phone එකේ හෑන්ඩ් free එක ගහලා phone එකේ zoom app එකෙන් එකෙන් කතා කරන්න පුළුවන්
එත් ලැප් එකට zoom එක දාලා හෑන්ඩ් ෆ්රී එකෙන් කතා කරන්න බැ මයික් එක ගන්නේ නැ ඒක හදාගන්නේ කොහොමද ?
එත් ලැප් එකට zoom එක දාලා හෑන්ඩ් ෆ්රී එකෙන් කතා කරන්න බැ මයික් එක ගන්නේ නැ ඒක හදාගන්නේ කොහොමද ?

