කොල්ලෙකුට විවාහ වීමට සුදුසුම වයස....??

angel_hansi

Banned
Jun 2, 2011
821
228
0
කොල්ලෙකුට විවාහ වීමට සුදුසුම වයස....??

29562_316453401796934_845512746_n.jpg

;););)
 

swasthika77

Well-known member
  • Jul 26, 2007
    1,222
    71
    48
    Some where alone......
    21,22 or 23

    nattan lamainta tamai paduwa....

    28n marry kalot lamaya hambawenakota 29i

    lamayata 20 weddi thattata 49i

    lamayage hodama kale thattata wayasai..

    lamayata ugannana salli hoyanna, lamaya gana hoyanna amarui...

    Salli hodata tiyana aya gana newei mama me kiyanne ok..
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    13 - ලිංගික වශයෙන් - (මේ වයසේ තමයි පිරිමි ළමයින් මල්වර(වැඩිවියට පත්වීම) වෙන්නේ)
    21 - මස්තිස්කයේ frontal lobe කොටස වැඩිලා සම්පූර්ණ වෙන්නේ මේ වයසේ මේකෙන් තමයි තර්කනය,විනිශ්චය,අවේග පාලනය, සැලසුම් කරණ වගේ වැඩ කෙරෙන්නේ
    19~26 - අධ්‍යාපනික වශයෙන් - government university එකකට ගියොත් එළියට එන්න වෙන්නේ 26 වගේ වෙලා එතකොටයි බදින්න වෙන්නේ නමුත් private කරොත් 19 දී උනත් degree යක් ගන්න පුලුවන්
    25 - සංස්කෘතිකමය වශයෙන්
    ?? - ආගමික වශයෙන් - විවාහ වෙන්නේ නැතුව ඉන්න එකෙන් ඇලීම් අඩුවෙනවා එතකොට සසර බැදීම නතර කරගන්න ලේසියි (බදින්නේ නැතුව බඩු ගහනවා නම් නමුත් මේක අදාළ වෙන්නේ නෑ)
     

    angel_hansi

    Banned
    Jun 2, 2011
    821
    228
    0
    13 - ලිංගික වශයෙන් - (මේ වයසේ තමයි පිරිමි ළමයින් මල්වර(වැඩිවියට පත්වීම) වෙන්නේ)
    21 - මස්තිස්කයේ frontal lobe කොටස වැඩිලා සම්පූර්ණ වෙන්නේ මේ වයසේ මේකෙන් තමයි තර්කනය,විනිශ්චය,අවේග පාලනය, සැලසුම් කරණ වගේ වැඩ කෙරෙන්නේ
    19~26 - අධ්‍යාපනික වශයෙන් - government university එකකට ගියොත් එළියට එන්න වෙන්නේ 26 වගේ වෙලා එතකොටයි බදින්න වෙන්නේ නමුත් private කරොත් 19 දී උනත් degree යක් ගන්න පුලුවන්
    25 - සංස්කෘතිකමය වශයෙන්
    ?? - ආගමික වශයෙන් - විවාහ වෙන්නේ නැතුව ඉන්න එකෙන් ඇලීම් අඩුවෙනවා එතකොට සසර බැදීම නතර කරගන්න ලේසියි (බදින්නේ නැතුව බඩු ගහනවා නම් නමුත් මේක අදාළ වෙන්නේ නෑ)
    :eek::eek::eek::eek:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    13 - ලිංගික වශයෙන් - (මේ වයසේ තමයි පිරිමි ළමයින් මල්වර(වැඩිවියට පත්වීම) වෙන්නේ)
    21 - මස්තිස්කයේ frontal lobe කොටස වැඩිලා සම්පූර්ණ වෙන්නේ මේ වයසේ මේකෙන් තමයි තර්කනය,විනිශ්චය,අවේග පාලනය, සැලසුම් කරණ වගේ වැඩ කෙරෙන්නේ
    19~26 - අධ්‍යාපනික වශයෙන් - government university එකකට ගියොත් එළියට එන්න වෙන්නේ 26 වගේ වෙලා එතකොටයි බදින්න වෙන්නේ නමුත් private කරොත් 19 දී උනත් degree යක් ගන්න පුලුවන්
    25 - සංස්කෘතිකමය වශයෙන්
    ?? - ආගමික වශයෙන් - විවාහ වෙන්නේ නැතුව ඉන්න එකෙන් ඇලීම් අඩුවෙනවා එතකොට සසර බැදීම නතර කරගන්න ලේසියි (බදින්නේ නැතුව බඩු ගහනවා නම් නමුත් මේක අදාළ වෙන්නේ නෑ)
    උඹත් මල්වර වුනේ 13න් ද බන්?:lol::lol:
     

    heshi32

    Well-known member
  • Jun 24, 2007
    3,455
    173
    63
    Next to the location
    13 - ලිංගික වශයෙන් - (මේ වයසේ තමයි පිරිමි ළමයින් මල්වර(වැඩිවියට පත්වීම) වෙන්නේ)
    21 - මස්තිස්කයේ frontal lobe කොටස වැඩිලා සම්පූර්ණ වෙන්නේ මේ වයසේ මේකෙන් තමයි තර්කනය,විනිශ්චය,අවේග පාලනය, සැලසුම් කරණ වගේ වැඩ කෙරෙන්නේ
    19~26 - අධ්‍යාපනික වශයෙන් - government university එකකට ගියොත් එළියට එන්න වෙන්නේ 26 වගේ වෙලා එතකොටයි බදින්න වෙන්නේ නමුත් private කරොත් 19 දී උනත් degree යක් ගන්න පුලුවන්
    25 - සංස්කෘතිකමය වශයෙන්
    ?? - ආගමික වශයෙන් - විවාහ වෙන්නේ නැතුව ඉන්න එකෙන් ඇලීම් අඩුවෙනවා එතකොට සසර බැදීම නතර කරගන්න ලේසියි (බදින්නේ නැතුව බඩු ගහනවා නම් නමුත් මේක අදාළ වෙන්නේ නෑ)

    patta kathwa :) umba wenasma widiyata hitana ekek ela...ela.... :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)