පොලිසියට ගල්වලින් ගැහුව කියල, කැම්පස් එක ඇතුලට ගිහිල්ල ගහනව කියන එක පුද්ගලික තරහ පිරිමහගැනීමක් නෙමෙයිද?
එත්කොට බන් හුජ්ජ කොල්ලොන්ට පුලුවන් ද පොලිසියට ගල් වලින් ගහන්න? එක නිතිය අතට ගැනිමක් නෙවේ ද
පොලිසියට ගල්වලින් ගැහුව කියල, කැම්පස් එක ඇතුලට ගිහිල්ල ගහනව කියන එක පුද්ගලික තරහ පිරිමහගැනීමක් නෙමෙයිද?
එහෙනම් දවසක ගහල යයි ඇවිල්ල. වැදුන පාර අතගාන ගමන් වැරැද්ද මොකක්ද කියල කල්පනා කරල බලපන්.නිකං ඇවිල්ලා ගහලා යන්නෙ නෑ නේ බන් ගේ අස්සට
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එක.Ethakota policiyata gal walin gahana eka harida?
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එකඑත්කොට බන් හුජ්ජ කොල්ලොන්ට පුලුවන් ද පොලිසියට ගල් වලින් ගහන්න? එක නිතිය අතට ගැනිමක් නෙවේ ද
එහෙනම් දවසක ගහල යයි ඇවිල්ල. වැදුන පාර අතගාන ගමන් වැරැද්ද මොකක්ද කියල කල්පනා කරල බලපන්.
උබ වැරදි නෑ වගේ හිතුනොත් එලවගෙන ගිහිල්ල උබ උන්ට ගහපන්.![]()
එහෙනම් දවසක ගහල යයි ඇවිල්ල. වැදුන පාර අතගාන ගමන් වැරැද්ද මොකක්ද කියල කල්පනා කරල බලපන්.
උබ වැරදි නෑ වගේ හිතුනොත් එලවගෙන ගිහිල්ල උබ උන්ට ගහපන්.
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එක.
5 වසර ලමයි වගේනෙ මෙයා මට ගැහුව හින්ද මාත් ගැහුව කියනකොට.
------ Post added on Mar 9, 2023 at 9:50 PM
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එක
------ Post added on Mar 9, 2023 at 9:51 PM
ඇත්ත. පාරවල් block වෙන එක අවුල් තමා.කැම්ස් එකෙ මෝඩ හුට්ටලාගේ උද්ඝෝෂණයි, ගේ අස්සට ඇවිල්ලා ගහල යන ඒවයි ගැලපීමක් නෑ බන්.
ඔතන කැම්පස් හුත්තලා කරපු ගොං වැඩ වලින් පාරවල් බ්ලොක් වෙලා මිනිස්සු අනාත උනා පාරෙ යන එන. ලංකාවේ පොලිසිය හොදයි බලන් යද්දි. හරි නම්
ඔකුන්ට ඔවා නොකරන්ම ගහන්න ඔන මිරිස් දිය කරලා වතුර එක්ක.
පිනට කැම්පස් අස්සෙ ඉගෙන ගන්නවා මදිවට කඩාකප්පල් වැඩ කරන එකට
Gahapu un note krn allan enna giya wenna berida?එහෙනම් දවසක ගහල යයි ඇවිල්ල. වැදුන පාර අතගාන ගමන් වැරැද්ද මොකක්ද කියල කල්පනා කරල බලපන්.
උබ වැරදි නෑ වගේ හිතුනොත් එලවගෙන ගිහිල්ල උබ උන්ට ගහපන්.
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එක.
5 වසර ලමයි වගේනෙ මෙයා මට ගැහුව හින්ද මාත් ගැහුව කියනකොට.
------ Post added on Mar 9, 2023 at 9:50 PM
වැරදි. ඒකට කරන්න ඕනි ගල් ගහපු අය කව්ද කියල හොයල නීතිමය පියවරක් ගන්න එක
------ Post added on Mar 9, 2023 at 9:51 PM
ඇත්ත. පාරවල් block වෙන එක අවුල් තමා.
හැබැයි කැම්පස් එක ඇතුලෙ ඉන්න ලමයිගෙන් පාරවල් block වෙන්නෙ නෑනෙ.
උබේ බුද්ධි මට්ටමට ආමන්ත්රණය කරන්න මට තේරෙන්නෙ නෑඇතුලේ උන්ගෙන් වෙන්නෙ නෑ. බ්ලොක් කරන ආව උන් තමා කැම්පස් එකට පැනලා ගල් වලින් ගැහුවේ
ඇතුලේ උන්ගෙන් වෙන්නෙ නෑ. බ්ලොක් කරන ආව උන් තමා කැම්පස් එකට පැනලා ගල් වලින් ගැහුවේ

උබේ බුද්ධි මට්ටමට ආමන්ත්රණය කරන්න මට තේරෙන්නෙ නෑ![]()
ඇතුලේ ඉන්න ඔක්කොම ළමයි != පාරේ block කරපු එවුන්
අපිට ගැහුව නිසා අපිත් ගැහුවා
ගොඩක් හිටපු නිසා ගහපු එවුන් තෝරන්න බෑ ඔක්කෝටම ගැහුවා
අහක හිටපු අය ගුටි කෑවානම් ඒකට වග කියන්න ඕනි උත්ගෝෂණ කරපු අය
පොලීසිය දෙතුන් පාරක් නැවත්තුවා කියලා වාහනේ නවත්ත්නේ නැතිව යන්න හදන උඹටත් තියයි ඔලු කට්ට කුඩු වෙන්න![]()
සාමකාමී උද්ගෝශනයක් කරද්දී කදුලු ගෑස් ගගහ, පොලු වලින් ගහන්නෙ බබාලද? පාරෙ බෝඩ් එකක් උස්සන් හිටියත් පොලිසියෙන් ඇවිල්ලා බෝඩ් අයින් කරන් පොලිසියට අරන් යන්න හදනවා. කෝ නිදහස?මන් අහන්නේ ඇයි කැම්පස් එක ඇතුලට පොලිසියට යන්න බැරි?
නිකන් සාමකාමී වෙලාවක නෙමෙයිනේ, මෙතන උන්ට ගල් වලින් ගහද්දිනේ ගියේ.
සිරාවට.. මටත් කැම්පස් යන කාලේ ඉදන් තිබ්බ ප්රශ්නයක් තමයි ඇයි පොලිසියට, හමුදාවට රාජකාරියට, වලියක් නවත්තන්න , කැම්පස් එකක් ඇතුලට යන්න බැරි හේතුව... කවුද එහෙම නීතියක් දාල තියෙන්නේ ??
දෙස්පාලුවන්ටත් අදාලයි.. උන්ට යන්නත් බෑ නේ.
අපේ එක පාරක් මැච් එකකට සානා ව ගේන්න ගිහින් ඌ මන්ත්රී නිසා ගේන්න බැරි උනා.
රටේ අනිත් තැන් වලට යන්න පුලුවන් වෙලා කැම්පස් ඇතුලට විතරක් යන්න බෑ කියලා නීතියක් තියනවද ?
ටිපර් නොවී දන්නා එකෙක් උත්තරයක් දීපං...