කොළඹ කොටස් වෙළෙඳපොළ අද කලාපයේ අන්තිමයා

dynamite1234

Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    මේ දවස් ටිකේ norege bank එකේ සෙට් එක sampath bank එකේ shares ටික පිස්සුවෙන්, පිස්සුවෙන් වගේ ගන්නව.. :D

    ehemada...sampath bank ekat DP control karana ekak ne.///


    mchn prashnen pita ekak;

    mchn ape rate banks grow venne nane bn...poddak hitapn ape rate +1 billion USD profit ekak tiyena 1 bank ekakvath nane..ape banks kohomada bn expand karanne ? hama dama ape un me podi island eke compete karagani,loku foreign income ekakvath natuwa...

    Ravi aluthen genna yana bank consolidation law eka meka tackle karanna genawada danne na...mokada hitanne ?
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    ehemada...sampath bank ekat DP control karana ekak ne.///


    mchn prashnen pita ekak;

    mchn ape rate banks grow venne nane bn...poddak hitapn ape rate +1 billion USD profit ekak tiyena 1 bank ekakvath nane..ape banks kohomada bn expand karanne ? hama dama ape un me podi island eke compete karagani,loku foreign income ekakvath natuwa...

    Ravi aluthen genna yana bank consolidation law eka meka tackle karanna genawada danne na...mokada hitanne ?


    ලන්කාවෙන් පිටටනම් දැනට commercial bank එක විතරයි ඉන්නේ බන්.. උන් තව රටවල් දෙකක වගේ ඉන්නව බන්.. ලන්කාව ඇතුලෙනම් expand කරන්න තව ඉඩක් නැ බන්.. ඉන්දියාවට මාරු උනොත්නම් expand කරන්න ඉඩ තියනව බන්..
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    කොටස් වෙලදපොල කොහේ නගින්නද බන්. එන එන එකා ආන්ඩුවේ බැන්කුවලින් නය අරගෙන ආන්ඩුවේ බැන්කුවලම සබ්සිඩරි කොම්පැනිවල ශෙයාර් අරගෙන ප්‍රොෆිට් එක මාටියා ගහනකොට. ලන්කාවේ මොනිටරි පොලිසි එක හොදා ආච්චිට හාල් ගරන්න. කලම්බො ස්ටොක් එක්ස්චේන්ජ් එකේ එකෙක් ඉන්නවද හරිහමන් ඩීල් එකක් ගහන. හරි හමන් ඩීල් එකක් නැ. ඔක්කොම ඉන්සයිඩ් ට්‍රේඩින්. රෙගියුලේට් කරන්න එකෙක් නැ. බහුතර් මහජනතාවට අවබොදයක් නැ කොටස් වෙලදපොල ගැන. අන්දයගේ දේපල වගේ සුලුතරයක් කොල්ල කනවා.
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    ලෝකයේ වාර්තාගත ඉහළම වර්ධනය තිබු කොටස් වෙළෙඳපොළ ලෙස කොළඹ කොටස් වෙළෙඳපොළ පත් විය. ඒ බැව් 2010 වසරේ බ්ලුම්බර්ග් ආයතනය Bloomberg විසින් පෙන්වා දුනි.

    එහෙත් අද වනවිට කොළඹ කොටස් වෙළෙඳපොළ ආසියා පැසිෆික් කලාපයේත් සියලු රටවල් වලට වඩා පහතට වැටි ඇති අතර කලාපයේ රටවල් අතර අඩුම වර්ධනය පෙන්නුම් කරන කොටස් වෙළෙඳපොළ බවට පත්වී ඇති බැව් ලෝක රොයිටර් සේවය වාර්තා කරයි.

    මේ අනුව එදා මහින්ද රාජපක්ෂ යුගයේ ලෝකයේ පලමු තැනට පැමිණි කොළඹ කොටස් වෙළෙඳපොළ අද කලාපයේ ඉතා සිඝ්‍රයෙන් කඩාවැටීමෙන් තිබෙන තත්ත්වය පත්වීම හමුවේ විදේශීය ආයෝජන ඉවත් කර ගැනීමේ ප්‍රවණතාවය දිනෙන් දින ඉහළ යමින් පවත.

    රටක කොටස් වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකය මණින ඒකකයක් බැවින් මෙය ශ්‍රීලංකාවේ ආර්ථිකයට විශාල බලපෑමක් ඇති කරනු ඇත.

