කොල්ලො අනිවා බලන්න ඕනි film එකක්! 🎬

villa pro

Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    මචං මේ film එක බලපු නැති අය අනිවා බලන්න ඕනි film එකක්! (Special කොල්ලො)

    කොල්ලෙග්ගෙ life එක පට්ට dynamic
    හිටපු ගමන් කඩන් වැටෙන සිද්ධි වෙන්න පුලුවන් ජිවිතෙ ඕනිම තැනකදි!

    සල්ලි ප්‍රශ්න, affair ප්‍රශ්න, family ප්‍රශ්න, එකි මෙකී නොකී ඕනිම ප්‍රශ්නෙකට හිටපු ගමන් කඩා වැටෙන්න පුලුවන්

    ඒත් කවෘත් එන්නෑ උබව එතනින් බේරගන්න උබම නැගිටින්න ඕනි එතනින්
    ඒකයි මේ film එක විශේෂ ! Notepad දාගන තියාගන්ඩ හිතෙන් වැටිලා ඉන්න ඕනිම වෙලාවක මේ film එක බලන්ඩ!!

    Movie Name; The Shawshank Redemption
    IMDb rank 9.3/10

    (මේක දාන්න හේතුව මචං අපේ clz එකේ කොල්ලෙක් ඊයේ suicide කරගන family ප්‍රශ්නයක් නිසා)
     
    Last edited:

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    Welcome to internet,

    since you watch this,,, now listen to Delilah by Tom Jones.

    Anything that Stephen King wrote , then go to Green Mile, (where men have cried) .... you are not gonna regret i promise you
    5b036a3d-57ff-4ef2-9968-969cba2659ef-Thegreenmilewb.jpg
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    Welcome to internet,

    since you watch this,,, now listen to Delilah by Tom Jones.

    Anything that Stephen King wrote , then go to Green Mile, (where men have cried) .... you are not gonna regret i promise you
    5b036a3d-57ff-4ef2-9968-969cba2659ef-Thegreenmilewb.jpg

    This movie has a nice story
    But not realistic
    Shawshank Redemption on the other hand is unbelievable
    Fact that it is based on a true story makes it far better
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    අනිවා ගොඩක් අය බලල තියෙන්නෙ, මතකය පොඩ්ඩක් අවධි කලා !!
    mewage thawa movies oneee bro
    thanks

    Oya wagema wenama vibe ekak thiyena ekak thama Secret Life of Walter Mitty.
    Balala nattam balanna. Hamadama job ekama karala, heena atha arala nam, aye motivate wenna hoda movie ekak
    12th fail kollywwod ekath mage hithata waduna mee wagema
    ------ Post added on Aug 21, 2024 at 11:49 AM
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,013
    153,067
    113
    ඔය වගේ දේවලවලට අදාළව ජීවිතේ ගැන හොදම උපදේශයක් දෙන ෆිල්ම් එකක් බලන්න ඕන නම් "It's a Wonderful Life (1946)" බලන්න. අපි කරන පොඩි දේකින් පවා වෙන කෙනෙකුගේ ජීවිතේට කොයිතරම් බලපෑමක් කරන්න පුළුවන් ද කියලා පෙන්නන ෆිල්ම් එකක්. :yes:

    30cfae0ab6f5c0581eff8e6c739de533a7d0996d949074a7fd639fd0e9b05a92.jpg