mandatory කරන්න පුලුවන්ද ?
experienced කිරියො අදහස් දක්වන්න...
- weekend එකෙ තියෙන්නෙ event එක (IT company)
- Last year එකෙ අපෙ business unit එකෙ participation මදි,
- We need to show our presence this time as the *** team.
- මුලු year එකටම තියෙන්නෙ events 2 or 3 එවට එන්න ඔනෙ, බ්ලා බ්ලා...
- එන්න බැරි නම් reasons නුත් කියන්නලු

experienced කිරියො අදහස් දක්වන්න...