    ඒ අනුව ඉදියේදි රටේ ආර්ථික තත්ත්වය දැන් තිබෙන තත්ත්වයටත් වඩා දැඩි අර්බුදයකට පත්විය හැකි බව දෙස් විදේශ් ආයෝජකයින් ගේ මතයයි.


    87878810.jpg



    "බලන්න අපේ ආසියවෙ මහ මොළේ වැඩ කරන අපූරුව​.

    අනිත් සියලූම රටවල් එක ගොඩේ. ඒකෙ තිබුන නම් ලංකාව කියා රටක් හයිලයිට් වෙයිද ?

    ඒ වෙනුවට බලන්න ආසියාවේ මහ මොල වලින් හිතල හිතල වෙන කාටවත් හිතා ගන්න බැරි ලෙස අපි විතරක් කැපී පේන ලෙස වෙනස් ගමනක් යන හැටි.

    කෙතරම් සනීපද ?
    අපි පැතූ වෙනස මෙය නොවේද ?

    ඒකටත් මේ බයියො ඉරිසියාවෙ නහිනව​.


    ආපු දා පටන් ඔබ විනාසේ අරන් කඳුළු අඩු නැතිව විඳිනවා තවම ඔබට සතුටුයිද දැන්
    ඔබට සතුටුයියියියි යි යි යි යි යි යි ද දැන්න්න්න් න් න් න් න් න්
    "

    machan math wada karanne stock market eke bn eth apita patta amrui bn dn mkt karanna ba bn hamadama down bn kwda up weida kyl hitha gannwath ba bn
     

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    කොටස් වෙලදපොල කොහේ නගින්නද බන්. එන එන එකා ආන්ඩුවේ බැන්කුවලින් නය අරගෙන ආන්ඩුවේ බැන්කුවලම සබ්සිඩරි කොම්පැනිවල ශෙයාර් අරගෙන ප්‍රොෆිට් එක මාටියා ගහනකොට. ලන්කාවේ මොනිටරි පොලිසි එක හොදා ආච්චිට හාල් ගරන්න. කලම්බො ස්ටොක් එක්ස්චේන්ජ් එකේ එකෙක් ඉන්නවද හරිහමන් ඩීල් එකක් ගහන. හරි හමන් ඩීල් එකක් නැ. ඔක්කොම ඉන්සයිඩ් ට්‍රේඩින්. රෙගියුලේට් කරන්න එකෙක් නැ. බහුතර් මහජනතාවට අවබොදයක් නැ කොටස් වෙලදපොල ගැන. අන්දයගේ දේපල වගේ සුලුතරයක් කොල්ල කනවා.
    :yes::(

    machan math wada karanne stock market eke bn eth apita patta amrui bn dn mkt karanna ba bn hamadama down bn kwda up weida kyl hitha gannwath ba bn
    :( colombo ithuru weddi anith branch aye dina niyamayak nathiwa wahala dai me yana vidiyata.
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    :yes::(


    :( colombo ithuru weddi anith branch aye dina niyamayak nathiwa wahala dai me yana vidiyata.

    Broker firms තුනක් last week එකෙ trading නැවැත්තුව... broker firms වලට cost එක cover කරගන්න බැරුව ඉන්නේ දැන්..

    ආරන්චි විදිහට CSE floor එකට අදාල WTC එකේ rent එක ගෙවන්න තරම්වත් ආදායමක් දැන් cse එකට එන්නේ නැලු..
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    කොටස් වෙලදපොල කොහේ නගින්නද බන්. එන එන එකා ආන්ඩුවේ බැන්කුවලින් නය අරගෙන ආන්ඩුවේ බැන්කුවලම සබ්සිඩරි කොම්පැනිවල ශෙයාර් අරගෙන ප්‍රොෆිට් එක මාටියා ගහනකොට. ලන්කාවේ මොනිටරි පොලිසි එක හොදා ආච්චිට හාල් ගරන්න. කලම්බො ස්ටොක් එක්ස්චේන්ජ් එකේ එකෙක් ඉන්නවද හරිහමන් ඩීල් එකක් ගහන. හරි හමන් ඩීල් එකක් නැ. ඔක්කොම ඉන්සයිඩ් ට්‍රේඩින්. රෙගියුලේට් කරන්න එකෙක් නැ. බහුතර් මහජනතාවට අවබොදයක් නැ කොටස් වෙලදපොල ගැන. අන්දයගේ දේපල වගේ සුලුතරයක් කොල්ල කනවා.

