









mama kenekta adare kara....mama danne na eka saba adareda nadda kiyala...
mage gataluwa wena ekak.....
mama hithanawa man eyata sira love kiyala...habai mee post eka ahuwa mata hithenne wena deyak....
mata eya gana jara widiiyata hithanna ba mama methana jara widiya kiwwe sex paththen....mata hithanna ba man meyath ekka mewa karanawa araka karanawa kiyala...mata one hamadamath meyath ekka inna witharai....
habai mama thawa deyak kiyanna ona....mata anith ganu lamai gana mehema hithenne ee ganu lamai gana hodata hagim pahala wenawa...
mage kathawata anuwa mama adaraya karana kena mage sira love ekada???![]()










ආදරය කියන්නේ, උත්තරීතර හැගීමක් නෙ. සමහර වෙලාවට, විශ්වයේ තියෙන උතුම්ම හැගීම කියලත් කියන්න පුලුවන්.
කෙල්ලට සිරාවටම Love කරනවා නම්...


ehenam machan uba mulin kiww kella umbe amma wage wenna athi...
mokada api ammata adarei...eyath ekka hamada inna hithenawa...habai apita sex karanna hithenne naha ne.....mama harida manda....![]()








