කොළඹට එන සියලු දෙනාට මුඛ ආවරණ පළදින්නැයි &#346

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,910
    113
    කොළඹට එන සියලු දෙනාට මුඛ ආවරණ පළදින්නැයි &#346

    කොරෝනා වෛරසය හේතුවෙන් කොළඹට පැමිණෙන සියලුම ජනතාවට මුඛ ආවරණයක් (මාස්ක්) පළදින ලෙස ඉල්ලා සිටින බව කොළඹ ප්‍රධාන සෞඛ්‍ය වෛද්‍ය නිලධාරී වෛද්‍ය රුවන් විජේමුණි මහතා පැවසීය. චීන ජාතිකයන් විශාල පිරිසක් කොළඹ නගරයේ ගැවසෙන හේතුවෙන් තම තමන්ගේ ආරක්ෂාව සඳහා මෙම පියවර අනුමගමනය කරන ලෙස වෛද්‍යවරයා ප්‍රකාශ කළේය. ඒ සමඟ කොළඹ නගරයේ පොදු ස්ථාන හා හෝටල් ආපනශාලාවලට ඇතුළු වීමේ දී මෙම ක්‍රමය අනුගමනය කරන ලෙසත් හෝටල් කාර්ය මණ්ඩලය හා සේවකයන්ට මුඛ ආවරණ පළදින ලෙස දන්වා සිටී.


    අතීසාරෙ බෝවෙන වෛරස් එකක් ආවොත් අම්මපා මම අමුඩ බිස්නස් එකක් පටන් ගන්නවා
     
    Last edited:

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,910
    113
    So they know it's already out there.
    එයාපෝර්ට් එකෙන් නවතන්න පුළුවන්කම තියෙද්දි, අපිට මාස්ක් දාන්නලු.
     

    ShehanAM

    Well-known member
  • Feb 7, 2017
    1,633
    789
    113
    polonnaruwa
    එයාපෝර්ට් එකෙන් නවතන්න පුළුවන්කම තියෙද්දි, අපිට මාස්ක් දාන්නලු.
    එයාපෝට් එකෙන් එන එක නවත්තන්නනම් කිසිම කෙනෙක්ට් ලංකාවට එන එක තහනම් කරන්න වෙනවනෙ බං.
    ලංකාවෙන් බිස්නස් වැඩ වලට ගිහින් එන ලංකාවේ එකෙක් ඕක ගෙනාවොත්? දැන් සිංග, ඔසී වලත් තියෙනවනෙ එහෙ ඉදන් එන චීන නොවන ටුවරිස්ට් කෙනෙක් or ලංකාවෙ එකෙක් ගෙනාවොත්?

    චීන්නු විතරක් බ්ලොක් කරල දැන් වැඩක් නෑ. ඔක්කොම බ්ලොක් කරල දාන්න වෙනව. කොහොම වුනත් දැන් ටූ ලේට්.
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    සර්ජිකල් මාස්ක් පෙට්ටියක් ගෙනවා ඉවර වෙන්න කලින්, හෙට යන්න ඔනි මාස දෙකකට තුනකට හරියන්න බඩු ගෙන්න
     

    Threadripper

    Active member
  • Aug 6, 2019
    519
    153
    43
    Siphoned Upon
    මුහුදට හත් ගවුවක් තියා අමුඩේ ගහනවා කියන්නේ ඕකට. ඕක තමයි දැන් තියන ලොකුම ප්‍රශ්ණේ.
     

    CyberKing

    Well-known member
  • Apr 12, 2015
    1,404
    270
    83
    සර්ජිකල් මාස්ක් පෙට්ටියක් ගෙනවා ඉවර වෙන්න කලින්, හෙට යන්න ඔනි මාස දෙකකට තුනකට හරියන්න බඩු ගෙන්න

    Kiyada bn..mokak kiyalada illanna one
     

    aravinda28

    Well-known member
  • Sep 14, 2014
    1,361
    141
    63
    වියලි කාලගුණයත් එක්ක ඕක ආවොත් ලේසි නැහැ. මුඛ ආවරණ දාන්න කියන්නේ සුළගෙන් බෝවෙනවද දන්නේ නැහැ. එහෙම උනොත් අපේ වගේ රටකට හෙන අවුල්

    දැන්ම කලබල වෙන්න ඕන නැහැ. එනවනම් අනිවා ඕක එනවා
    ආවට පස්සේ තමයි කරන දෙයක් කරන්න වෙන්නේ :lol:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,910
    113
    එයාපෝට් එකෙන් එන එක නවත්තන්නනම් කිසිම කෙනෙක්ට් ලංකාවට එන එක තහනම් කරන්න වෙනවනෙ බං.
    ලංකාවෙන් බිස්නස් වැඩ වලට ගිහින් එන ලංකාවේ එකෙක් ඕක ගෙනාවොත්? දැන් සිංග, ඔසී වලත් තියෙනවනෙ එහෙ ඉදන් එන චීන නොවන ටුවරිස්ට් කෙනෙක් or ලංකාවෙ එකෙක් ගෙනාවොත්?