    mchn anduwa banku vala subsidary monada ? oya deal eka venne kohomada ?

    anduwe banku valin adu poliyata naya aragena itapasse??
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    RIP CSE.. ai bn ubelage lokko mekata mukut karanne natte ?? :sorry::sorry::sorry:
    ලොක්කන්ට කරන්න දෙයක් නැ බන් ඉන්වෙස්ටර්ලා නැත්තම්. උබ ඉන්වෙස්ට් කරනවද 100% පත්යක්ශව එලිපිට පේනකොට වන්චාව. ඔක දැන් ගොඩක් කම්පැනි යුස් කරන්නේ ට්‍රේඩ් කරන්න නෙමෙයි. පබ්ලික් කම්පැනි හැටියට තියාගන්න. පොඩ්ඩක් ශෙයාර්ස් ඉශූ කරලා ඔහේ බලාගෙන ඉන්නවා. ඩයලොග් එක එහෙම කරන්නේ ඒක. උන්ගේ පේරන්ට් කොම්පැනියේ උන් සිරා ස්ටොක් ඩීල් කරනවා එක්සියේටා බර්හාඩ් කියලා මැලේශියා වල. අනිත් එවත් එහෙමයි. ගොඩක් ෆොරීන් ඉන්වෙස්ට්ලා කරන්නේ උන්ගේ හොම් කන්ට්‍රිවලම ප්‍රොෆිට් එක ඉන්වෙස්ට් කරනවා. මුස්ලිම් කුකුල්කොටුයි, අනාත හොටේල් ප්‍රොජෙක්ටුයි. අම්බානක නයක් එක්ක දුවන කොම්පැනි ටිකයි, තාම අල්ලගෙන යනවා පබ්ලික් ෆන්ඩ්ස් ඔනා නිසා. පව් අහින්සක සමාන්ය මිනිස්සු ලක්ශ 5 10 ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්.
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    කොටස් වෙලදපොල කොහේ නගින්නද බන්. එන එන එකා ආන්ඩුවේ බැන්කුවලින් නය අරගෙන ආන්ඩුවේ බැන්කුවලම සබ්සිඩරි කොම්පැනිවල ශෙයාර් අරගෙන ප්‍රොෆිට් එක මාටියා ගහනකොට. ලන්කාවේ මොනිටරි පොලිසි එක හොදා ආච්චිට හාල් ගරන්න. කලම්බො ස්ටොක් එක්ස්චේන්ජ් එකේ එකෙක් ඉන්නවද හරිහමන් ඩීල් එකක් ගහන. හරි හමන් ඩීල් එකක් නැ. ඔක්කොම ඉන්සයිඩ් ට්‍රේඩින්. රෙගියුලේට් කරන්න එකෙක් නැ. බහුතර් මහජනතාවට අවබොදයක් නැ කොටස් වෙලදපොල ගැන. අන්දයගේ දේපල වගේ සුලුතරයක් කොල්ල කනවා.

    mchn anduwa banku vala subsidary monada ? oya deal eka venne kohomada ?

    anduwe banku valin adu poliyata naya aragena itapasse??
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    ලොක්කන්ට කරන්න දෙයක් නැ බන් ඉන්වෙස්ටර්ලා නැත්තම්. උබ ඉන්වෙස්ට් කරනවද 100% පත්යක්ශව එලිපිට පේනකොට වන්චාව. ඔක දැන් ගොඩක් කම්පැනි යුස් කරන්නේ ට්‍රේඩ් කරන්න නෙමෙයි. පබ්ලික් කම්පැනි හැටියට තියාගන්න. පොඩ්ඩක් ශෙයාර්ස් ඉශූ කරලා ඔහේ බලාගෙන ඉන්නවා. ඩයලොග් එක එහෙම කරන්නේ ඒක. උන්ගේ පේරන්ට් කොම්පැනියේ උන් සිරා ස්ටොක් ඩීල් කරනවා එක්සියේටා බර්හාඩ් කියලා මැලේශියා වල. අනිත් එවත් එහෙමයි. ගොඩක් ෆොරීන් ඉන්වෙස්ට්ලා කරන්නේ උන්ගේ හොම් කන්ට්‍රිවලම ප්‍රොෆිට් එක ඉන්වෙස්ට් කරනවා. මුස්ලිම් කුකුල්කොටුයි, අනාත හොටේල් ප්‍රොජෙක්ටුයි. අම්බානක නයක් එක්ක දුවන කොම්පැනි ටිකයි, තාම අල්ලගෙන යනවා පබ්ලික් ෆන්ඩ්ස් ඔනා නිසා. පව් අහින්සක සමාන්ය මිනිස්සු ලක්ශ 5 10 ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්.

