ගූටාභය රාජපස්ස කම්බ හොරා වගේ සැමන් පරිප්පු දීලා සල්ලි හොරාකාලා ජංගියත් දාලා දුවලා ගිහින් හැංගිලා පන බේරගනීද කියලා බලමු කැරි ලප කොටාබිලියන 600 වියදම් කරන්න කියපන් අනුරට දැන් ඔය ගාන ඇතිනෙ. මිලියන 600ක් එහෙම වියදම් කරල මදි කීවොත් කැරි හොරා ඕකා.

ගූටාභය රාජපස්ස කම්බ හොරා වගේ සැමන් පරිප්පු දීලා සල්ලි හොරාකාලා ජංගියත් දාලා දුවලා ගිහින් හැංගිලා පන බේරගනීද කියලා බලමු කැරි ලප කොටාබිලියන 600 වියදම් කරන්න කියපන් අනුරට දැන් ඔය ගාන ඇතිනෙ. මිලියන 600ක් එහෙම වියදම් කරල මදි කීවොත් කැරි හොරා ඕකා.

රුපියල් මිලියන 700ක් බිලියන නෙමෙයි දළ වශයෙන් ~$2M වගේ.https://elakiri.com/threads/ආදාර-දෙන්න-ඊයෙ-ඕපන්-කරපු-boc-එකවුන්ට්-එකේ-මේ-වෙනකොට-කීයක්-එකතු-වෙලා-ඇතිද.2233107/#post-31111440
මේ ත්රෙඩ් එකෙන් දැම්මනෙ කොච්චර සල්ලි ඇවිල්ලද කියල ගෙස් කරන්න කියල . ඔන්න ලේකම් ඊයෙ වෙනකොට ගාන කියල . බිලියන 600ක් ආධාර. මේ LKR විතරයි . දැන් මේ මිනිස්සු ඒව කියනවනෙ .. කලින් අපි වෙනුවෙන් අපි ඒවට එහෙම කොහොම එන්න ඇතිද නේද .![]()
ඇස්තමේන්තුවත් බිලියන 50යි
2% වත් ලැබිලා නෑ![]()
paripuraka asthamenthuwak kiyanne rajaye danata thiyana salli danda gattha ekak. adara ita amatharawa labenna deyak yako
me eka nemeyi ithuru weccha salli giya budget eken 30 B thiyanawa kiwwa. thawa inform karala nathi salli ministry wala athiඅහ් අර එකතු කරපු ට්රිලියනය වියදම් කරලා ද?
එහෙනම් අවුලක් නෑ
me eka nemeyi ithuru weccha salli giya budget eken 30 B thiyanawa kiwwa. thawa inform karala nathi salli ministry wala athi
me awurudde ayawaya ideripath kale march wada patan gaddi june withara una . chande nisa. karaganda bari wadawala salli ithuru una.යකෝ එතකොට පහුගිය අයවැය ප්රොපිට් ද?
ඉස්සර අහන හැමදාම අයවැය පරතරය +