uba biwwe 1mg ekada 5mg ekada?
1mg eka hoyaganna amarui kiyala mata dunne 5mg eka once a week
uba biwwe 1mg ekada 5mg ekada?
1mg eka hoyaganna amarui kiyala mata dunne 5mg eka once a week

![]()
math patan gatta wadee...
Ammo mara gadak tiyenne, ganda gihin bima haluna tikak geth akka gadai
photo akak damma bottle aka balanda onai kiyapu ayata![]()


Meken wede goda yai neda?කොණ්ඩය යනවා නම් කේෂ මූල තරලය ගාපන්.. නිකම්ම නවතිනවා.. හැබැයි රෑට තමා ගාන්න වෙන්නෙ.. මොකද පුවක් පල් ගඳයි ඒක.. බලු බල්ලෙක්ට ඉන්න බෑ ළඟ පාතක ගාපුවම.. හැබැයි ප්රතිපල 100%යි..මම තවම සතියයි ගාන්න අරන්.. කොණ්ඩෙ ඇද්දත් කැඩෙන්නෑ.. මට දැන් අවුල් කොන්ඩෙ යන්නෙ නැති එකට..



![]()
math patan gatta wadee...
Ammo mara gadak tiyenne, ganda gihin bima haluna tikak geth akka gadai
photo akak damma bottle aka balanda onai kiyapu ayata![]()
I have to say something about Fattas1, you asked me to give some herbal bottles free about three or four months ago, then I sent about four bottles using my money, I did not take money from Fattas1 at all, I sent him these herbal bottles freely, I am sorry about Fattase1 behavior, After applying this product about one month, Fattas1 started to ask me to expose FORMULA AND INGREDIENTS of this product, I refused to give him FORMULA AND INGREDIENTS of this product, So he was angry with me . So he is angry with me and he expresses against talks to me.
Keshamulatharalaya record ekak thibba 2014 dee, Kandy city centre eke 2014 de Ayurveda international exhibition ekedi VADIYENMA SELL VELA THIYENNE ***** KESHAMULATHARALAYA*****Produced by Green herbal products private limited, Guruwattha walawwa, Meetiyagoda, Srilanka. tel----0913900314---email-- [email protected]
kone yana un wena kisima magulak use karanna epa!!! minoxidil danna..eka bottle ekakin masayak adinna puluwan..math kesha mula tharalaya araka meka
thel jaathi use kara..melo rahak na..meka niyametama wadakara mchn..

Meken wede goda yai neda?
Mageth patta widiyata konde yanawa banz...![]()

I used this for 3 months and this SHIT didn't work on me !!
Minoxidil වලට කොණ්ඩෙ යන එක නවතින්නෙ නැහැ.. ඒකට ගියපු කොණ්ඩෙ වැවෙන එක වෙන්නෙ.. උඹ ඕක කොච්චර ගෑවත් වැඩක් නෑ කොණ්ඩෙ යනවා නම්.. අරහෙන් එනකොට මෙහෙන් යනවා..
mage mchn ambaaneta konde giya...thatte ithaa pahadiliwa penuna..meka gaala masen yana 1 sampurnayenma wage nawathuna..thawa masayak yaddi thibunu thatte sampurnayenma wage wahuna e kiyanne supiri hair regrowth ekak una..hama magulama gala gala full experiance eken kiyanne..