    hmm....habai mchn salli tiyena ekekta adu ganakata companies acquire karanan puluwan ne..........

    rathu pata tika - ai bn ehema kiyanne ? hotels profit eka hodaine, anika godak companies vala naya adui,,,,muslim kukul kotu kiyanne ai ?
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    mchn anduwa banku vala subsidary monada ? oya deal eka venne kohomada ?

    anduwe banku valin adu poliyata naya aragena itapasse??

    hmm....habai mchn salli tiyena ekekta adu ganakata companies acquire karanan puluwan ne..........

    rathu pata tika - ai bn ehema kiyanne ? hotels profit eka hodaine, anika godak companies vala naya adui,,,,muslim kukul kotu kiyanne ai ?
    ඔක වෙන්නේ මෙහෙමනේ බන්.. පීපල්ස් බැන්කුවෙන් නයක් අරගෙන පීපල්ස් ලීසින් එකේ කොටස් ගන්නවා. (උදාහරනයක් විදියට කිව්වේ ) එතකොට බලහන් ආයොජනය කරලා තියෙන්නේ ආයොජනය කරන සමාගමෙන්මයි. මෙතනදි තුවෙනි පාර්ශවය කරන්නේ අනුන්ගේ සල්ලි උගේ වගේ අනුන්ගේ කොම්පැනියක දාලා ප්‍රොෆි එක මාටියා ගහනවා. බැරි වෙලාහරි පීප්ල්ස් ලීසින් එක වැටුන කියහන්කො. එතකොට අරූ කරන්නේ බැන්ක්‍රප්සි කියලා පීපල්ස් බැන්ක් එකෙන් නය බොල් කරනවා. මේවා මේ සාමාන්ය මිනිස්සු කරන දේවල් නෙමෙයි. මේවා කරන්නෙ දේශපාලන බලේ තියන එවුන්.

    මුස්ලිම් කුකුල් කොටු කිව්වේ, බයිරහා වගේ ෆාම්. මේවල ලොකුවට ඉන්වෙස්ට් කරලා තියනවා මිනිස්සු, පොල්ට්‍රි ෆාම් බිස්නස් කියන්නේ හරි නම් ස්ටොක් මාකට් වලදි එන්න ඔනා ඇග්‍රි කොමොඩිටි හැටියට. මොකද මෙවල පාඩු වෙන්න තියන ප්‍රතිශතය වැඩියි. වසන්ගත, ලෙඩරොග හැදිලා සත්තු මැරුනොත් හරි. කුරුලු උන වගේ ලෙඩ වියාප්ති වෙන බව දැනුනොත් හරි මෙවල ස්ටොක් ප්‍රයිස් එක විනාඩියෙන් වැටෙනවා. නමුත් ලන්කාවේ මෙවා ඔක්කොම බිසනස්, මෙවා ඇසෙට් කරන්නේ නැ කිසිම ආයතනයක්. හරිනම් කෘශිකර්ම දෙපාර්තමේන්තුව මාසිකව ස්ටොක් මාකට් එකට වාර්තාවක් දෙන්න ඔනා ඒ මාසේ තුල රටේ කෘශි නිශ්පාදන ගැන. එහෙම උනාම තමා ඉන්වෙස්ටර්ලා දැනගන්නේ රටේ තත්ත්වේ. ලන්කාවේ එහෙම නැ. ඔක්කොම පාලනය කරන්නේ අතලොස්සක්. නියාමනයක්, නියැදියක් නැ. ඉතින් කොහොමද මනුස්සයෙක් ශුවර් කරලා ඉන්වෙස්ට් එකක් කරන්නේ.
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    ඔක වෙන්නේ මෙහෙමනේ බන්.. පීපල්ස් බැන්කුවෙන් නයක් අරගෙන පීපල්ස් ලීසින් එකේ කොටස් ගන්නවා. (උදාහරනයක් විදියට කිව්වේ ) එතකොට බලහන් ආයොජනය කරලා තියෙන්නේ ආයොජනය කරන සමාගමෙන්මයි. මෙතනදි තුවෙනි පාර්ශවය කරන්නේ අනුන්ගේ සල්ලි උගේ වගේ අනුන්ගේ කොම්පැනියක දාලා ප්‍රොෆි එක මාටියා ගහනවා. බැරි වෙලාහරි පීප්ල්ස් ලීසින් එක වැටුන කියහන්කො. එතකොට අරූ කරන්නේ බැන්ක්‍රප්සි කියලා පීපල්ස් බැන්ක් එකෙන් නය බොල් කරනවා. මේවා මේ සාමාන්ය මිනිස්සු කරන දේවල් නෙමෙයි. මේවා කරන්නෙ දේශපාලන බලේ තියන එවුන්.

