කොලබ පැත්තේ දැන් පැපොල් මිල කියක් වගේද යන&#353

akshalikas

Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    කොලබ පැත්තේ දැන් පැපොල් මිල කියක් වගේද යන&#353

    පැපොල් ගෙනාවොත් විකුනන්න පුළුවන් වෙයිද
     

    SCBmedia

    Well-known member
  • May 12, 2017
    1,414
    601
    113
    මේ දවස් වල නම් ගණන් අඩු ඇති. වැස්ස කාලෙට පලතුරු මිල ගොඩක් අඩු වෙනවා
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    අදුරන උන් වගයක් පැපොල් හදලා විකුණගන්න බැරිව ඉන්නවා . ලොරියේ දාගෙන ඇවිත් පාරේ අයිනේ තියාගෙන විකුනන්න බැරි වෙයිද 40 ට වත්
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    bump මචන්
    මේ කාලේ වහින හින්ද ථ්මාඅ අවුල
    වහින්නේ නැති පළාත් වලට ගෙනිච්ච නම් හරි
    පැපොල් සීතල පළතුරක් හින්ද තමා විකිනේන්න්ව අඩු
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    bump මචන්
    මේ කාලේ වහින හින්ද ථ්මාඅ අවුල
    වහින්නේ නැති පළාත් වලට ගෙනිච්ච නම් හරි
    පැපොල් සීතල පළතුරක් හින්ද තමා විකිනේන්න්ව අඩු

    වැස්ස අඩු උනාම තමා බැලුවේ market එකේ 20 25 යන්නේ ඒ ගාන උන්ට පාඩුයි . කොලබ අවොත් දවසට කිලෝ 1000 විකුනන්න අමාරු නැති වෙයි නේද
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    A. සිරියා;21689384 said:
    Mathaka widiyaya 60 wage yanne machan foodcitiye. Man nam gaslabu kanawa naththan bada welanawa :P

    අපිට සිල්ලර 40 ට වගේ පාරේ අයිනේ දෙන්න පුළුවන් වෙයි නේද
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මෙහෙමයි ඇත්තම කතාවනම් අලුතින් බිස්නස් කරද්දි පොඩ්ඩක් අමාරුයි..ගුටිකෑමේ සම්බාවිතාව ඉහලයි..
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    මෙහෙමයි ඇත්තම කතාවනම් අලුතින් බිස්නස් කරද්දි පොඩ්ඩක් අමාරුයි..ගුටිකෑමේ සම්බාවිතාව ඉහලයි..

    අදුරන උන් ඉන්නවා බන් හැමතැනම ඒවා නම් අවුලක් නැ . කොහොමත් හැමතැනම එහෙම බහින්න නැ . මාලබේ අතුරුගිරිය පැත්තේ එන්න බැලුවේ . . වලියක් සෙට් උනොත් EK පොස්ට් එකක් දාන්නම් එතකොට එකෙක් හරි එයිනේ . අඩුම වීඩියෝ කරලා page වල වත් දානවනේ .
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    para aine dala wikunapan.Marketing parak dapan lokuwata board keli tikak para aine tiyala.
    "Kanawanam Papol"
    "Red Lady 1KG=80rs"

    Wage talks dala
    ඔව් බන් එහෙම වත් තමා 40 ගානේ දෙන්න තිබුන නම් ඇති
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    වැස්ස අඩු උනාම තමා බැලුවේ market එකේ 20 25 යන්නේ ඒ ගාන උන්ට පාඩුයි . කොලබ අවොත් දවසට කිලෝ 1000 විකුනන්න අමාරු නැති වෙයි නේද

    mm මචෝ ඒ ගන්නම් හරියට දන්නේ නැහැ
    මේ ටිකේ කොළඹටත් වහිනවා
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83

    mm මචෝ ඒ ගන්නම් හරියට දන්නේ නැහැ
    මේ ටිකේ කොළඹටත් වහිනවා

    මාලබේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා උට කතා කරා වැස්ස අඩු උනාම කියන්නම් කිවුවා . එතකොට යනවා . අදුරන පලතුරු කඩ ටිකකුත් තියෙනවා කිවුවා . උ හැමතැනම දන්නවා වයරින් කරන කොල්ලෙක් . දැන් පොර ඉන්නේ බත්තරමුල්ලේ