කොළඹ නගරාධිපති, 2600 සම්බුද්ධත්ව ජයන්ති සමරු &

r.pathirana

Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    කොළඹ නගරාධිපති, 2600 සම්බුද්ධත්ව ජයන්ති සමරු &

    කොළඹ නගරාධිපති, 2600 සම්බුද්ධත්ව ජයන්ති සමරු පුවරු සියල්ල ඉවත් කරයි.

    2600 ශ්රී සම්බුද්ධත්ව ජයන්තිය සැමරීම සදහා මේ සිංහල බෞද්ධ රටේ අග නගරය පුරා බුදු වදන් සහ බුදු රුව සහිත පුවරු ප්රනදර්ශනය කර තිබිණ. එම පුවරු 2600 ශ්රීු සම්බුද්ධත්ව ජයන්ති ජනාධිපති මෙහෙයුම් කමිටුවේ මූලිකත්වයෙන් ස්ථාපනය කළ අතර සම්බුද්ධත්ව ජයන්ති වර්ෂය නිමා වීමට මාස 6 ක පමණ කාලයක් ඉතිරිව තිබියදී එම පුවරු ගලවා ඉවත් කරන ලෙසට කොළඹ පුරපති මුසම්මිල් විසින් නියෝග කොට ඇත. සමස්ත බෞද්ධයාගෙන් වන අවලාදයෙන් ගැලවීමට එම පුවරුවල වෙළද දැන්වීම් අන්තර්ගත කර තිබීම එකම වරද ලෙස හුවා දැක්වීමට දැන් යත්න දරති


    IMG-20111126-017181-225x300.jpg




    IMG-20111126-01719-300x225.jpg



    IMG-20111126-01722-300x225.jpg



    Letter1-739x1024.jpg






    Code:
    sinhalaravaya.com
     
    Dec 29, 2011
    151
    17
    0
    Great Job by CMC. All shit boards should remove asap

    ඉරානයත් ළඟදීම කනවා මයේ පුතේ. දැක්කනේ මගේ මිත්‍ර ගඩාෆිය ටත් වුන දේ? :lol::lol::lol::lol:
    වැඩිය දඟලන්න නම් හදන්න එපා.:dull::dull::dull:
     
    • Like
    Reactions: buura

    kassa.banda

    Active member
  • Jun 12, 2010
    880
    121
    43
    kandy
    මහින්ද;11823877 said:
    ඉරානයත් ළඟදීම කනවා මයේ පුතේ. දැක්කනේ මගේ මිත්‍ර ගඩාෆිය ටත් වුන දේ? :lol::lol::lol::lol:
    වැඩිය දඟලන්න නම් හදන්න එපා.:dull::dull::dull:
    :):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::)
     

    33000W

    Member
    දැන් ඉතින් බැනපල්ලා නගරාධිපතිට. උබලමනේ ඕකව පත් කලේ. උබලම විදවපල්ලා.දැන් ඉතින් බැදගත්ත බෙරේ ගහපල්ලා. ඕකා තව ටික දවසකින් හාමුදුරුවොත් කොලබින් එලවල දානකම් උබල නිල් පාටටයි කොළ පාටටයි රතු පාටටයි රණ්ඩු වෙවී හිටපල්ලා. ඕක දැනට බෝඩ් විතරයි ගලවල දැම්මේ. තව ටික දවසකින් තොපිටලගේ රෙදිත් ගලවල දානකම් බලාගෙන හිටපල්ලා. කොලබින් බුද්දාගම අතුගාල දාන කම් තොපි උඩ බලාගෙන කෙල ගහපල්ලා. මෙහෙම ගියොත් ලෝක විනාසය කොහොම උනත් අන්තිමට අපේ ගෑනු ටිකයි හරක් ටිකයි ඉවරයි.උබලට පේන්නෙ නැද්ද යකුනේ මේ විනාසය. :angry::angry::angry::angry:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    නොදොකින් කාලකන්නි UNP බල්ලා :angry:... අපේ අමු UNP හරක් ටිකත් පාට බලලා චන්දෙ දීලා කරගත්තේ වැඩක් ...:growl:
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    i think it's okay.. that shit made the city look damn ugly.

    Sri Lanka is not a fucked up religious state like Iran or afghanistan. this is a secular country, and we need to keep it that way.
     
    • Like
    Reactions: bartict

    Pingala

    Member
    Dec 13, 2011
    100
    4
    0
    ඔකනේ වෑඩේ.ඔවුන්ගෙ ජාතියේ හෑටි.අනුන්ගෙ අදහස් ගරු කරන්නෙ නෑ.මෝඩ හරක්
     

    mudalihami

    Banned
    Dec 27, 2011
    396
    58
    0
    සිංහල දේශය
    i think it's okay.. that shit made the city look damn ugly.

    Sri Lanka is not a fucked up religious state like Iran or afghanistan. this is a secular country, and we need to keep it that way.
    ලංකාවට ලොකුම හෙනේ තියෙන්නේ සුද්දගෙ පනම් හතරට, නිල තලයට , මරන බයට, යටවෙලා සුද්දට මුට්ටි අල්ලන්න ඔනෙවට කුරුස එල්ලන් කලු සුද්දො වෙච්ච එවුන්ගෙන්... උන්ට ජාතිකත්වයක් නෑ.. උන් බුදු දහමට සිංහල ජාතියට වයිර කරනව..හරියට ප්‍රභාකරන් දෙමල හින්දු මිනිහට වයිර කලා වගේ.. මේක බහු ආගමික ජතික රටක් කරල සිංහලය නෑතිකරන්න ලොකුම උවමනාව තියෙන්නෙ උන්ට
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    ලංකාවට ලොකුම හෙනේ තියෙන්නේ සුද්දගෙ පනම් හතරට, නිල තලයට , මරන බයට, යටවෙලා සුද්දට මුට්ටි අල්ලන්න ඔනෙවට කුරුස එල්ලන් කලු සුද්දො වෙච්ච එවුන්ගෙන්... උන්ට ජාතිකත්වයක් නෑ.. උන් බුදු දහමට සිංහල ජාතියට වයිර කරනව..හරියට ප්‍රභාකරන් දෙමල හින්දු මිනිහට වයිර කලා වගේ.. මේක බහු ආගමික ජතික රටක් කරල සිංහලය නෑතිකරන්න ලොකුම උවමනාව තියෙන්නෙ උන්ට

    :yes::yes:සම්පුර්ණ ඇත්ත සහෝදරය අද සිංහල අයට නොතේරෙන එකම දේ මේක තමයි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නොදොකින් කාලකන්නි UNP බල්ලා :angry:... අපේ අමු UNP හරක් ටිකත් පාට බලලා චන්දෙ දීලා කරගත්තේ වැඩක් ...:growl:

    :yes::yes: ඔවුවටනමි ඒකට බැනල වැඩක් නැ,අපේ චන්දය දුන්න මි හරක් ටිකට බනින්ඩ ඔනේ. මොකද අනිවාර්යෙන් ඔවුව වෙනව කියල දැන ගෙනනෙ චන්දෙ දුන්නෙ.ඔක UNP දිනපු දවසේ අපේ එවුන් තේර්ඩි දාගෙනනෙ දැගලුවෙ,අමුතු පනක් ආව කියල ,ඒක තමයි ඔය වෙමින් තියෙන්නෙ.