කොන්ඩෙට ඩයි ගාන්නෙ නැතුව color කරපු මිට්ටො ඉන්නවද

abhilanka

Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,894
    4,243
    113
    අකලට හිසකෙස් පැහෙන මිට්ටො ඉන්නවා නේද.
    මට අද එකෙක් කිව්වා ඩයි ගාන්නෙ නැතුව black color කරන්න පුලුවන් කියලා.
    මේ ගැන uber ලා දන්නවද නත්තල් මිට්ටනි..
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    අකලට හිසකෙස් පැහෙන මිට්ටො ඉන්නවා නේද.
    මට අද එකෙක් කිව්වා ඩයි ගාන්නෙ නැතුව black color කරන්න පුලුවන් කියලා.
    මේ ගැන uber ලා දන්නවද නත්තල් මිට්ටනි..

    dye and color karanawa kiyanne loku wenasak thiyena dekak...


    dye walin wenne thaawa kalikawa mulu kes gahama kaluwenawa.... hena warga, godak thiyenne dye.... milath adui.. hebei sathiyakata watha wak wath karanna wei... at least each 10 days.

    color karaama normally next time hair cut ekak dena kan allan inna puluwan ... [konde saban gewunoth upset wenawa ] normally kollo 3 weeks walin or max 4 weeks walin hair cut ekak denawa ne... eeta passe color karaama [tint] hari...


    the main difference

    major difference eka tamai color karama konde yatin tamai sudu kes tika thiyenne.... ee kiyanne konde wawenakota color karapu kotasa nitharama uda thiyenne. eka tamai meke wasiya... dye karaama dye eka shade wenakota mulu kes gahama sudu patin penawa eliyata... ochcharai...

    price eka paththen gattoth dye low prices, color higher prices..

    mam use karanne dreamron color eka..
     

    Fade

    Well-known member
  • May 25, 2022
    1,170
    2,335
    113
    ehemath neme bn.permanent color karan seen ekk
    Permanant color එකක් නෑ. ඒ වුනාට ඩයි කරනවට වඩා කාලයක් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් වැඩිම මාස 5ක් වගේ. හැබැයි හොද brand එකක් යූස් කරන්න ඕනේ
     

    abhilanka

    Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,894
    4,243
    113
    dye and color karanawa kiyanne loku wenasak thiyena dekak...


    dye walin wenne thaawa kalikawa mulu kes gahama kaluwenawa.... hena warga, godak thiyenne dye.... milath adui.. hebei sathiyakata watha wak wath karanna wei... at least each 10 days.

    color karaama normally next time hair cut ekak dena kan allan inna puluwan ... [konde saban gewunoth upset wenawa ] normally kollo 3 weeks walin or max 4 weeks walin hair cut ekak denawa ne... eeta passe color karaama [tint] hari...


    the main difference

    major difference eka tamai color karama konde yatin tamai sudu kes tika thiyenne.... ee kiyanne konde wawenakota color karapu kotasa nitharama uda thiyenne. eka tamai meke wasiya... dye karaama dye eka shade wenakota mulu kes gahama sudu patin penawa eliyata... ochcharai...

    price eka paththen gattoth dye low prices, color higher prices..

    mam use karanne dreamron color eka..
    meka thama mama kiwwe

    "Habai damage wenawa kondeta color karamanam"
    meka gena dannawada bro @allrights
    ------ Post added on Dec 22, 2023 at 9:37 PM
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,737
    3,064
    113
    dye and color karanawa kiyanne loku wenasak thiyena dekak...


    dye walin wenne thaawa kalikawa mulu kes gahama kaluwenawa.... hena warga, godak thiyenne dye.... milath adui.. hebei sathiyakata watha wak wath karanna wei... at least each 10 days.

    color karaama normally next time hair cut ekak dena kan allan inna puluwan ... [konde saban gewunoth upset wenawa ] normally kollo 3 weeks walin or max 4 weeks walin hair cut ekak denawa ne... eeta passe color karaama [tint] hari...


    the main difference

    major difference eka tamai color karama konde yatin tamai sudu kes tika thiyenne.... ee kiyanne konde wawenakota color karapu kotasa nitharama uda thiyenne. eka tamai meke wasiya... dye karaama dye eka shade wenakota mulu kes gahama sudu patin penawa eliyata... ochcharai...

    price eka paththen gattoth dye low prices, color higher prices..

    mam use karanne dreamron color eka..
    dreamron color eka. hariyatama colour eka mokakda bun. puluwan nam boxeke photo ekak dapan.
     
    • Love
    Reactions: abhilanka

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    dye and color karanawa kiyanne loku wenasak thiyena dekak...


    dye walin wenne thaawa kalikawa mulu kes gahama kaluwenawa.... hena warga, godak thiyenne dye.... milath adui.. hebei sathiyakata watha wak wath karanna wei... at least each 10 days.

    color karaama normally next time hair cut ekak dena kan allan inna puluwan ... [konde saban gewunoth upset wenawa ] normally kollo 3 weeks walin or max 4 weeks walin hair cut ekak denawa ne... eeta passe color karaama [tint] hari...


    the main difference

    major difference eka tamai color karama konde yatin tamai sudu kes tika thiyenne.... ee kiyanne konde wawenakota color karapu kotasa nitharama uda thiyenne. eka tamai meke wasiya... dye karaama dye eka shade wenakota mulu kes gahama sudu patin penawa eliyata... ochcharai...

    price eka paththen gattoth dye low prices, color higher prices..

    mam use karanne dreamron color eka..
    මේ මහත්තයාගේ උත්තරේ හොදයි.
     
    • Like
    Reactions: abhilanka

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    meka thama mama kiwwe

    "Habai damage wenawa kondeta color karamanam"
    meka gena dannawada bro @allrights
    ------ Post added on Dec 22, 2023 at 9:37 PM

    ehema nam feel welaa naa bn.. kohomath shampoo ekak gannama ona... color karaama saban mune wath ganna baane... saban gewenakota color eka yanawa... munta face wash... kondeta shampoo... lifeboy shampoo eka ok. godak strong ewath use karanna epa oya clean and clear wage...

    dreamron color eka. hariyatama colour eka mokakda bun. puluwan nam boxeke photo ekak dapan.
    dreamon black color eka bn... black color dekak thiyenawa... ekak dark color anika natural color kiyala ekak.... mam use karanne dark color eka.. reason eka tamai kohomath dark eka dawas 3 -4 paninakota dark gathiya tikak adu wela natural eka wagema wenawa... foodcity and keells wala dan thiyenawa.. black color deken uba kemathi eka ganin...
     
    • Like
    Reactions: abhilanka

    garfieldzz

    Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
    කොන්ඩෙ නම් බැරිය. රැවුල ඉදෙන්න ගත්තම තමයි එපා වෙන්නෙ. අඩේ මෙහෙම බැලුවම අපි තාම ගල් යුගයේ නේ ඉන්නෙ:unsure: කොන්ඩ ගහක් ඉදෙන එක වත් නතර කර ගන්නවත් බැරි තාක්ශනේ (n)