


පට්ට පොස්ට් එක මචං ....





පට්ට පොස්ට් එක මචං ....
රේප් තිබ්බනං දෙනවා පැල්ලෙන්න .....
මට මං ගැනම දුක හිතුන
මෙන්න පොරවල්.... අපි මොක්කුද කියල හිතුන...
උදේ ඉදං ටයි කෝට් දාගෙන අනුන්ට කබුරනවා.......![]()























patta rep++
land eka thiyenna athi nuwara eliye
patta +
TFS
+4
බොහොම ස්තුති අපිත් එක්ක බෙදාගත්තාට, රේප් 18+
මෙන්න මිනිස්සු![]()
bump
bump
ela...
ela kollek..
eka neme awula dan meka dakkama ape minissu kuburu karana ekath nawaththala nuwara eli gihin strawberry wawanna patan gannawa..

patta TFS ++
Bump
Maath hithan inne chicken breast wawanna![]()
**මරුසිරා**;16204758 said:මෙන්න මිනිස්සු![]()
great man.
අම්මට සිරි කිවුවලු.![]()
patta
tfs
aluth widihata hitana un kohe giyath jayagannawa .AL fail,Degreeyak tibilath job naa kiya kiya adana unta mewwa hoda adarsha .Hebeyi ithin mehema ihalata yanne 500,000 kin 1 k wage tama
ela machan![]()
![]()
fattas