    මුස්ලිම් කුකුල් කොටු කිව්වේ, බයිරහා වගේ ෆාම්. මේවල ලොකුවට ඉන්වෙස්ට් කරලා තියනවා මිනිස්සු, පොල්ට්‍රි ෆාම් බිස්නස් කියන්නේ හරි නම් ස්ටොක් මාකට් වලදි එන්න ඔනා ඇග්‍රි කොමොඩිටි හැටියට. මොකද මෙවල පාඩු වෙන්න තියන ප්‍රතිශතය වැඩියි. වසන්ගත, ලෙඩරොග හැදිලා සත්තු මැරුනොත් හරි. කුරුලු උන වගේ ලෙඩ වියාප්ති වෙන බව දැනුනොත් හරි මෙවල ස්ටොක් ප්‍රයිස් එක විනාඩියෙන් වැටෙනවා. නමුත් ලන්කාවේ මෙවා ඔක්කොම බිසනස්, මෙවා ඇසෙට් කරන්නේ නැ කිසිම ආයතනයක්. හරිනම් කෘශිකර්ම දෙපාර්තමේන්තුව මාසිකව ස්ටොක් මාකට් එකට වාර්තාවක් දෙන්න ඔනා ඒ මාසේ තුල රටේ කෘශි නිශ්පාදන ගැන. එහෙම උනාම තමා ඉන්වෙස්ටර්ලා දැනගන්නේ රටේ තත්ත්වේ. ලන්කාවේ එහෙම නැ. ඔක්කොම පාලනය කරන්නේ අතලොස්සක්. නියාමනයක්, නියැදියක් නැ. ඉතින් කොහොමද මනුස්සයෙක් ශුවර් කරලා ඉන්වෙස්ට් එකක් කරන්නේ.

    me wage eva normal minissunta karanna barida bn ? oya vage naya ganna deshapalana balaya oneda ?

    ow ne kukul farm kiyanne loku risk ekak tiyena dewal...ape rate koheda bn nitiya tiyenne...salli hoyanna onema deyak karai..oya system eka hadanna amarui...

    nimal perera/dhammika perara prasiddiye kiwwe insider trading nattam unta stock market eke deal danna ba kiala...americawe ohoma kiwwoth pahuvenida hire.....

    ballata giyapu ratak meka....eth mchn hoda companies tiyenawa ne aduwata ? sampath, john keells ehema ? unge naya adui ne..
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    hmm....habai mchn salli tiyena ekekta adu ganakata companies acquire karanan puluwan ne..........

    rathu pata tika - ai bn ehema kiyanne ? hotels profit eka hodaine, anika godak companies vala naya adui,,,,muslim kukul kotu kiyanne ai ?


    අඩු ගානකට තිබුන කියල එහෙම කවුරුවත් දැන් company වල 5% කට වඩා ගන්න යන්නේ නැ බන්. එහෙම ගත්තොත් ඒව අරගෙන පස්සේ විකුනන්න ඔනි උනාම buyer කෙනෙක් හොයන්නත් අමාරුයි බන්. දැන් cse එකේ trades වෙන්නෙම නැති තරම්නෙ බන්.. ඔන්න 50% ට වඩා ගන්න පුලුවන්නම් ගානක් නැ..


    Hotel වල එහෙම ලොකු profit එකක් නැ බන්.. දැන් කොහොමත් shangri la, riu එහෙමත් ලන්කාවට එන නිස ඉස්සරහට අනික් hotels වල profit තව අඩු වෙයි බන්..