කෝටිපතියෙකු_වූ ස්‌ට්‍රෝබෙරි වවන්නා

indisen

Well-known member
  • Oct 28, 2009
    2,211
    183
    63
    everywhere
    :):):):)පට්ට පොස්ට් එක මචං ....
    රේප් තිබ්බනං දෙනවා පැල්ලෙන්න .....
    මට මං ගැනම දුක හිතුන :(:(:(
    මෙන්න පොරවල්.... අපි මොක්කුද කියල හිතුන...
    උදේ ඉදං ටයි කෝට් දාගෙන අනුන්ට කබුරනවා.......:(:(:(
     

    negombokollo

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    4,293
    4,092
    113
    :):):):)පට්ට පොස්ට් එක මචං ....
    රේප් තිබ්බනං දෙනවා පැල්ලෙන්න .....
    මට මං ගැනම දුක හිතුන :(:(:(
    මෙන්න පොරවල්.... අපි මොක්කුද කියල හිතුන...
    උදේ ඉදං ටයි කෝට් දාගෙන අනුන්ට කබුරනවා.......:(:(:(

    sira macko mewa dakkahama tie eken amudayak gahaganna hithenawa:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:
     
    Jul 3, 2012
    1,394
    116
    0
    Hebei me story eke boruwakuth thienawa wage. Meya rs 160 n Strawberry wawanna idamak gaththe kohomada? podi podi jobs karala salli ithuru karala ochchara karanna puluwanda? Mama danna widiyata 2001 wage 'mason bass' kenekutath gewwe 350 wage. Oya godak diwunu una minissu nokian kathawakuth thienawa. :cool::cool::cool:
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,593
    16,447
    113
    patta rep++

    land eka thiyenna athi nuwara eliye
    patta +


    බොහොම ස්තුති අපිත් එක්ක බෙදාගත්තාට, රේප් 18+

    මෙන්න මිනිස්සු
    11.gif




    ela kollek..

    eka neme awula dan meka dakkama ape minissu kuburu karana ekath nawaththala nuwara eli gihin strawberry wawanna patan gannawa..

    :)
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,593
    16,447
    113
    patta TFS ++

    Bump
    Maath hithan inne chicken breast wawanna :yes:



    **මරුසිරා**;16204758 said:
    මෙන්න මිනිස්සු
    11.gif

    great man.

    අම්මට සිරි කිවුවලු. :shocked:

    patta
    tfs
    aluth widihata hitana un kohe giyath jayagannawa .AL fail,Degreeyak tibilath job naa kiya kiya adana unta mewwa hoda adarsha .Hebeyi ithin mehema ihalata yanne 500,000 kin 1 k wage tama

    ela machan :) :)


    :cool: