අකලට හිසකෙස් පැහෙන මිට්ටො ඉන්නවා නේද.
මට අද එකෙක් කිව්වා ඩයි ගාන්නෙ නැතුව black color කරන්න පුලුවන් කියලා.
මේ ගැන uber ලා දන්නවද නත්තල් මිට්ටනි..
dye and color karanawa kiyanne loku wenasak thiyena dekak...
dye walin wenne thaawa kalikawa mulu kes gahama kaluwenawa.... hena warga, godak thiyenne dye.... milath adui.. hebei sathiyakata watha wak wath karanna wei... at least each 10 days.
color karaama normally next time hair cut ekak dena kan allan inna puluwan ... [konde saban gewunoth upset wenawa ] normally kollo 3 weeks walin or max 4 weeks walin hair cut ekak denawa ne... eeta passe color karaama [tint] hari...
the main difference
major difference eka tamai color karama konde yatin tamai sudu kes tika thiyenne.... ee kiyanne konde wawenakota color karapu kotasa nitharama uda thiyenne. eka tamai meke wasiya... dye karaama dye eka shade wenakota mulu kes gahama sudu patin penawa eliyata... ochcharai...
price eka paththen gattoth dye low prices, color higher prices..
mam use karanne dreamron color eka..