කොහොමද? මෙහෙම Game එකක් සෙල්ලම් කලොත්?

DragonD

Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    ela
    මෙන්න අපි ඔය වගේ හදපු එකක් [අපි කිව්වෙ මායි මගේ යාලුවො දෙන්නෙකුයි]
    මගේ උපන්දිනේ දවසෙ කම්මැලි හිතුන වෙලාවක ගැහුවෙ
    හදන්න ගියේ විනාඩි 30ක් විතර
    එඩිට් කරන්න නම් ගොඩක් කල් ගියා
    විස්වාස කරන්න ඕක එඩිට් කරන්න භාවිතා කරල තියෙන්නෙ Power point 2010 සහ ulead විතරයි
    ෆුල් වර්ශන් එකක් ලඟදිම ගහනවා

    http://www.youtube.com/watch?v=_R74cXkhy7o

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: sudhara43

    sudhara43

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    1,067
    272
    83
    mission filed :lol:

    niyama game 1
    :lol::lol::lol:
    ++

    ado meka hadda parana VDO ekakne ban mama meka dekke giya awrudde.......

    ela
    මෙන්න අපි ඔය වගේ හදපු එකක් [අපි කිව්වෙ මායි මගේ යාලුවො දෙන්නෙකුයි]
    මගේ උපන්දිනේ දවසෙ කම්මැලි හිතුන වෙලාවක ගැහුවෙ
    හදන්න ගියේ විනාඩි 30ක් විතර
    එඩිට් කරන්න නම් ගොඩක් කල් ගියා
    විස්වාස කරන්න ඕක එඩිට් කරන්න භාවිතා කරල තියෙන්නෙ Power point 2010 සහ ulead විතරයි
    ෆුල් වර්ශන් එකක් ලඟදිම ගහනවා

    http://www.youtube.com/watch?v=_R74cXkhy7o



    adaa pattai ne :D:D:D

    :lol::lol:
    mama hituwe sirawatama game ekak kiyala..TFS
    rep+

    kora yako meka nam

    thanx all 4 commenting:D:D:D:D:D
     

    neelakas

    Well-known member
  • Nov 30, 2009
    1,224
    99
    63
    ela
    මෙන්න අපි ඔය වගේ හදපු එකක් [අපි කිව්වෙ මායි මගේ යාලුවො දෙන්නෙකුයි]
    මගේ උපන්දිනේ දවසෙ කම්මැලි හිතුන වෙලාවක ගැහුවෙ
    හදන්න ගියේ විනාඩි 30ක් විතර
    එඩිට් කරන්න නම් ගොඩක් කල් ගියා
    විස්වාස කරන්න ඕක එඩිට් කරන්න භාවිතා කරල තියෙන්නෙ Power point 2010 සහ ulead විතරයි
    ෆුල් වර්ශන් එකක් ලඟදිම ගහනවා

    http://www.youtube.com/watch?v=_R74cXkhy7o

    Nice