ඔන්න ඕක තමයි කසාදයක් කර ගන්න කොට හොයලා බලලා කර ගන්න කියන්නේ. මම කිව්වේ අර ගෑනි ට. පවු යකෝ.. එකී ට හැම දාම ප්‍රශ්න :lol:

    wena ekekge geni mu thiyan inne, muta genu 3k innawa