Government eka nomination nisa parakku una rata edan ena aya nirodayaney ta yawana eka. Anik samaharu nikanma gewalwala gihin.
Dan Curfews dala. Eth curfew na wage. Minissu pare pirila. Poor irrational decision making. India wala wage locked down karanna firm decision gatte na.
Mey curfew nam dala wedak na.


