Seeye tawat surangana kataawak kiyannako
M a d d i e Well-known member Dec 1, 2015 2,993 1,602 113 ගොතම් නගරයේ Dec 14, 2019 #41 Smartm said: Seeye tawat surangana kataawak kiyannako Click to expand...
M a d d i e Well-known member Dec 1, 2015 2,993 1,602 113 ගොතම් නගරයේ Dec 14, 2019 #42 Smartm said: Seeye tawat surangana kataawak kiyannako Click to expand...
M a d d i e Well-known member Dec 1, 2015 2,993 1,602 113 ගොතම් නගරයේ Dec 14, 2019 #43 Smartm said: Seeye tawat surangana kataawak kiyannako Click to expand...
Mohowk Well-known member Jun 14, 2018 17,624 21,114 113 Wakanda Jan 6, 2021 #46 Lejayange said: තව ටිකක් විස්තර කළොත්... ආයිබෝං....? Click to expand... Reactions: topkollek
J jcj Active member Jul 27, 2012 455 180 43 Jan 6, 2021 #47 Mohowk said: Click to expand... එකම තැන නෙමෙයිනේ.යමක් සංසන්දනය කරද්දී එකම දෙයක් කාල දෙකක වෙන්න ඕනෙනේ. ඔබගේ ආකල්ප වෙනස් කරගෙන 43 සේනාංකය හා එක්වන්න.UNP ,JVP,SJB, පොහොට්ටු හැමෝටම එකම නිවහනක්.අලුත් ආරම්භයක් . Reactions: Spiderman.Ayya
Mohowk said: Click to expand... එකම තැන නෙමෙයිනේ.යමක් සංසන්දනය කරද්දී එකම දෙයක් කාල දෙකක වෙන්න ඕනෙනේ. ඔබගේ ආකල්ප වෙනස් කරගෙන 43 සේනාංකය හා එක්වන්න.UNP ,JVP,SJB, පොහොට්ටු හැමෝටම එකම නිවහනක්.අලුත් ආරම්භයක් .
westpra Well-known member Mar 7, 2007 10,228 1,371 113 westend Jan 6, 2021 #50 eka aththak nam wahanna ba.. eka thamai thmabinge nihanda akramanaya.... gamwala idam eken eka salli deela aragena.... sinhalu okunta wadi ganata idam vikunanawa....
eka aththak nam wahanna ba.. eka thamai thmabinge nihanda akramanaya.... gamwala idam eken eka salli deela aragena.... sinhalu okunta wadi ganata idam vikunanawa....