කොම්පුටර් වැඩ්ඩො එන්න

THE_FLASH

Active member
  • Aug 28, 2015
    468
    79
    28
    ..☆♡♥♡♥☆..
    phone එකේ හෑන්ඩ් free එක ගහලා phone එකේ zoom app එකෙන් එකෙන් කතා කරන්න පුළුවන්

    එත් ලැප් එකට zoom එක දාලා හෑන්ඩ් ෆ්‍රී එකෙන් කතා කරන්න බැ මයික් එක ගන්නේ නැ ඒක හදාගන්නේ කොහොමද ?
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,564
    3,378
    113
    hands-free not supported for pc you need to use splitter to audio input
    Few pc support for hands-free

    1594649954502.jpeg
     
    • Like
    Reactions: THE_FLASH

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    setings wala mic eka pennanne nane :sorry:
    එහෙනං මුලින් මයික් එක හරියට වැඩ කරන විදියට හදාගන්න
    පෙන්නනෙ වත් නැත්නම් Audio Driver එකේ කේස් එකක් වෙන්න පුලුවන්
     
    • Like
    Reactions: THE_FLASH