    චීන්නු විතරක් බ්ලොක් කරල දැන් වැඩක් නෑ. ඔක්කොම බ්ලොක් කරල දාන්න වෙනව. කොහොම වුනත් දැන් ටූ ලේට්.
    උබ එක්ක 100% එකඟයි. ඕක අපේ රටට ආවොත් මැරෙන්න වෙන්නෙ බල්ලො බලල්ලු වගේ. ඒ විතරක් නම් කමක් නෑ, මැරෙනකම් පණ අදින්න වෙන්නෙත් ඉස්පිරිතාලෙක බිම නිදගෙන තමයි. ඒ නිසයි මම එයාර්පෝර්ට් වහන්න කිව්වෙ. අඩුම ගානේ චීනේ ඉඳන් එන අයට තහනමක් ඕනේ කියලා. රිස්ක් එක පොඩ්ඩක් හරි අඩුවෙයිනෙ බන්. කෝ ඉතින් මේකේ ඉන්න බහුතරයක් අය ගන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත නෙවේනෙ, ආණ්ඩුව අපහසුතාවෙට පත් වෙයි කිය හිතන නිසා වෛරස් එකේ පැත්තනෙ ගන්නෙ. කරනව නම් තාම පරක්කු නෑ බන්.
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    හරි ඔය mask එක දැම්ම කියමු , දැන් ඕක දවස් කීයකට සැරයක් මාරු කරන්න ඕනේ ද ? කෑම කනකොට ගලවල සාක්කුවේ දැම්මොත් ඕක damage වෙනවා ද ?
    දැන් කෙනකුට ගොඩක් දාඩිය දානව (මට වගේ )නම් ඕක වතුරෙන් wash කලොත් මොකෝ ?
    advice දීපල්ලා
     

    ShehanAM

    Well-known member
  • Feb 7, 2017
    1,633
    789
    113
    polonnaruwa
    උබ එක්ක 100% එකඟයි. ඕක අපේ රටට ආවොත් මැරෙන්න වෙන්නෙ බල්ලො බලල්ලු වගේ. ඒ විතරක් නම් කමක් නෑ, මැරෙනකම් පණ අදින්න වෙන්නෙත් ඉස්පිරිතාලෙක බිම නිදගෙන තමයි. ඒ නිසයි මම එයාර්පෝර්ට් වහන්න කිව්වෙ. අඩුම ගානේ චීනේ ඉඳන් එන අයට තහනමක් ඕනේ කියලා. රිස්ක් එක පොඩ්ඩක් හරි අඩුවෙයිනෙ බන්. කෝ ඉතින් මේකේ ඉන්න බහුතරයක් අය ගන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත නෙවේනෙ, ආණ්ඩුව අපහසුතාවෙට පත් වෙයි කිය හිතන නිසා වෛරස් එකේ පැත්තනෙ ගන්නෙ. කරනව නම් තාම පරක්කු නෑ බන්.
    කරනවනං කරන්න තිබ්බෙ මාසයක් හෝ සති දෙකක් ඇතුලත් චීනෙ ගිහිල්ල තියෙන අයට (ලංකාවෙ පුරවැසියො ඇර) ලංකාවට එන එක තාවකාලිකව නවත්තනව වගේ දෙයක්.

    ඊයෙ නිව්ස් වලයි, අද දාපු කොලබ එන අයට මුහුණු ආවරන දාන්න කිව්ව විදියෙන් තේරෙන්නෙ දැනටම ඇවිල්ල වගේ ඕක. මිනිස්සු කලබල වෙන එක නවත්තන්න හදනව වගේ.
     

    ShehanAM

    Well-known member
  • Feb 7, 2017
    1,633
    789
    113
    polonnaruwa
    හරි ඔය mask එක දැම්ම කියමු , දැන් ඕක දවස් කීයකට සැරයක් මාරු කරන්න ඕනේ ද ? කෑම කනකොට ගලවල සාක්කුවේ දැම්මොත් ඕක damage වෙනවා ද ?
    දැන් කෙනකුට ගොඩක් දාඩිය දානව (මට වගේ )නම් ඕක වතුරෙන් wash කලොත් මොකෝ ?
    advice දීපල්ලා
    මාස්ක් විතරක් වැඩක් නෑලු බං. ඕක ඇස් වල තියෙන තෙතමනය හරහා ඇගට ඇතුලු වෙන්න පුලුවන් කියල USA උන් කියනව. ඒකනිස මාස්ක් එකත් දාල ස්පෙක්ස් එහෙම දාන්න වෙනව :sorry:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,910
    113
    කරනවනං කරන්න තිබ්බෙ මාසයක් හෝ සති දෙකක් ඇතුලත් චීනෙ ගිහිල්ල තියෙන අයට (ලංකාවෙ පුරවැසියො ඇර) ලංකාවට එන එක තාවකාලිකව නවත්තනව වගේ දෙයක්.

    ඊයෙ නිව්ස් වලයි, අද දාපු කොලබ එන අයට මුහුණු ආවරන දාන්න කිව්ව විදියෙන් තේරෙන්නෙ දැනටම ඇවිල්ල වගේ ඕක. මිනිස්සු කලබල වෙන එක නවත්තන්න හදනව වගේ.
    :yes::yes:


    අපිට ටොපි කවන එකනෙ හැමෝම කරන්නෙ. ඇත්ත ප්‍රශ්නෙට විසඳුමක් දෙන්නෑ. මේ වෙලාවෙ තමයි දුර පලාතක ජීවත් වෙන එකේ වාසිය තේරෙන්නෙ.
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    :shocked:
    මාස්ක් විතරක් වැඩක් නෑලු බං. ඕක ඇස් වල තියෙන තෙතමනය හරහා ඇගට ඇතුලු වෙන්න පුලුවන් කියල USA උන් කියනව. ඒකනිස මාස්ක් එකත් දාල ස්පෙක්ස් එහෙම දාන්න වෙනව :sorry:
     

    JohnnySS

    Well-known member
  • Apr 17, 2018
    3,371
    541
    113
    කොහෙවත් නෑ
    මාස්ක් විතරක් වැඩක් නෑලු බං. ඕක ඇස් වල තියෙන තෙතමනය හරහා ඇගට ඇතුලු වෙන්න පුලුවන් කියල USA උන් කියනව. ඒකනිස මාස්ක් එකත් දාල ස්පෙක්ස් එහෙම දාන්න වෙනව :sorry:
    :sorry: