කොළඹ ඔෆිස් ‘ඇරෙන වැසෙන වේලාව‘ වෙනස් වන ලකුණ

Mint90

Active member
  • Mar 2, 2015
    755
    225
    43
    Sri lanka
    සිරාවට බන් මොකක් හරි කලානම් හරි.අපරාදෙ බන් පාරට යන කාලෙ.මම නම් train එකෙ එන්නෙ.ඒත් බලපන් train වල ඉන්න සෙනග.traffic එකට අහුවෙන්නෙ නැති නිසා මිනිස්සු අමාරුවෙන් යනවා.තව train වැඩි කරන්න බැරිද දන්නෙ නෑ නේද බන්.මම අහල තියෙන විදිහට ලංකාවෙ train engine වලින් බාගෙකට ආසන්න ගානක් වැඩ කරන්නෙ නෑලු....
    සැපට එන්න ඕනෙ අයට ඒවිදිහට එන්න comfortable පෙට්ටි ටිකක් දාන්න ඕනා.එතකොට colombo වලට ඇතුල් වෙන වාහනත් අඩු වෙනවනෙ.
     

    MusaShii

    Member
    Jun 8, 2016
    517
    21
    0
    සිරාවට බන් මොකක් හරි කලානම් හරි.අපරාදෙ බන් පාරට යන කාලෙ.මම නම් train එකෙ එන්නෙ.ඒත් බලපන් train වල ඉන්න සෙනග.traffic එකට අහුවෙන්නෙ නැති නිසා මිනිස්සු අමාරුවෙන් යනවා.තව train වැඩි කරන්න බැරිද දන්නෙ නෑ නේද බන්.මම අහල තියෙන විදිහට ලංකාවෙ train engine වලින් බාගෙකට ආසන්න ගානක් වැඩ කරන්නෙ නෑලු....
    සැපට එන්න ඕනෙ අයට ඒවිදිහට එන්න comfortable පෙට්ටි ටිකක් දාන්න ඕනා.එතකොට colombo වලට ඇතුල් වෙන වාහනත් අඩු වෙනවනෙ.
    Train paduwata ne ban duwanne. thawa danne naththe ekai paadu nisa
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    වාහන තදබදයට හෙතුව හැම මඟුලම කොළඹ හා තදාසන්න ප්‍රදෙශ වල පිහිටා තියෙන නිසා. ප්‍රධාන පාසල් වගෙම ප්‍රධාන රජයෙ ආයතන හා පෞද්ගලික ආයතන බොහොමයක් තියෙන්නෙ කොළඹ. ඔය කොළඹ තියෙන එව්වා වෙනත් ස්ථානවලට ගෙනියන්න ඕනෙ. එතකොට ලෙසි වැඩෙ. වහන තදබදෙකුත් නැහැ ගැටළු එන්නෙත් නැහැ.
     

    The pk

    Well-known member
  • Sep 9, 2016
    1,412
    96
    63
    Bollywood
    වාහන තදබදයට හෙතුව හැම මඟුලම කොළඹ හා තදාසන්න ප්‍රදෙශ වල පිහිටා තියෙන නිසා. ප්‍රධාන පාසල් වගෙම ප්‍රධාන රජයෙ ආයතන හා පෞද්ගලික ආයතන බොහොමයක් තියෙන්නෙ කොළඹ. ඔය කොළඹ තියෙන එව්වා වෙනත් ස්ථානවලට ගෙනියන්න ඕනෙ. එතකොට ලෙසි වැඩෙ. වහන තදබදෙකුත් නැහැ ගැටළු එන්නෙත් නැහැ.

    ඒ පාර වැඩක් කරගන්න රට වටේ දුවන්න ඕන
     

    Ayesh malshika fernando

    Well-known member
  • Dec 23, 2010
    3,007
    259
    83
    30
    යන එනමං නැ
    oya wade moda wadak ohoma karama dan 8ta job ekata enna balan inna un enne 9.30 enna balan etakota trafic time eka tikak pahu wena eka witarai haebei wada karaida kiyannath ba mokada school time eka 7.30 tiyanakota tawath trafic ne privet karana un nam tikaka sathutu wei wadeta tikka wadipura nidaganna puluwan ne rajaye tan walin api wadak karaganna giyama tamai apita kela wenne
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    අතීසාරෙට අමුඩ ගසන යහපාලනය.. පොදු ප්‍රවාහනය දියුණු කරන්න ඕනේ නෑ වෙලාව වෙනස් කරාම සේරම හරි

    පුදුම කාලකන්නි හැත්තක් ලංකාවේ පාලකයෝ වෙලා තියෙන්නේ. හොදටම පේනවා විසදුම පොදු ප්‍රව්බහන සේවය විදිමත් කිරීම හා දුම්රිය සේවය ව්‍යාප්ත කිරීම කියල. එත් බස් මුදලාලිලා නේ චන්දෙට වියදම් කරන්නේ
     

    Sams.Ryo

    Well-known member
  • Dec 7, 2014
    2,553
    973
    113
    31
    Colombo
    මොන මගුලක්ද මන්දා. දැන් බත්තරමුල්ලට හැම මගුලම ගෙනල්ල ඒ පැත්තේ යන්න බෑ පට්ට ට්‍රැෆික්. අනික උදේ 9.30 වෙනකන් මොකක් කරන්නද. මිනිස්සු බලන්නෙ කලින් ගෙදර එන්න. තව රෑ වෙනව මෙහෙම කරොත්.